Çok yorulmuş gibiydi. Tabi iki çocuk.
Jungkook: YN sen istersen yukarı çık ve dinlen hı?
YN: aslında iyi olur.
Jungkook: tamam sen benim odama çık dolapta senin giysilerin de var.
Şimdi siz diceksiniz ki YN'nin kıyafetlerinin sende ne işi var YN arada benim yanıma geliyordu ve bazen benim ile kalıyordu. Onun için burada kıyafetleri de var. Ve kendine ait bir yatak odası.
(YN'den)
Yukarı çıktım pijamalarımdan birini giydim ve yatağa yattım.
(Jimin'den)
Jungkook'un evine gittim YN ve çocuklar oradadır diye ama jungkook orada olmadığı söyledi bende buna inanmadım. YN kesin oradaydı ama ben üstelemeden oradan ayrıldım. Biraz sakinleşmeliydi.
Oradan ayrılıp Rose'un yanına gittim. Onu alıp hastaneye götürdüm. Karnında bir çocuk bile yoktu. Şuan ona inansaydım bile gelecek zamanlar ne yapıcaktı aklım almıyor.
Boş ultrason kağıdını aldım ve Rose'u orada bırakıp hemen hastaneden çıkıp Jungkook'un evine sürdüm.
(Jungkook'dan)
YN uyumuştu ama Minsoo uyanmıştı. Bende her n onu kucağıma aldım. Ve onun ile oynamaya başladım.
Jungkook: bizim prensesimiz uyanmış mı sen uyandım mı bakim...
Bir an kapı çaldı bende kucağımdaki prenses ile kapıya gittim. Kapıyı açar açmaz şok yaşamıştım. Gelen Jimin'di.
Jimin Minsoo'yu alıp içeri geçti. Kucağında biraz salladı. Minsoo Jimin'in kokusu ile hemen uyumuştu.
(Jimin'den)
Jungkook kucağındaki Minsoo ile kapıyı açtı. Hemen Minsoo'yu alıp kucağımda biraz salladım. Çünkü uykusu var gibi duruyordu. Hemen babasının tatlı kokusuyla mayışıp uyumuştu tatlı prensesim.
Jimin: Jungkook YN nerde?
Jungkook: yukarıda benim odamın yanındaki odada.
Hemen yukarı çıktım. Ah benim güzelim. Nasıl da güzel uyuyor öyle. Yanına gittim. Yatağa girdim ve ona sarıldım. Kokusu beni hemen mayıştırmıştı. Bende onun ile birlikte uykuya daldım.
Yb geldiiiiii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)
Hayran KurguZorla evlendiler birbirlerine aşık oldular peki daha sonra olaylar iyi mi gitti kötü mü??? Bir göz atmalısın bence...