Aşağı inip kahvaltıyı hazırladım be jimin'i aşağı çağırdım.Kahvaltımızı yaparken jimin'e dışarı çıkmak için teklifte bulundum. Oda kabul etti bende hemen yukarı çıkıp üstümümü giyindim. Siyah kot şort üstüme de yarım siyah askıı giydim.
Siyah beyaz nikelerimi de ayağıma geçirdim ve aşağıya indim.
Jiminde hazırlanmıştı ne tesadüf ikmizde aynı giyinmiştik o siyah pantolon ve siyah tişört ve ayakkabı olarakta benim ayakkabılarımın erkek işini giymişti.
Böyle giyinmei oldum olası sevmişimdir.
Arabaya bindik ve lunaparka gittik.
Gidip hemen bilet aldık ve ilk önce çarpışan arabalara bindik. Birbirimize çarparken ben bir anda arkadan jimin'e çarptım ve kafasını çok pis koltuğa çarptı. (Allah için bunu yaşamayan var mı? )
YN: aşkım gerçekten çok özür dilerim istemeden oldu.
Jimin: önemli değil aşkım sadece kafam şişti
Diyip yanağımdan ne ara aktığını anlamadığım göz yaşımı sildi ve bana güzelce bir tebessüm etti.
Sonra bizde gidip buz aldık ve şişmesin diye Jimin'in kafasına koyduk. Daha sonra diğer aletlerle de bindik pamuk şeker ve kağıt helva yedik. Artık eve gitme vakti gelmişti bizde yola koyulduk.
Eve gelince acayip midem bulanıyordu o kadar şey yemiştim pamuk şekerden üç kağıt helvadan 5 mi 6 mı ne yedim. Napabilirim tadı çok güzel.
Sonra hemen lavaboya koştum ve içimdeki herşeyi boşalttım.
Ben tam çıkacakken Jimin geldi. Beni öyle görünce çok korkmuştu.
Jimin: Yn iyi misin noldu?
YN: birşey yok sevgilim sadece okadar yedikten sonra biraz midem bulandı.
Jimin: emin misin hastaneye falan gidelim mi?
YN: gerek yok Jimin önemli birşey değil zaten.
Dedikten sonra başım dönmeye başladı ve sonra heryer karardı.
(Jimin'den)
Yn iyi olduğunu söyledikten sonra bayulmıştı bende onu hemen kucaklayıp hastaneye götürdüm.
Hastanede kan tahlili falan yapıp Yn'ye serum taktılar.
Daha sonra dotor içeri girdi Yn hala uyuyordu. Bir anda doktorun dediği ile gözümden bir damla yaş düştü.
Doktor: evet Yn Hanım gayet sağlıklı ama biraz daha iyi beslenmeli çünkü bebeğin gelişmesi lazım.
Jimin: be-bebek mi?
Doktor: evet Jimin Bey bebek baba oluyorsunuz.
Okadar sevinmiştim ki gözümden akan yaşın ardı sıra diğer yaşlar da döküldü. Ama bunlar üzüntü göz yaşı değildi mutluluk göz yaşıydı.
O an sevgilimin endişeli sesi geldi.
YN: Jimin ne oluyor sen neden ağlıyorsun?
Jimin: aşkım bi-bizim bir b-be-bebeğimiz olucak.
Bunu demem üzerine Yn elini karnına attı ve "Hey sen oradaki tatlı mini mınnacık oğlun veya kızım seni çok sevicem ve beni mutlu ettiğin gibi bende seni mutlu edicem." dedi.
Doktor çoktan çıkmıştı bile bende hemen Yn'min dudağına minik bir öpücük kondordum ve tebessüm ettim. Bizim bir bebeğimiz olucaktı benden mutlusu var mı? Aaa ben üyeleri ve aileleri aramadım hemen onları arıyayım. Acaba nasıl tepki verecekler.?
Yb geldi kuşlar nasıl olmuş?
Yorum yapın ve lütfen oy verin hepinizi seviyorum😍💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)
FanficZorla evlendiler birbirlerine aşık oldular peki daha sonra olaylar iyi mi gitti kötü mü??? Bir göz atmalısın bence...