Capitolul 28

344 27 6
                                    

-Harry? Ce cauti tu aici? Cu... Louis?! Intreb, vizibil socata. Asa ceva nu poate sa fie adevarat. Pur si simplu, nu poate.

-Auci. Spune Lou'. Asta a durut...

-Tu sa taci! Il cearta Molly.

-Deci, Harry. Ce ai de spus in apararea ta? Intreb.

El isi drese glasul, luand pozitie de drepti, si isi infasoara un brat in jurul taliei lui Louis.

-Cum nu voi venita-ti acasa, noi vrut-am sa ne distram. Spune el.

Stai, ce?

-In romana, Harry.

-A spus ca daca voi nu erati acasa, el a venit la mine si mi-a propus sa ne distram. A tradus Louis pentru mine.

-Tu... tu esti treaz? L-am intrebat pe baiatul cu ochi albastrii, dupa care am ridicat doua degete in aer. Cate degete vezi ridicate? Il intreb.

-Elly, nu eu sunt cel beat. Harry e.

-Atunci... incepe Molly... Tu esti gay? Spune si vad ca nu mai are mult si incepe sa planga.

-Nope. M-am culcat cu tine. Asta ar cam sfida legile lor.

-Dar te sarutai cu Harry! Am tipat eu bulversata.

-Ai vazut aia, asa-i? Intreaba si se scarpina pe dupa crestet, dupa care imi trece mana prin fata, in stilul lui Sponge Bob, cand creeaza acel curcubeu, continuand sa-mi spuna ca nu s-a intamplat nimic. Ce? Inca ma uit la desene. Hai, judeca-ti-ma!

-Bai... bai... bai... Intervine Jenny, dupa o pauza lunga. Doamne ajuta, fa-o pe Jenny sa spuna ceva inteligent. Nu va mai certati. Continua ea, tot scotocind dupa ceva din asta. Scoate un pix si un carnetel, dupa care isi continua ideea. In loc de asta, puteti sa-mi dati un autograf? Intreaba ea, intindand pixul si carnetelul. Eu ii arunc o privire plina de... ei bine... o privire mai ciudata.

-Noi suntem in toiul unei discutii foarte importante, iar tu le ceri un autograf? Izbucneste Molly.

-Doua, de fapt. Si... da. Nu cred ca o sa mai am alta ocazie.

Perfect. E chiar perfect. Tocmai am aflat ca Louis si Harry au o relatie mai... apropiata de cat credeam, iar Jenny se gandeste doar la ea. Nu cred ca lucrurile pot deveni si mai groaznice de atat.

-Harry, iubire... imi spui si mie cum ai ajus aici? Il intreb in cel mai frumos mode posibil.

-Pai...
*Flashback*
Harry's POV

Unde poate fi? Au trecut deja 3 ore. Nu cred ca ii ia atat de mult sa viziteze niste magazine. Nu? Nu? 

"Calmeaza-te Harry. Se va intoarce. V-ati mai certat odata. Te-a iertat atuci". Imi spune sub-constientul meu. Si cred ca are dreptate. Adica, chiar ar trebui sa ma calmez. Ma ridic din pat, si ma indrept spre camer alui Louis. Pote pot sa imi omor timpul cu el. Intru fara sa bat, si il gasec jucandu-se cu o mingiuta, tot aruncand-o in sus.

- Ce te aduce p-aici? Ma intreaba din scurt.

-Mama Natura. Raspund sarcastic.

-Binee. Pai putea sa faca o treaba mai buna. Acum poti sa pleci. Imi spune fara sa se uite la mine.

Ce are toata lumea cu mine? Ce am facut atat de rau?

"Te-ai culcat cu Taylor...". Oh, tu sa taci. Ai fost acolo si nu m-ai oprit!

-Ce aveti toti cu mine? Ce lucru catastrofal am mai facut acum?

-Ce lucru ai mai facut acum? Harry! Te-ai culcat cu Taylor. Ai distrus-o pe Elly! Tu iti dai seama prin ce trece? Striga el.

-Si tu ai sarutat-o pe Elly, desi erai impreuna cu Molly! Tip si eu la randul meu.

-Eu nu m-am culcat cu ea! Se apara. Tu in schimb ai facut-o.

Timp de cateva minute, niciunul dintre noi n-a mai spus nimic. Stiu ca am gresit, dar niciodata n-o s-o recunosc, mai ales in fata lui Louis.

-Esti liber asta-seara? Intreb si dupa realizez cat de stupid si ciudat a sunat.

-Harry, uite... e iubesc, dar niciodata nu va fi ceva intre noi... Spune si-mi arunca o privire incurajatoare.

-Nu vreau sa ies cu tine, fraiere. O prefer pe Elly.

-Dar te-ai-

-Ziceam doar sa iesim si noi. Spun repede, nelasndu-l sa-si termine propozitia, pentru ca stiam ce avea sa zica.

-Nu mai bine le asteptam pe fete, sa iesim cu ele?

-Nope. Trebuie sa luam o pauza.

-Cred ca tu deja ai luat una de vreme ce ti-ai tras-o cu-

-Nu-i spune numele! Amenint.

-Tay-

-Nu-i spune numele! Repet.

-Taylor. De vreme ce ti-ai tras-o cu Taylor.

Se comporta ca un tampit, dar asta e adevarul. Cred ca eu si Elly nu o sa mai fim vreodata ca la inceput.

Rahat! Sunt chiar un mare rahat...

-Bine... Cedeaza. Diseara la 8. Spune si imi face cu ochiul.

-Oh, te rog... Nu te curvi si mai mult. Spun si ies pe usa.
*End of flashback*

-Si... Cam asta s-a intamplat. Spun, omitand in povestea mea partile in care ma invinuiesc pentru ce am facut. Da, stiu ca-i vina mea, dar... oh, lasa!

-Harry... Incepe Elly.

Stai! Ea plange?

Il dau pe Louis la o parte si ma grabesc spre Elly, parcurgand distanta de 2 metri dintre noi, cuprinzandu-i obrazul cu mainile mele.

-Iubito... Nu mai plange. Totul va fi bine. Nu trebuie sa te ingrijorezi. Stiu ca am fost un porc, si un nesimtit, si chiar imi pare rau. Daca as putea sa dau timpul inapoi, as face-o.

-Ba nu. N-ai face-o. Asa cum ai facut-o acum... o vei face si atunci... Spune printre suspine. M-ai inselat, Harry. Intelegi? M-ai inselat! Eu nu te-am inselat niciodata pe tine. Credeam ca e ceva intre noi. Ceva adevarat. Dar m-am inselat. Si m-am inselat rau de tot.

-Stiu... si chiar imi pare rau. Stiu ca-s un ratat, si ca nu-

-Taci. Nu mai pot, Harry. Nu mai pot, si nici nu mai vreau. Spune si incepe sa se indeparteaze. Mi-a ajuns...

______________________________
Cred ca aveti dreptul sa fiti suparati pe mine. Si eu as fi... Chiar imi pare rau, dar, dupa cum stim cu totii, a inceput scoala, si ahhh, la naiba! Nu mai am timp nici sa respir. Dar in fine...
V.am pupilicit. :**

One step closer~H.S. | EDITARE |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum