Część 21 Gorączka Księżycowa

7 0 0
                                    

Tu jest pięknie-mruknęła Izy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tu jest pięknie-mruknęła Izy.-a ty jakim jesteś wilkiem po przemianie? -Białym-odparła Sonia - od czubka nosa po koniuszek ogona.

-Pewnie jesteś pięknym wilkiem-rozmarzyła się Izy.

-Jakie to uczucie?

-Przemiana?-zapytała Sonia-Boli tylko za pierwszym razem,najgorzej jest pod czas gorączki księżycowej,wtedy nam odbija.

-Gorączka księżycowa?-A co to takiego?-zapytała Izy.

-Nie słyszałaś o tym wcześniej? To okres kiedy się rozmnażamy, samice są wtedy najbardziej płodne i rozglądają się za partnerem, a samce biegają po ulicach jak skazańcy,którzy dopiero wyszli z więzienia i koniecznie chcą zaliczyć-uśmiechnęła się Sonia- Emocje są tak silne,że wtedy najczęściej dochodzi do sparowania.Żeby się wtedy przypadkiem nie sparować,to na potęgę używają prezerwatyw,a przynajmniej moi bracia. Oni się wszyscy panicznie boją,w sumie to nie wiem dlaczego,nie chcą partnerek.

-Więc to właśnie się dzieje w czasie pełni?

-A myślałaś że co roimy?

-Polujecie?

-Nie,p prostu mamy chcicę i to większą niż w ciągu miesiąca.A żeby być uczciwym,to samce na okrągło są napalone.Pełnia to tylko podkręca.

-Kiedy wypada następna gorączka?

-Jest jeszcze trochę czasu-odparła Sonia-Ale nie martw się,nikt cię nie dotknie.

PRAWDZIWA MIŁOŚĆOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz