*
-Am ajuns! Spun eu încercând să fiu entuziasmat.
-Unde?
-Aici!
-Poate că, daca mi-ai fi dat prostia asta de la ochi, aș vedea.
-Da... Așa e... Scuze. Spun eu puțin rușinat.
O las pe ea să intre prima pe ușă.Elise's POV
Am intrat pe ușă urmată de Harry. Casa era superbă. Si in afara si in interior. Nu mă așteptam la asta, având în vedere că ei sunt dealeri. Adică, de când sunt cei răi atât de ordonați.
Și totuși, erau toți în aceeași cameră. Nu au de rulat niste jointuri sau ceva de genul? Unul se uită în oglindă, aranjându-și părul, altul stătea pe scări și citea o carte, ceea ce este...oh...profund. Presupun ca nu ar mai trebui să judec oamenii doar pentru ceea ce par. Altul stătea întins pe canapea și se uita la televizor, mancand morcovi, ceea ce iar mi s-a părut ciudat, iar altul blond mânca.
-Cine esti? Intreaba cel care își făcea părul. Harry cine e tipa? Alta ? A trecut ceva timp dar totuși, credeam că te-ai potolit.
-Ea e Ellie. Spune Harry, eu nefiind capabila sa scot nici macar un sunet. Și hei, taci. Încerc să fac impresie bună. Spune si zâmbește.
-Ellise? Apune un tip blond apropiindu-se de mine. În prima fază nu am știut cine e. De unde mă cunoaște. Dar după parcă s-a aprins un beculeț în mintea mea.
-Niall? Ce mult a trecut! Te-ai schimbat atat de mult! Nu știam că te ocupi cu... știi tu...
-Astea sunt detalii, scumpo.
Si m-a luat in brate. Mi-a lipsit atat de mult. Mi-au lipsit enorm înbrățișările pe care le dădea acest omuleț. Și totuși era atât de inocent înainte.
-Stai, pauză. De unde pana unde va cunoasteti voi?
-Eu și cu Niall am fost frate și sora.
-Frate și sora?! Spune Harry indignat.
-Din altă mamă. Aoleu! Spunem eu și vechiul meu "frate" în același timp.
-Oh-k. Intervin si ceilalti baieti, clar ascultând discuția noastră.
-Ellise, spune-mi te rog, ce te aduce pe aici?
-Păi eu și cu Harry avem... o... Harry... spune-i tu... Zic eu lăsând capul în jos, neștiind de fapt ce răspuns să-i dau blondului, pentru că eu nu știu ce e între mine și Harry. Adică, suntem împreună sau nu ? Facem chestii pe care le fac oamenii într-o relație, dar nu suntem într-una, sau ce?
-Păi...frate...vezi tu... eu și Elly, avem un fel de relație.
Ah, deci e relație. Și eu vreau asta ? Adică imi place de Harry, mult, dar nu știu ce să spun din cauza reputației pe care o are în școală.
-A da? Fii atent pudelule! Dacă îndrăznești să o rănește... jur că te fac tocăniță.
-Stai calm, Niall. E pe mâini bune. Spune Harry și își petrece o mână peste talia mea.
-Hai să terminăm cu prezentările. Bine Ellie. Uite. Ei sunt Malik, Payne și Tomlinson.-Eu unul sunt încântat dar cred ca Styles aici de față e mai încântat decât mine. Spune Malik făcându-i cu ochiul lui Harry. Oh si spune-mi Zayn. Harry știe că nu îmi place să mi se spună Malik dar asta nu-l oprește din a fi un dobitoc.
Liam's POV.
Pare drăguță. Păcat că este cu Harry. El nu poate să se țină de o relație. A adus atat de multe fete acasa, și doar s-a culcat cu ele. Apoi le-a dat afară fără alte explicații. Cu toții suntem dobitoci si rănim sentimentele oamenilor doar pentru a ne păstra alura de oameni scârboși, dar Harry ne depășește. Cu mult.
-Frate... E frumoasa. Îmi spune Zayn.
-Stiu. Răspunde Louis în locul meu.
-Cred ca vorbea cu mine.
-Nu contează.
O văd cum îi lasa pe Niall și pe Harry și vine spre noi.
-Ce ați zice dacă am merge în Parcul Aventurilor? Adică, am auzit ca e mișto dar n-am avut ocazia să merg.
-Pai dar ce?! Ai stat inchisa in casa? Spune Louis rautacios, iar eu îi dau un cot.
-Uhm, nu am stat aici. Locuiesc în L.A.
-Să știi că nu ne interesează viața ta. Nu cred că te-a întrebat nimeni.
-Louis! Spune Zayn.
-Ce?! Spun doar adevarul.
-Bine atunci. Se pare că nu sunt o companie prea buna pentru voi, în special pentru tine. Spune și își îndreaptă degetul spre Louis.
-Nu ti se pare! Oh și drăguță, să ții minte pe viitor, nu se arată cu degetul. Sau ești țărancă?
Și cu astea pleaca dintre noi. E vizibil afectată, și Louis e un bădăran. O aud cum îi spune lui Harry că se duce acasă, băgând scuza că nu se simte bine, și apoi lasă capul în jos. Asta e un semn că îi vine să plângă. Harry se oferă să o ducă acasă, însă ea refuză. Spune că la 15:30 e la noi pentru a merge în parc. Harry o întreabă dacă vrea sa vină să o ia, dar ea îl refuza iar. Văd ceva pe fața lui Harry. Posibil îngrijorare, nu sunt sigur. N-am mai văzut asta până acum. Ne-a spus un "pa" scurt și cu asta a ieșit pe ușă, trântind-o în urma ei.
CITEȘTI
One step closer~H.S. | EDITARE |
Fanfiction"De aceea nu sîntem, în lume, decît ceea ce se întîmplă să fim. Un prieten, o dragoste, cărţile, luna de ieri-noapte, astea toate ne construiesc. Noi ne facem din propria noastră risipire. Fiecare om este dezordinea sa." - Constantin Noica (Mathesi...