E uimitor! Casa asta e enorma.
Uite-i si pe cei 5 "fantastici"! Oh doamne, Louis e atat de sexos!
-Buna! Spun ei in cor.
-Hey! Spun eu timida.
Elise's POV
Se vede cat e de incantata. E atat de draguta, intr-un fel ciudat.
-Hey, babe. Ma saluta Harry, indreptandu-se spre mine.
Imi lasa un sarut micut pe nasuc si ma strange in brate. Putin cam tare. Cam prea tare.
-Harry, iubire, ma sufoci...
-Da, stiu.
-Esti un tembel. Spun eu incepand sa chicotesc, deoarece la auzul acestor cuvinte imi da drumul si face o fata gen "da' acum ce-am mai facut?".
-In fine. Spun eu. Baieti, ea e Molly. Ne vom uita la un film asta-seara.
-Stai, ce? Sare Louis ca ars de pe canapea. Nimeni nu mi-a spus nimic despre asta. Pistoaico, stii doar ca...
-Louis, tine-o pentru tine. Il intrerup eu. Ne vom uita la un film si gata.
A tacut si nu mi-a mai raspuns la comentariu. In schimb, l-am putut auzi cum a mormait niste injuraturi la andresa mea.
Serios Tomlinson? Daca tot ma injuri, spune cu voce tare ca sa vad de cat esti in stare.
*
Deci, oficial e 00:06 si noi am inceput sa ne uitam la un film de groaza de la fix.
Cat despre Molly si Louis, stau unul langa altul acum. Dar nimic important, doar daca luam in calcul mancatul floricelelor din acelasi bol.
Eu deabi astept sa vina o faza care sa ne sperie pe toti, incat Molly sa-i sara in brate lui Louis. Sunt tare curioasa cum o sa reactioneze.
-Babe? Vrei sa mergem sus? Imi sopteste Harry la ureche
-Vreau sa ma uit la film Harry.
-Dar am pregatit ceva pentru tine. Si isi baga capul in scorbitura gatului meu.
-Alta data...
-Dar am muncit mult...
-Harry. Ti-am zis ca vreau sa ma uit la film, plus, sa vad ce se intampla intre Louis si Molly.
-Ah... Deci ei doi sunt mai importanti decat mine, nu?
-Cand ti-am spus ca esti tembel, nu m-ai crezut...
Ajunsesem la jumatatea filmului, fix in momentul in care protagonista, ratacindu-se prin padure gaseste o cabana si intra in ea. Aude zgomote de la etaj, si urca scarile, ele scotand un sunet tare ciudat. Mormaielile se aud din ce in ce mai tare, pana cand Abby-fata- gaseste sursa zgomotului. Un dulap. Il deschide si
-Ahhhhhhh! Tipam eu, Molly si Niall. Ceilalti doar au tresarit, Liam aruncand floricelele in aer, imprastiindu-le.
Ma uit cu coada ochiului spre cei doi, si pot observa... nimic.
Adica, Louis da spre a o imbratisa pe Molly, dar se retrage imediat.
Cred ca o sa fie o noapte lunga...
~Dupa film, 03:15 a.m~Bine... Toata lumea a adormit... Cu siguranta, inafara de mine. Numai o persoana normala ca mine ar putea sa bantuie casa la ora 3 dimineata, pentru a bea un pahar de apa.
Dupa ce ma ridic, imi mijesc ochii, incercand sa vad cum sunt cei doi. Si awwwww. Louis o tine in brate pe Molly, iar ea sta cu capul pe pieptul lui. Asta necesita o poza. Aprind o lampa de pe noptiera de langa canapea, incet, pentru a nu face zgomot si cu intr-o fractiune de secunda, poza este gata.
Acum... Paharul meu cu apa.
Ma indrept catre suportul pentru pahare, imi iau unul si dau drumul la robinet.
In timp ce beau apa, simt doua maini care ma apuca de talie si ma trag spre detinator. Las paharul pe masa si ma intorc.
-Harry... Incerc eu sa par autoritara dar imi iese mai mult ca un geamat. Chiar il vreau, dar... nu acum...
-Daca imi mai pronunti numele o data asa, jur ca o sa inebunesc.
Ma "izbeste" de cel mai apropiat perete, si incepe sa ma sarute pe gat.
La naiba cu "nu acum"!
Sar si-mi incolacesc picioarele in jurul abdomenului sau, el ajungand cu sarutarile mai jos, facandu-ma sa imi pierd mintile.
Apoi a urcat pana la gura mea, noi creand un sarut care devenea din ce in ce mai senzual.
Apoi...
Hey copilasi! Ce parere aveti? Ce credeti ca se va intampla dupa?
Vote/comm
Pupici:***
CITEȘTI
One step closer~H.S. | EDITARE |
Fanfiction"De aceea nu sîntem, în lume, decît ceea ce se întîmplă să fim. Un prieten, o dragoste, cărţile, luna de ieri-noapte, astea toate ne construiesc. Noi ne facem din propria noastră risipire. Fiecare om este dezordinea sa." - Constantin Noica (Mathesi...