Akşam olmuştu jimin beni eve bıraktı ve bende çok yorgun olduğum için eve gidip direk yatağıma girdim zaten hemen uyumuşum.
...
Sabah camdan gelen güneş ışığı ile gözlerimi açtım ve lavaboya gidip işlerimi halledip aşağı kahvaltıya indim babam yoktu galiba erken çıkmıştı.
Kahvaltım bittikten sonra jimin beni aradı ve düğün mekanını seçmeye gidicektik bende yukarı çıktım ve üstüme dizimden bir karış yukarda siyah bir şort ve şorttan 4-5 parmak uzun bir sweat giydim ve hafif bir makyaj yaptım ve dışarı çıktım. Dışarı çıkmam ile jimini araabaya yaslanmış bir şekilde beni beklerken buldum.
Çok bekletmedim umarım dediğimde hayır diyip kapımı açtı ve ben oturduktan sonra kapıyı kapattı ben kemerimi takarken( kemer önemlidir) oda şöfer koltuğuna oturup kemerini bağladı ve yola koyuldu.
Yol boyunca ikizmşzde konuşşmamıştık araba durdu bir anda.
jimin: geldik yn inelim hadi
dedi bende tamam dercesine başımı sağlayıp arabadan indim. Geldğimiz yer çok güzeldi bir kır bahçesi gibi bir yerdi çok hoştu ve bende hayalmde hep kır düğünü yapmak istemiştim zatem bahar ayındaydık ve kır çok güzeldi.
ben: jimin-ah burası çok güzel aynı hayalimdeki gibi
jimin: beyenmene sevindim o zaman burayı ayarlıyorum
yn: tamam diyerek başımı salladım
sonra arabaya tekrar bindik ve yola düştük.
ben: jimin ebni avm'ye bırakır mısın alacaklarım varda
dedim kendime yeni bir ruj, rimel, ve sweat ile tişört alacaktım.
jimin: peki bende senin ile geleyim o zman benimde alacaklarım vardı onları almış olurum
bende tamam dercesine başımı salladım ve yola koyulduk avmye varmıştık ikizme arabadan indik ve alışveriş merkezine girdik. İlk kozmatik yerine girdik ben ruj ve rimelimi aldım jimin ise bir parfüm aldı ve kokusu çok güzeld çünkü ben seçmiştim( ego tavan anam bddbss)
daha yeni birşey fark ettim de mağadaki kızlar ağızları sulu sulu bize daha doğrusu jimin'e bakıyorlardı. Ah ben bunları yolarım kime baktıklarını sanıyolardı ah ne diyorum ben.
Bir anda jimin'in elini tuttum. Buna benim kadar jimin de çok şaşırmıştı ama o kızlar bize daha doğrusu jimin'e baktıkça sinirlerim gereliyordu ne yapabilirdim.
Bir anda jimin'de hafif elimi sıktı ( yani jimin elini tutmuş oluyor)
Ben sok içinde yoluma devam ederken arabanın önüne geldik ve jimin bana dediği şey ile azim iki karış açıldı.
Acaba jimin ne dedi?
Yb nasıl olmuş beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)
FanfictionZorla evlendiler birbirlerine aşık oldular peki daha sonra olaylar iyi mi gitti kötü mü??? Bir göz atmalısın bence...