-Deci? Il intreb eu pe Harry, care vine spre mine, purtand cu el o expresie neutra.
-Da... Pai... vezi tu...Eram deja aranjati. Numai Niall dormea singur.
-Pai si atunci? Ce ai patit?
-Louis nu vrea sa doarma cu partenerul, partenera, de fapt...
-Oh, ba o sa vrea.
Spun si ma duc croita spre domnul care statea singuratic, pe un fotoliu. Wow. Ce o fi patit? Acum cateva minute era fericit, o tine in brate pe Molly si acum?
-Lou'. Ce ai patit? In intreb eu, asezandu-ma pe manerul fotoliului, si punandu-i mana pe umar.
-Pentru tine chiar nu a insemnat nimic?
-Lou', il iubesc pe Harry. Nu ca am ceva cu tine personal, dar, nu...
-Inteleg Elise. Inteleg.
-Pai si daca intelegi, de ce nu vrei sa dormi cu Molly?
-Pentru ca, nu stiu... Stii, eu chiar o plac, desi nu o cunosc prea bine, dar, are un temperament care cateodata e ciudat.
-O sa te obisnuiesti. Ii spun si-l bat prieteneste pe uma. Acum, hai, te rog, spune-i ca-ti pare rau si ca vrei sa imparti dormitorul cu ea.
-Bine. Se ridica si pleaca. In vad cum gesticuleaza cu mainile in fata lui Molly, apoi o ia in brate.
Eu ma ridic si ma indrept catre Harry care vorbea cu o tipa blonda. Fato, nu te dai tu la barbatul meu. Acest gand venindu-mi, pun mana pe umarul lui Hazza, il intorc si-l sarut. Doar ca sa-i fac in ciuda Papusii aleia facute in China. Dau la pariu ca are si o eticheta lipita de extensiile alea. Dupa ce termin cu "micul spectacol", incep sa ma joc in parul lui Harry. El se uita ciudat la mine. Era ceva gen:"Ce am facut? Nu conteaza, continua".
-Iubire, am rezolvat cu Louis si Molly.
-Ce bine, chiar nu voiam sa dorm cu Louis. Spune si-si apropie nasul de nasul meu. A intrat in jocul meu.
-Hăhăm. Isi drese glasul papusa.
-A da. Elly, ea e o fosta colega, Taylor.
-Fosta iubita, dragule, nu trebuie sa ne ascundem. Nu stiam ca ai decazut atat incat sa te intalnesti cu o simpla fata.
Harry nu spune nimic, ci se uita in alta parte. Nu ai de gand sa te iei de ia? Stai linistit, o sa ma iau eu.
-Auzi, fatucă? Dar tu cine naiba te crezi?
-Ma faci sa rad. In primul rand, numele meu este Taylor, si sunt o vedeta internationala.
-Nu cred ca esti atat de cunoscuta. Adica, eu nici macar nu am auzit de tine.
-E imposibil.
-Eu cred ca este posibil, si plus, Taylor nu e nume da baiat?
-...
-A, da! Imi aduc aminte de tine. Sau, cel putin asa cred. Nu esti travestitul ala de la EuroVision?
-Eu... cum... tu... de ce...
I-am pus capac.
-Asa credeam si eu. Haide Harry, hai sa despachetam. Spun si-l iau de mana, tragandu-l pana la receptie, unde ii cer receptionerei cheile.
-Vorbesti franceza? Ma intreaba Harry in lift, in timp ce urcam spre camera noastra, cu hamalul in spate.
-Da... Am studiat-o in gimnaziu, si... s-a cam prins de mine. Spun zambind.
-Si ce camera avem?
-68.
-Woah, ce ghinion.
CITEȘTI
One step closer~H.S. | EDITARE |
Fanfic"De aceea nu sîntem, în lume, decît ceea ce se întîmplă să fim. Un prieten, o dragoste, cărţile, luna de ieri-noapte, astea toate ne construiesc. Noi ne facem din propria noastră risipire. Fiecare om este dezordinea sa." - Constantin Noica (Mathesi...