1.8

1.9K 133 23
                                    

user69972040 senin için bu bölümü de attım.


İşlemleri halledip hastaneden çıktık şuan eve gidiyorduk. Ailemiz büyümüştü ve bu beni çok mutlu ediyor.

Eve girince Jimin kızımızı bende oğlumuzu beşiğine koydum. Aşağı indiğimizde kapı çaldı.

Jimin: sen otur sevgilim ben bakarım.

YN: tamam sevgilim.

Jimin kapıyı açınca içeriye Woo Bin geldi.

Woo Bin: ah benim tatlı kuzenim anne mi olmuş acaba? (acabayı yazarken aklıma danla biliç geldi kdjdjd)

YN: evettt

Woo Bin: yakışır

YN: tabi kimin kuzeni

Woo Bin: evet neyse tamam yeter ee bebişlerin adı ne. (bebeklere isim vermeyi unutan yazarınız)

Jimin: aaa biz onu hiç düşünmedik.

YN: aklımızdan nasıl çıkar ya benim bebeklerim isimsiz mi kaldı!?

Jimin: canını sıkma hayatım buluruz hemen.

YN: buluruz demi?

Jimin: buluruz tabi neden bulmayalım yani buluruz buluruz.

Woo Bin: bulursunuz tabi kkk.

Jimin: ne gülüyon be!

Woo Bin: ne gülmesi ne haddime.

Jimin: bal hala

YN: susun be şurada bebeklerimr isim düşünüyorum.

Woo Bin: tamam sen düşün bebekler nerde ben onları görmeye geldim?

YN: papucumuz dama atıldı.!

Woo Bin: asla sen benim için ayrısın diyip öpücük attı tabi bende ona.

Jimin: ergen aşıklar gibi hareket yapmayın be!!

Woo bin ile birbirimize bakıp güldük. Sonra Woo Bin jojuklarımın yanına gitti bende jojuklarıma isim aramaya başladım.


Woo Bin çocukları sevip gitmişti ama ben hala bebeklerimize isim bulamamıştım. Çocuklarımın ağlama sesini duyunca direk odaya girdim. benim bebeklerim acıkmış mıydı? Yaa yerim  hemen karınlarını doyurdum gazlarını çıkardım ve hemen uyudular.




BEBEKLERE İSİM SÖYLEYİN LÜTFEN AKLIMA HİÇBİR İSİM GELMİYOR. BİRAZ SAÇMA OLDU AMA AKLIMA BİRŞEY GELMEDİ. SİZİ SEVİYORUM. 

Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin