3.1

1.4K 93 21
                                    


Daha sonra üstüne çıktı ve tişörtünü çıkardı. Bu işin ileri gideceğini biliyordum ve galiba bende istiyordum.

Biraz daha öpüp benden ayrıldıktan sonra beni kucağına aldı ve yukarı çıkardı.

Yatak odasına girince beni yatağa bıraktı ve benim üstümi de çıkarttı. Daha sonra altımı da çıkarıp üstüme çıktı. İç çamaşırlarım ileydim. Biraz daha öpüp pantolonumu çıkarttı.

Jimin: sevgilim biraz hızlı davranıcam. Çocuklar evde olmasalar da.

YN: tamam sevgilim.

Kendini bana sürttü ve südyenimin kokmasını açtı. Bir eliyle gögüsümü sıkarken diğer eliyle kalçamı sıkıyordu.

Jimin: sevgilim giriyorum.

YN: tamam sevgilim.

Aslında biraz korkuyorum ama olsun. Kilodumu çıkarttı daha sonra da boxterini çıkarttı. Ve bir anda içime girmesi ile çığlık attım.

Jimin içimde gel gitler yaparken ben inliyordum.

Yarım saat sonra zevk noktamı bulmuştu.

YN: J-jmin o-orası ahh

Jimin daha da hızlandı. İçimde hissettiğim sıcaklık ile boşaldığını anlamıştım.

Jimin: sevgilim duş alalım mı?

YN: alalım J-jmin çocuklar da gelir zaten.

Ayağı kalktığımda kasıklarımdaki ağrım ile geri oturdum.

Jimin: biraz sert oldu galiba dedi ve beni kucağına alıp banyoya doğru götürdü.

Küvete koydu ve suyu ayarladı. O ara kapı çaldı jimin kapıya bakmak için çıktı.

Çocukların sesini duyunca onların geldiğini anlamıştım. Biraz sonra Jimin de gelmişti. Üstünde şort ve atlet vardı. (Jimin de artık bizden sjdjsjsjs)

Onları çıkarıp yanıma geldi. Birlikte yıkanıp üstümüzü giydik. Çocuklar film izliyordu. Bende yanlarına koltuğa oturdum. Hiç yemek yapacak halim yoktu.

YN: Jimin bana ağrı kesici getirir misin ve yemek sipariş edelim hiç yapacak halim yok.

Jimin: tamam sevgilim nasıl istersen.

Jimin mutfağa doğru gitti.

Minsoo: omma biryerin mi ağrıyor?

YN: biraz başım ağrıyor annecim.

Yalan kasıklarım ağrıyor(kdjdjdjdj)







İvet yb geldi canlar iyi okumalar.

Beyenmeniz dileğiyle bay bay🤗😙💙💜

Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin