Mega petrecere. Ce pot eu să fac acolo? Nu cunosc pe nimeni, dacă nu-l pui la socoteală pe Harry, și nici nu pot să spun că pe el îl cunosc.
Mă ridic din pat pentru a mă pregăti de o nouă zi. Ultima mea zi din prima mea săptămână la facultate. Deja mi s-a luat. Până la urmă te naști și mori. Toți ne naștem si murim. Deci învățăm ca să ce? Ca să nimic.
Când ajung la școală, Harry e deja în fața dulapului meu.
-Ți-ai făcut un obicei de a veni aici? Spun zâmbind.
-E ca o rutină, îmi place să te văd dimineața. Ești așa frumoasă când caști. Atât de simpatică.
Fără să vreau, obrajii mei se înroșesc.
-Ai mâncat? Ma întreabă în timp ce ne punem în mișcare.
Nici nu m-am gândit la faptul de a lua masa de dimineață. Mi-a stat gândul doar la mega petrecerea aia de mâine.
-Nu mănânc dimineața. Spun aceasta minciună repede ca să nu se prindă ca e un adevăr mascat. Niciodată n-am fost prea bună la mințit.
-Ți-am adus un măr. Și apropo, minciuna aia e oribilă.
Îi iau mărul din mână și îi spun să tacă.
-Și, ce faceți voi de obicei la mega petrecerile voastre? Rup eu tăcerea stânjenitoare care se așternuse între noi.
-Bem. Jucăm de cele mai multe ori adevăr și provocare.
-Asta nu mi se pare ceva oau ca să o numești mega petrecere.
-E destul de oau dacă provocările includ 5 minute în paradis. Spune făcându -mi cu ochiul.
5 minute în paradis? Adică o sa fiu nevoită să fac sex cu un necunoscut?
-E valabil doar dacă joci, Ellise. Poți doar să stai și să te uiți la noi. Deși asta ar fi cam ciudat.*
Orele. Atât de minunate încât nu știi cum să faci să se termine mai repede. Până la urmă, pentru ce facem orele astea? Oricum toți o sa murim.
Puțin macabru? Poate doar puțin. Oricum nu am fost atentă. Cine e atent la ore când e invitat la o mega-petrecere? Dacă o să mă fac de râs? Sigur o să mă fac. De ce sunt așa pesimistă, de ce? Gândurile mele pesimiste sunt întrerupte de micile lovituri în ușa de la sala de clasa. Mă întorc și o văd pe Molly care îmi făcea semne că trebuie neapărat să vorbim. Despre ce o fi vorba ? Parcă nu mai sunt atât de nerăbdătoare să se sfârșească ora. Dacă vrea să îmi spună ceva de proporții mari? Gen, "ți-a venit ciclul si ai o pata roșie la spate"? Nu sunt încă pregătită pentru rușinea asta. Nu acum. Nu la început. Și totuși, poate vrea să-mi spună că azi arăt și eu bine. Mă rog, groaznic în comparație cu ea, pentru că blugii mei si tricoul simplu nu se compară cu rochia ei pe care pot să jur că a cumpărat-o de la Gucci. Cum pot să jur și că costat o avere. Câți bani o avea fata asta ? Ce or fi părinții ei de își permite atatea ? Dar dacă părinții ei sunt de fapt plecați și ei doar îi trimit bani pentru că așa cred ca e bine ? Banii să înlocuiască dragostea de care are nevoie. Începe să îmi pară rău de ea dacă e așa. Sună clopoțelul. Ugh e doar prima săptămână și nu-l mai suport. Sună atât de tare încât de fiecare dată am impresia că o să înceapă să mi se scurgă creierul prin urechi. Ceva cu undele sonore.
-Trebuie să vorbim neapărat, Ellise, pentru că nici măcar nu ai habar în ce dracului te-ai băgat. Și e doar prima ta săptămână, cum poți să faci asta ?
Bun e serios, nici măcar nu m-am ridicat din bancă si deja a început. Mă ridic și merg spre dulapul meu fără să-i spun ceva. Ii aud tocurile in spatele meu, semn ca ma urmează. În timp ce îmi iau cărțile pentru cursul următor, o intreb calm despre ce vorbește.
-Cum adică despre ce vorbesc?! Tu și Harry? E cea mai proastă alegere pe care ai fi putut să o faci vreodată!
-Nu înțeleg ce vrei să spui.
Și chiar nu o înțelegeam. Sau probabil înțelegeam dar nu voiam să știe.
-Am fost și eu îndrăgostită de faimosul Styles. Nu cred ca există fată pe o rază de 100 km care sa nu se fi îndrăgostit de Harry. Pentru ca arată bine. Dar doar își bate joc, ok ? Nu-i pasă de tine. Te vrea doar pentru sex.
-A și tu vorbești din experiența acum nu ? Dacă a vrut doar să ți-o tragă asta nu înseamnă că o să facă la fel și cu mine.
Nici eu nu ma credeam, dar trebuia să țin garda sus.
-Ești doar proastă, și nu vreau sa ajungi curva lui doar pentru că arată bine. Crede-mă, nu-ți dorești asta. Îl cunosc de 2 ani.
-E viața mea, Miranda.
-Adică ce vrei să spui că ești deja curvă și nu știi cum să atragi atenția?
Până aici mi-a fost. Lacrimile au început să mi se rostogolească pe obraji. Nu îmi mai păsa în momentul ăla de cum o sa arăt dupa. Nimeni niciodată nu mi-a mai vorbit atât de urât niciodată. Așa că am făcut ce fac toți oamenii când sunt răniți. Fug.
CITEȘTI
One step closer~H.S. | EDITARE |
Hayran Kurgu"De aceea nu sîntem, în lume, decît ceea ce se întîmplă să fim. Un prieten, o dragoste, cărţile, luna de ieri-noapte, astea toate ne construiesc. Noi ne facem din propria noastră risipire. Fiecare om este dezordinea sa." - Constantin Noica (Mathesi...