2.1

1.8K 113 14
                                    

Tabiki de çocuklar evde yanlız değildi Jimin'in annesi geldi.

İlk AVM'YE gittik. Kızımız ve oğlumuz için eşyalar aldık bende kendime bir şeyler aldım. Daha sonra bir kafede oturduk ben çikolatalı milkshake Jimin de kahve söyledi. İçip kalktık.

5 ay sonra

Minsu ve Sungwoon 5 aylık oldular. Onlarda büyüyor tabi. Görseniz böyle tombik tombikler yani şişko değiller ama yanakları babalarına çekmiş diyebilirim.

Ben onları izlerken Jimin yanıma geldi.

Jimin: aşkım bizim kardeş yapmamız lazım değil mi?

YN: aşkım zaten iki kardeşler.

Jimin: ama aşkım üç kardeş düşünsene hem Hı?

YN: hele bi Min ile Sung büyüsün sonra bakarız tamam mı aşkım?

Jimin biraz üzülerek tamam dedi ve içeri gidip koltuğa oturdu ve tvyi açtı. Ya ama ben sana kıyamam ki ama onlar daha 5 aylık üç bebeğe bir bakamam ki aynı anda demi ama?

Ama Jimin'in de üzülmesine dayanamadım. Yanına gittim ve kucağına oturup dudağında öpmeye başladım. Jimin ilk şaşırsa da sonradan karşılık verdi tabi.

5 dk boyu öpüştükten sonra birbirimizden ayrıldık. Ama hala birbirimize çok yakındı ve Jimin'in küçüğü kalkmıştı. Bende hemen kucağından kalktım ve mutfağa gittim dilim damağım kurumuştu. Su içerken yanıma Jimin geldi.

Jimin: bunu nasıl indirmek istersiniz acaba?

YN: ben birşey yapmadım ki sen azdın git bişeyler yap Jimin yeni bir bebek için daha erken söz sonra üçüncüde gelsin ama sonra. Jimin mutlu olmuştu.

Jimin: iyi madem biraz bekliyelim. Ama bu nasıl inecek.

YN: orası da sana kalmış.

Diyip kızım ve oğlumun yanına gittim. Ve yine çok sevimli olduklarını gördüm. Anaları babaları kim nede olsa. Tamam Bira ego kastım ama o kadar da olur.



İvett kitabı final yapmıcam Allah ne verdiyse gidişata göre yazıyorum artık çünkü ben 20-23 bölüm gibi final yapmayı düşünüyodum.

Ama final yapmıcam...
Hepinizi öptüm muaah😘😚😗

Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin