0.5

3.6K 206 24
                                    

Konuşmaları artık tırnak (") içimde yapcam

Jimin'in " kabul et kızların bana bakmasını kıskandın"  demesiyle ağzım iki karış açıldı bende ona dönüp " s-sende benim elimi tuttun hem sen benim neyimsin ki seni kıskanim " demem ile Jimin'in gözleri dolmuştu.

Biraz ağır konuşmuş olabilirim ama bir anda ağzımdan döküldü o kelimeler.

Yol boyunca ikimizde çok sessizdik arada ona kaçamak bakışlar atıyodum ama o sadece yola odaklanmıştı.

...

Beni eve bıraktı ve gitti.

- olayları biraz hızlı geçicem-

Bugün düğün günüydü heyecanlıydım çünkü içimde jimin'e karşı bir hoşlantı vardı. Hem artık Jungkook'u sadece arkadaşım olarak görüyorum oda beni aynı şekilde.

Aramız jimin ile daha düzelmemişti zaten düğün ile ilgili bir şey olmadıkça benimle görüşmiyordu.

Gelinliğimi giydim makyaj ve saçım da bitti. Kapı açılınca oraya döndüm jimin içeri girdi.

Vicdansız çok yakışıklı olmuştu. Bir an gülümsedi ama geri yüzünü düşürdü neden öyle yaptı ki?

(jimin'den)

O çok güzel olmuştu bir anda ona gülümsedim ama o bana 'sen benim neyimsin ki' demişti ben ona içimde güzel hisler beslerken ona aşık olmuşken onun öyle demesi çok ağrıma gitmişti.

Evet ona aşık olmuştum zaten gelinlik bakarken bir hoşlantı olmuştu içinde ama ben yavaş yavaş ona aşık olmuştum.

Sonra yn yanıma geldi bana gülümseyerek koluma girdi ve 'hadi davetlileri bekletmiyelim' dedi bende onaylarcasına başımı salladım ve yürümeye başladık.

O beni sevmiyorken neden ilk adımı o attı ki.?

Kol kola merdivenlerden indik ve masamıza oturduk. Düğün yapıldı dans edildi...

Artık düğün bitmişti ve bizde evimize doğru yol almıştık.

(yn'den)

Eve geldiğimizde jimin kapıyı açtı ve içeri girdi.

(jimin'den)

Kapıyı açtım ve içeri girdim ama yn arkamdan gelmiyordu arkamı dönmem ile yn'nin kapının önünde olmadığını görmüştüm nereye gitti ki derken birden yerde bir not gördüm ve notta şöyle yazıyordu....

Bölüm nasıldı? Beyendiniz mi? Kitap nasıl gidiyor? Kıza bir isim bulmak istiyorum bana yardım eder misiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum... 😚😚

Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin