Część 33 Chcę umrzeć

7 0 0
                                    

Zanim zapytała,co sobie wyobraża,Max złapał ją za nadgarstek i zaciągnął w stronę lustra

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zanim zapytała,co sobie wyobraża,Max złapał ją za nadgarstek i zaciągnął w stronę lustra.Lekko odciągnął kołnierz jej koszulki i wskazał palcem na jej obojczyk.Dokładnie w miejscu,w który szyja łączyła się z ramieniem, znajdowała się rana po ugryzieniu.

-Jesteś pewna,że wszystko pamiętasz?-spytał.

-Przecież to był sen!-wypaliła bez namysłu.

-Często śnisz,że się kochamy?-spytał rozbawiony.

-Czy ty mnie oznaczyłeś?!

Skinął głową,potwierdzając moje pytanie i wcale nie wyglądał,jakby czuł się winny.

-A my wczoraj....-zaczynało mi się robić gorąco-Ja.....Ty...... O Boże muszę usiąść.

Izy opadła na krzesło przed toaletką,próbując opanować pędzące myśli. -Chcesz wiedzieć,czy my poszliśmy do łóżka?-spytał spokojnie.

-Myślałam że mi się to śniło! Jak mogłeś mi nic wcześniej nie powiedzieć?! Twoja rodzina tu była i wiedzieli?

-Skąd mogłem wiedzieć,że weźmiesz to za sen?Nie przypuszczałem,że o mnie marzysz w taki sposób.

Aż sapnęła,chciała się zapaść pod ziemię.

-Izy-zaczął łagodnie.

-W porządku-rzuciła-Nie spaliśmy ze sobą.Wiem.Pamiętam.Ale czemu mnie ugryzłeś?

-Bo chciałem.Musiałem i bardzo ci się to podobało.

-I co teraz będzie?-spytała bez tchu.

-Ile wiesz o wilkach?-spytał,zamiast jej po prostu odpowiedzieć.

-Nie jestem idiotką-warknęła-wiem co się dzieje,kiedy wilk oznacza samicę.Chcę wiedzieć,czy to znaczy,że teraz będziesz mnie potrzebował do.....no wiesz.

-No wiem co?-spytał bezlitośnie.

Chciał ją zabić,czy jak?

-Boże Max,dałam ci się ugryźć,tak?! Noszę twój zapach,w każdym razie,czy to znaczy,że twój wilk będzie chciał mnie.... no wiesz...pokryć? Prawie umarła kiedy to mówiła.

-Pokryć?-powtórzył.

-Będziesz musiał iść ze mną do łóżka?Tak czy Nie?!-warknęła.

-A chcesz tego?-odparł natychmiast.

Czemu on się tak dziwnie zachowywał? Nie docierało do niego,co się stało?

Załamała ręce.

PRAWDZIWA MIŁOŚĆOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz