2.2

1.6K 123 20
                                    

Hala çocukları izlerken Jimin geldi. Penisi de inmişti. Sonra ikimizde içeriye gidip film izlemeye karar verdik. Açtığı film romantik komediydi ve sıkıcıydı. Jimin'e de sıkıcı gelmişki filmin yarısında televizyonu kapattı.

YN: Jimin-ah benim uykum geldi ben yatıyorum. Diyip bebek yelsizini aldım.

Jimin: tamam aşkım bende birazdan gelirim.

Merdivenlerden çıkmaya başladım. Merdivenin son basamağına gelince kapı çaldı kim ki bu saatte.

Jimin: aşkım sen çık ben bakarım.

YN: tamam aşkım diyip yatak odasına girdim. Kapı açıldı ve sonra kapanma sesi gelmedi. Bende biraz bekledim aradan 5 dakka geçmişti ama hala kapı kapanmamıştı. Bende merak edip aşağı indim. Bir kadın Jimin ile konuşuyordu.

Jimin'in arkası bana dönüktü. Ama kadının üzü bana dönüktü. Kadın beni görünce Jimin'i çekip dudaklarına yapıştı. Gözlerim dolmuştu. Jimin ilk on saniye tepkisiz kaldı ama sonra kadını itti.

Jimin: ne yaptığını sanıyorsun sen Hı!?

Kadın: ah sadece çocuğumun babasını öptüm. Dediği an gözümden yaşlar süzüldü.

Jimin: ne çocuğu Rose ben seninle yatmadım bile. ( kitaptaki rose ile BP deki rose aynı kişi değil)

YN: ç-çocuk m-mu?

Diyebilmiştim sessizce tek kendim duyacağım bir şekilde.

Rose: yanılıyorsun Jimin. Diyip telefonunu çıkarttı ve bişeyler gösterdi. Jimin'in yüzüne yüzüne telefonu tuttuğu için bende görebiliyodum.

Hemen çocukların odasına girdim. Kıyafet bez falan bireyler koydum çantaya hemen çocukları ikili bebek çantasına koydum ve odadan çıktım.

Kapıda Jimin ve sürtüğü iterek kendime ve çocuklarıma yol açtım. Rose denen sürtüğü omuz atıp kapıdan çıktım. Arabama doğru yol aldım. Jimin arkamdan bağırıyordu. Ama ben duymamazlığa veriyordum.

Sonra arabama bindim ve kapıları kilitledim o ara Jimin arabanın önümde durdu gitmemem için. Ama ben yanından geçip arabayla gittim.

Şuan nereye mi gidiyordum. Tabiki de............ Yanına.

Evet yazarken BTS BOY IN LOV DİNLİYORDUM ekşın yaratmak istedim.

Acabi neler olucak.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bay bay. 😘🤗🤗

Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin