Capitolul 23

390 30 0
                                    

E 1:20 iar eu ma simt atat de vinovat ca trebuie sa o parasesc acum. Dar nu ma pot lasa moale in fata curvarilor alora si a animalutului aluia de companie. Cobor repede pe scari, si intru in incaperea aia nenorocita. Cand ma uit prin jur, o vad pe vaca de Swift cum isi da limbi cu Jace, apoi cu Jem si tot asa, pe Molly fara tricou, doar in sutien, dansand la bara. Louis statea pe un scaun din fata barii si arunca cu bani. Frumos. Niall vorbea cu mancarea, Liam se certa cu telefonul lui, pana cand l-a aruncat si s-a lovit de perete, dupa a inceput sa planga. Iar Zayn, el, avea doua sticle de bere in maini, si lua din fiecare cate o inghititura.

-Hey, uite cine a venit. Hai Styles, chiar tu urmai. Imi spune Jace.

-Da, bine. Spun si ma asez pe aceeasi canapea pe care am stat si acum o ora. Iau o sticla de votka de jos, si imediat simt mirosul de capsuni al lui Elly.

-Deci? Ce alegi? Ma intreaba Jem.

-Raspuns evident. Provocare. Spun pregatindu-ma pentru ce va urma.

-Bine atunci. Tu ai vrut-o.

-Spune odata pana nu ma razgandesc. Spun si iau cateva guri din sticla lasata de Elly.

-Te provoc sa te duci in camera alaturata cu Taylor.

-Usor. Spun. Dar stiam ca asta nu era tot.

-Si sa i-o tragi.

La auzul cuvintelor astea ratate, m-am inecat.

-Ce? Am spus. Cred ca n-am auzit bine. Continui.

-Oh, va ai auzit bine. Sau ce? Ti-e frica?

-Nu. Normal ca nu. Doar ca-

-Awww. Spune Taylor in batjocora. Nu vrei sa iti ranesti catelusa, nu-i asa.

-Nu-i spune asa! Am zis printre dinti.

-De ce Harry? Dau la pariu ca vrei doar sa i-o tragi, dupa o s-o lasi.

-Gata! Mi-a ajuns.Spun si ma ridic in piciore. Daca o mai jicnesti odata, jur ca-

-Ca ce? Spune Jace, iar eu ma indrept spre el.

-Ca...

N-am cuvinte. Nu suport ca cineva sa o jicneasca. Face parte din viata mea, din mine. Nu e corect.

-Accepti odata frate? Mor aici. Continua Jace.

-Oh, bine. Cedez eu. Hai odata, nu astept dupa tine. Ii spun lui Taylor.

-Cineva este nerabdator. Spune ea si ma urmeaza.

Elise's POV

M-am trezit singura in patul asta mare. Puteam sa jur ca Harry era langa mine acum... nu stiu, cateva minute? Ore? Habar n-am. Imi iau telefonul de pe noptiera si vad ca e 2:45. 2:45? Si el de ce nu e aici? Am o vaga banuiala unde e, dar nu vreau sa cred asta. Ma incalt in Corverse mei, si ma indrept spre lift.

*

-Unde e? Tip in timp ce deschid usile, incercand sa par intimidanta.

-Acolo. Spune unul dintre frati arantand cu degetul in directia unei camere.

Am facut iar socoteala. Ei doi erau aici, Niall, Louis, Molly, Liam si Zayn la fel. Numai vaca de Taylor si boul de Harry lipseau. Trebuia sa-mi dau seama. Cateva lacrimi au dat sa curga, dar am clipit repede, inlaturandu-le. Eram...Eram nervoasa, suparata, furioasa. Imi venea sa-l strang de gat. Toate vorbele frumoase si dulci, tot timpul petrecut impreuna, toate amintirile, ziua cand ne-am cunoscut, cina, prezentarea mea acasa la ei, ce eram pe care le a face cand le-am prezentat-o pe Molly, ce s-a intamplat aseara, imbratisarea, toate poate ca pentru el nu au insemnat mult, dar pentru mine da.

Ma tot uitam la usa aia nenorocita, si asteptam sa se deschida. De cat timp sunt acolo? I-o fi placut? Normal ca i-a ppacut, idioato. Ea a facut-o inaintea ta cu el. Oh, taci. Tu doar taci. Te supara adevarul, draguto? Auzi? Asta... asta nu e adevarul. Nu e. Sau nu vrei sa accepti adevarul? Du-te si impusca-te. Ii spun eu constiintei mele, cand usa la care eram concentrata se deschide, iar din ea iese un Harry doar in blugi, cu parul ravasit, iar in spatele lui era Taylor. Ea avea machiajul intins pe fata si... De fapt, nici nu ar mai trebui sa-mi pese. Se uita inspre mine si incepe sa zambeasca. Ohhh, cred ca esti mandra de ce ai facut, nu? Harry in schimb, cand ma vede, face niste ochi mari, si vine spre mine. Vreau sa plec, sa fiu cat mai departe de el acum, dar parca picioarele imi sunt lipite de podea.

-Elly, eu... Incepe el, dar fac un semn cu mana sa inceteze. Nu aveam chef sa ascult scuzele lui penibile.

-Nici un eu, Harry. Am avut incredere in tine. Iar tu... tu... te culci imediat cu ea cand eu nu-s prin preajma. Spun si nu imi dau seama ca plang.

-Nu. Tu nu intelegi. Spune el, vinovatia vazandu-i-se pe fata.

-Asa e Harry. Nu inteleg. Chiar nu inteleg de ce ai facut asta. Dar si eu pot juca asa.

Spun si el se uita ciudat la mine.

-Doar nu vrei sa spui ca ma vei insela, nu?

-De ce nu? Amandoi punetm juca jocul asta murdar.

Pareri?:)

Sper ca va place. Mie una imi place cum a iesit, dar e doar parerea mea:)

One step closer~H.S. | EDITARE |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum