Yemeğimi yedim ve tepsiyi alıp aşağı kata inerken merdivenin yanındaki odadan ses geldi ve bende o tarafa doğru yol aldım.
Kapının önüne gelince woo bin biriyle konuşuyordu.
Woo bin'in telefon konuşması:
"Park jimin gelecek ona güzel bir karşılama hazırlayın ve aşağıdaki depoya indirin.
Ve yn'ye göz kulak olun onu jimin'i buraya çekmek için kaçırdık jimin gelince hemen onu salın"
Konuşma son
Tam kapıyı çalıcaktım ki Woo BİN'İN PARK JİMİN demesiyle durdum ve hemen dinlemeye koyuldum.
Jimin buraya gelecekmiş ama neden?
Sorumun cevabını çok geçmeden aldım beni woo bin kaçırmış hem de öz kuzenini.Jimin'i buraya çekmek için beni kullanmış. Hemen Jimin'e iyi olduğuma dair haber vermeliyim.
Ama nasıl en iyisi beni salıcaklarında aşağıdaki depoya inmek.
Woo bin telefonu kapatır kapatmaz hızlı adımlarla aşağı indim tepsiyi mutfağa koydum.
Sonra bir bardak su doldurup içtim bardağı masaya koydum mutfaktan dışarı çıktım woo bin'i görmem ile yanına gittim ve telefon konuşmasını duymamış gibi yapıp yüzüme yalancı bir gülümseme koyup nedne burada olduğumu sordum.
Woo bin "seni yolda baygın olarak buldum ve evime getirdim" dedi demek yalanı buydu "tamam ama benim eve gitmem gerek jimin beni merak etmiştir" demem ile sırıttı.
Aklında kaç tilki dönüyor acaba ama ben o tilkilerin hepsini öldürecem sen kim köpek benim sevdiğim adama zarar vermeye çalışırsın. Acaba jimin ile aralarındaki husibet ne? Neyse ben bi şunun yüzündeki sırıtmayı silim.
"Woo bin neden gülüyosun?"" hiç sadece aklıma sevgilim geldi" demesi ile lafı çarptım "Woo bin senin sevgilin yok ki canım " demem ile sırıtısı yok oldu ve bende hemen devam ettim "hem ben eve ne zaman gidicem ve bir telefonunu versene jimin'i arıyacağım .
" hayır veremem" dedi. "Ama neden benim jimin'i aramam gerek" "şarjım yok hem zaten seni birazdan yung eve götürecek." sen öyle san Woo bin beni jimin eve götürecek tamam mı? Hih.
Bir 5-10 dk sonra kapı çaldı ve woo bin hemen beni yung'un yanına bıraktı. Yung beni arabaya götürürken lavabom geldiğini ve acil olduğu söyledim.
Tamam dedi ve beni burada bekliyeceğini ve hemen gelmem gerektiğini söyledi bende başımı salladım ve hemen eve girdim.
Görünürlerde kimsecikler yoktu demek herkes aşağıdaydı ve zaten yumruk ve inleme sesleri buradan da duyuluyor. AMANIN JİMİN TEK BAŞINAYDI! Hemen aşağıya yol aldım kapıda adam bırakmamıştı woo bin ah salak şey hemen kapıyı açtım.
Gördüğüm şey ile gözlerim kocaman oldu woo bin jimin'e silah doğrutmuştu. Beni görünce ağzını araladı ve konuşmaya başladı "ah yn senin burada ne işin var!" cevap vermemi beklemeden (silahın üstünde bişey varya ateş etmeden önce ceketler onu çekiyor) silahın üstünü çekti ve bana bakıp sırıtarak "üzgünüm canım kuzenim kocanı gözünün önünde vuracağım için" tam tetiğe basarken Jimin'in önüne geçmiştim ve karnıma bir sızı saplanmıştı. Jimin'in gözlerinin içine bakıyordum bana hem şaşırmış hem meraklı hemde üzgün dolan gözleri ile bakıyordu.
"Sakınn ama sakın gözlerini kapatma sevgilim" dedi ama gözlerim kapanmakta ısrar ediyordu "üzgünüm sevgilim" kapanmakta ısrar eden gözlerimin kazanmalarına izin verdim.
(Woo bin'den)
Jimin'e silah Doğrultman ile kapı açıldı içeri yn girdi onun burada ne işi vardı.
Ama jimin'i vurmalıydım ve bende tetiği çektim ve ateş ettim ama kurşun jimin yerine yn'ye gelmişti yn jimin'in önüne geçmişti.
Ben yn'yi vurmuştum. Birden gözlerim doldu ve yere dizlerimin ustune düştüm jimin gözlerini kapatmaması için onunla konuşsada gözleri kapanmıştı
Her şekilde uyuyan bir Yoongi ♥
En güzel pqmuk prenses ve yedi cüceler♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)
FanfictionZorla evlendiler birbirlerine aşık oldular peki daha sonra olaylar iyi mi gitti kötü mü??? Bir göz atmalısın bence...