2.5

1.6K 119 14
                                    

(YN'den)

Uyandığımda belime sarılı eller vardı. Jungkook'tur diye düşündüm. Çünkü küçükken jungkook ile hep sarılıp yarardık. Bu yaşımıza kadar bu değişmemişti. Ama arkama döndüğümde onun Jimin olduğunu gördüm. Onu itmek istesem de o kadar özlemiştim ki.

Önce p hasret kaldığım kokusunu içeme çekiyim. Daha sonra dudaklarına bir öpücük kondurdum. Ve yüzünün her hattını incelemeye başladım.

Daha sonra hareketlenince gözümü kapattım ve uyuyormuş numarası yaptım. Bana yaklaştı ve dudağını dudağım ile buluşturdu. Sonra da konuşmaya başladı.

Jimin: ben ben gerçekten seni özledim. Bir güne yakın zamn sensiz ve çocuklarımsız gerçekten tükendim. Ama gerçekten ben seni aldatmadım. Hem ben seni çok severken nasıl aldatabilirim ki?

YN: Jimin yeter artık cidden duymak istemiyorum.

Jimin: bekle bak o hamile değil.

Dedi ve ultrason kağıdını gösterdi. Bu bugün çekilmiş bir ultrason. Biliyordum Jimin'in böyle bir şey yapmayacağını biliyordum.

Jimin: şimdi inandın mı?

Cevabımı vermeden içeri Jungkook girmişti. Yatakta boş ultrason kağıdını görünce yüzünde üzgüblük ve mutluluk vardı. Ama en çok mutluluk. Kalktım ve Jungkook'a sarıldım.

YN: Jungkook sen haklıymışsın bak o sürtük bize oyun oynamış.

Jungkook: sana dedim güzelim.

Jungkook bana güzelim deyince Jimin biraz sinirlenmiş ti bende yavaşça Jungkook'tan ayrıldım. Gidip Jimin'e sarıldım.

Ayrılınca dudaklarıma yöneldi ve beni bir tutkuyla öpmeye başladı tabi bende karşılık vermeye. Biz öpüşürken kapıdan kapanma sesi geldi. Ah Jungkook buradaydı değil mi? ( evet jdjsjdj)

YN: yah Jimin Jungkook buradaydı.

Jimin: ne olmuş YN.

YN: sadece biraz utandım.

İvet yeni bölüm geldi. Nasıldı beyendiniz mi?

Bu arada tuanamandan2006 kardeşimin kitabına göz atar mısınız destek verin lütfen güzel yazıyor okunmaya değer. Şimdiden hepinize teşekkürler.

Muahh 😘😘😘❤️❤️❤️

Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin