1.6

2.3K 141 54
                                    

Annemler Jungkook falan gitmişlerdi. Biz de Jiminle bebeğimiz hakkında konuşuyorduk. Bir an Jimin elini karnımın üstüne koydu ve

Jimin: ah benim tatlı kızım ne zaman geliceksin ben seni merak ediyorum.

YN: Jimin daha onun gelmesine çok var ve kız olduğu ne malum ya erkekse şimdi çok üzülmüştür.

Jimin: ah haklısın hayatım o zaman annesinin karnındaki minik kızım ya da oğlum seni çok sevicem ve hayatımıza çabucak gelmeni beklicem.

YN: böyle daha iyi diyip tebessüm ettim.

Daha sonra doktor gelip çıkabileceğimizi ama kontrolleri aksatmamamızı söyledi. Bizde çıkış işlemlerini halledip çıktık.

Eve geldiğimizde yukarı çıkıp biraz uyudum. Akşam da Jimin ile film izledik.

2 ay sonra

Aradan koskoca 2 ay geçmişti. Tabi benim bebişim de büyümüştü ve aşermelerim başlamıştı.

Saat gece 1

YN: Jimin ben çikolata istiyorum. ( oruç oruç canım çekti lan)

Jimin: YN bu saatte açık bir yer bulamam aşkım.

YN: ama Jimin bizim bebeğimiz çikoleyt istiyor~

Jimin: tamam YN gidiyorum.

Dedi ve yataktan kalktı. Bende bu saatte gitmesini istemezdim ama ne yapabilirim bebişim çikolata istiyor.

Kapının kapanma sesi ile Jimin'in gittiğini anlamıştım. Bende aşağı indim ve Jimin'i beklerken izlemek için tvyi açtım ama uyuya kalmışım. Kapı sesi ile uyandım. Gelem Jimin olmalıydı. Hemen kalktım ve gelen kişinin yanına gittim.

Evet bu Jimindi.

Ve ve ve ve elinde poşet vardı. Hemen poşeti aldım ve basanın üstüne koydum. Ahh inanmıyorum Jimin bir poşet çeşit çeşit çikoleyt almış yerim ya.

YN: aşkım ya seni yerim ama böyle yaparsan.

Jimin: ama önce ben mi seni yesem diyip dudağını dudağımın üstüne kapattı.

AH çok nazik ve hoş öpüyordu. Kısa bir süre sonra ayrıldı. Bu sefer ve ben onu öptüm.

Jimin piç piç sırıtarak

Jimin: ikimizde birbirimizi yedik ama bana yetmedi. YN bebişimizi çabuk doğur hemen ona bir kardeş yapalım tamam mı?

YN: tamam aşkım yaparız hele bi bebişimiz dünyaya gelsin.(kız dünden  razı dkdkkd)

Dedim ve sonra poşeti de alıp koltuğa kuruldum Jimin de yanıma kuruldu ve hemn bir paket çikolatayı açıp yemeye başladım. Jimin de beni izliyordu. Ah ben aşkıma çikolata vermedim.

Hemen çikolatamı ısırması için Jimin'e uzattım ama o ısırmadı.

YN: yah! Jimin benden ireniyor falan mısın? dedim gözlerim dolmuş bir şekilde.

Jimin: o da nerden çıktı aşkım ben senden neden irenim?

YN: sana burda bir çikolatamı uzattım ki ısırasın ama ısırmadın çünkü ben o çikolatayı ısırdım ve sen benden tiksiniyorsun.

Der demez Jimin çikolatadan bir ısırık aldı ve

Jimin: ben senden tiksimiyorum YN sadece o senin çikolatandı ben onları sana ve bebeğinize aldım den doya doya ye diye ısırmadım.

YN: ahh üzgünüm Jimin bu hormonlar hassaslaştırdı beni iyice.

Jimin: ah YN senin hormonlarını yerim dedi ve dudağıma ufak bir tebessüm kondurdu daha sonra da daha pek çıkmamış karnıma.

5 ay sonra

Artık bebeğim 7 aylıktı ve karnım iyice şimişti.

Bu arada bebekleirmiz ikizmiş ve biri kız biri de erkek. İlk başta ultrasonda görmemiştik meyersem benim minik kızım abisinin arkasına saklanmış.

Jimin ile oturmuş film izlerken birden benim minik meleklerim tekme attı.

YN: JİMİNNN!!

Jimin: Aaa bebekler mi geliyor YN sakin ol derin nefes al ver tamam mı hemen arabayı hazırlıyorum.

Büyük bir kahkaha patlattım.

YN: Jimin daha doğmaları için 2 ay var ya hayatım.

Jimin: niye bağırıyon o zaman YN ya!?

YN: sadece meleklerimiz tekme attı babası.

Jimin: ciddi misin dedi ve elini karnıma koydu.

Ve birden yüzünde büyük bir gülümseme oldu aynı zamanda benim de çünkü tekrardan tekme atmışlardı.

YN: Jimin bizi bebeklere beşik almadık.

Evet herşeyimiz hazır ama beşik halı perde yok aman tanrım!

Jimin: evetYN hepsi senin yüzünden!

YN: ben ne yaptım be!?

Jimin: her beşik almaya çıktığımızda oyuncak kıyafet amzik biberon çocuk arabası vs alıyorsun bizde onun için unutuyoruz.

YN: ah seni aptal kalk ta gidip alalım hadi.

Jimin: arabanın anahtarını alıp geliyorum dedi ve yukarı çıkıp hemen geldi.

Üstümüzde eşofman vardı hiç değiştirme zahmetinde bulunmadık. Bir dakika benim kocam eşofmanla bile çok yakışıklı ya. (ne sandın)

Avm ye geldiğimizde hemen mobilya reyonuna gittim ve hemen kızım için çok gizle bir beşik çarptı gözüme.

Pudra pembesi üstünde tülü vardı altında ufak bir oyun alanı gibi bir yer ve hemen yanında alt değiştirmek için bir yer ah çok güzel görünüyordu kızma onu alıcaktım oğluma ise onun mavisini.

Hemen beyendiğim beşiği Jimin'e gösterdim.

YN: Jimin bu beşik nasıl?

Jimin: çok güzel hayatım.

YN: o zaman bunu alalım mı?

Jimin: alalım aşkım.

Dedi ve beşikleri aldık eve getirceklerdi onlar beşikleri paketlerden ben halı Jimin ise perde bakıyordu.

İki bebeğim biraz büyüyen kadar aynı odada kalaclar birbirlerine çabuk alışsınlar.

Çalışan kız bana bir halı gösterdi tam istediğim gibiydi halının yarısı prensesli yarısı ise arabalıydı. (böyle halı var mı bilmiyorum.)

Halı olarak onu seçtim ve Jimin'e de gösterdim. Oda beyenmişti. Oda bana seçtiği perdeyi gösterdi. Perde de ayıcıklıydı. Hepsini paketlediler ve kamyona koydular.

....

Biz eve vardığımızda daha kamyon gelmemişti. Ben de çok yorulduğum için biraz dinlenmek için yukarı çıktım.

....

Uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu. Eşyalar gelmişti ve meleklerimin odasına taşınıyordu.


İlk defa bu kadar uzun yazdım.

Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen...
Hepinizi öptüm bay bay😚💙

Zoraki Evlilik Park Jimin (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin