Biz hala öpüşürken bebek teksizinden tatlı kızım Minsoo'nun sesi geldi. Hemen Jimin'den ayrıldım ve odaya girdim. Minsoo'yu kucağıma alıp biraz salladım susmayınca ninni söyledim ama Türkçe yine de sustu. Tabi kanında Türk kanı var.
Minsoo'yu yatağına bıraktım ve arkamı döner dönmez gülümseyerek bizi izleyen Jimin'i gördüm. Ah be adam ne güzel gülümsüyorsun öyle.
Daha sonra Jimin'in yanına gittim. Oda beni hemen kapının yanındaki duvarla arasına aldı.
Jimin: kaldığımız yerden devam mı etsek YN hım?
YN: nerde kalmıştık der demez beni kucağına aldı ve yatak odasına götürdü. Beni nazikçe yatağa koydu ve üstüme çıktı. Daha sonra da dudağımı sömürmeye başladı. Tabi bende onunkini.
Azmıştım. Ve daha dayanamadım Jimin'i altıma aldım. Şimdi Jimin altta ben üsteydim. Biraz daha öpüşünce bu işin ileryeceğini anlayıp Jimin'in üstünden kalktım.
Jimin: ya YN ne güzel öpüşüyorduk.
YN: sen ne zaman istersen ben seni yine öperim aşkım ama çekilmeseydim bu iş ilerleyecekti ve ben daha yeni doğum yaptım.
Jimin: ama sonra olur diyosun?
YN: neden olmasın? Diyip ikimizde güldük.
YN: acıkmadın mı?
Jimin: seni yedim ya?
Yanaklarım yanmaya başladı uyanmıştım. Başımı aşağı eğdim ve yanaklarımı saklamaya çalıştım. Ama başaramadım tabi.
Jimin: utandım mı sen😏?
YN: yah! Niye utanıcakmışım dedim ve hemen mutfağa kaçtım.
Oda peşimden mutfağa gelince kahvaltı yaptık ve dışarı çıktık.
Merhaba çingular beyendiniz mi?
Yb attım yazmayı unutmuşum sorry onun için hemen atim dedim kısa oldu ama üzgünüm.
Hepinizi öptüm bay😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)
FanfictionZorla evlendiler birbirlerine aşık oldular peki daha sonra olaylar iyi mi gitti kötü mü??? Bir göz atmalısın bence...