*cioc-cioc*
Bat eu la usa Irlandezului, asteptand sa se auda un 'intra'.
Insa nu am auzit. Deschid usor usa, sttecurandu-mi capul in dormitor.
-Niall.... Incep eu domol.
-Da?
-Pot sa intru?
-Sigur... Spune el.
Imi strecor corpul acoperit doar de un prosop inauntru, iar Niall cand ma vede, ramane cu gura cascata.
-Draga, inchide gura, intra mustele. Spun eu chicotind.
-De ce esti goala? Ma intreaba, iar eu ma inrosesc.
-Pentru ca Harry nu ma lasa sa ma imbrac, asa ca am venit le tine. Si plus, nu sunt goala pusca. Am un prosop pe mine. Spun eu cu putina ezitare.
-Vrei sa te ajut sa te imbraci? Ma intreaba, facand ochii cat cepele.
-Vreau doar sa iesi.
-Ok. Spune acesta ridicand foile de pe pat, luandu-le in brate, si iesind.
-Multumesc! Strig eu, dar nu cred ca m-a auzit.
*
-Neata'. Spun eu asezandu-ma la masa.
-Neata'. Imi raspund ceilalti, inafara de Harry.
-Unde sunt?
-N-au venit. Spune Zayn plictisit.
-Au petrecut doar o noapte impreuna, iubito. Lasa-i sa se relaxeze... Imi spune Harry de langa mine, luandu-ma de talie si tragandu-ma dupa el. Aproape am cazut.
-Exact. Doar o noapte. Nu cred ca au avut ce sa faca. Spune Liam. Dar, voi ce ati facut? Intreaba el, uitandu-se intr-un fel ciudat la noi.
-Nu am facut nimic. Spuneu cat de serioasa pot, dandu-i mana jos lui Harry de pe talia mea. Si plus, aici nu e vorba despre mine si domnul aici de fata. Noi doi macar suntem impreuna. Dar, pana la urma, cum s-a intamplat? Adica, v-ati trezit toti, asa, din senin, iar Zayn a hotarat sa aprinda lumina ca sa...
-Louis m-a trezit. Intervine repede Niall.
-Ce e cu mine? Se aude o voce venind dinspre scari. Ce am mai facut acum?
O tinea in brate pe Molly. Aww. Ce dragut. Dar asta tot nu repara ce era sa faca seara trecuta.
Ma ridic de la masa, si ma indrept spre cei doi amorezati. Frate... Ma gandeam ca o relatie nu poate sa inceapa, de la prima intalnire. In fine.
-Tu! Ce a fost in capul tau?
-Dar nu am facut nimic de data asta. Spune el, maimult smiorcaindu-se.
-Nu puteai sa dormi, la ora aia?
-Daca tu si Harry nu faceati atat zgomot, puteam sa dorm bine mersi. Dar noooooooo! Trebuia sa o faceti fix in bucatarie, nu?
-Doamne. Tu ori esti prost, ori esti prost. Nu am facut nimic, omule, daca te pot numi asa.
-Asta pentru ca v-am intrerup noi. Spune el, scotand limba la mine.
-Nici nu aveam de gand sa o facem! Tip eu la el deja enervata.
-Oh, ba eu cred ca da. Recunoaste babe, ti-a placut. Spune Harry de la masa.
-TU SA TACI! Strig eu.
-Nu-i spui tu prietenului meu cel mai bun cand sa taca, inteles?
-Nu Louis. Nu am inteles.
-Eh... Atunci esti prosta.
-Vorbea cel care vorbeste cu un porumbel impaiat.
-Elise! Ai intrecut masura. Poti sa te iei de oricine, dar nu de Kevin al meu.
-Asa e. Pot sa ma iau su sa iau pe oricine.
-???
-Haide Molly. Mergem acasa. O iau de mana si o trag spre usa. Bi e. acar ca era imbracata.
-Dar eu nu vreau sa merg! Se plange ea. Si plus,nu a fost vina lui Lou'. Eu v-am auzit. El dormea bustean. Asa ca nu-l mai certa pe el.
-A da?
-Da. Spun amandoi in acelasi timp.
-Oh... Atunci... Toate bune si frumoase, nu? Greseala mea. Hai sa mancam, sunt lihnita. Schimb eu repede subiectul, si alerg catre masa.
*
Ma simt vinovata. Adica, m-am certat cu Louis fara motiv. Nu ca nu as fi mandra de asta, dar... A fost un gest foarte dragut din partea lui sa-i ia apararea lui Molly.
Trebuie sa-mi cer scuze. Auch. Asta a durut.
Ma ridic de pe canapea, lenesa fiind, din cauza filmului care aproape ma adormise, si dau sa merg spre scari. Louis era in camera lui. L-oi fi afectat atat de tare. Dupa masa s-a dus glont in camera lui.
Louis's POV
Nu am observat pana acum ca viata mea e atat de monotona. Nu vreau sa fiu simandicos, dar... Ma gandeam ca daca baietii nu ar fii existat, nu as fi avut un tel in viata.
Si cat despre Elise, nu am ceva impotriva ei. Adevarul e ca nu e o pacoste asa cum as am crezut. E frumoasa, si are firea asta vulcanica.
Nu ca prietena ei Molly nu ar fi, doar ca Elise e o persoana mai speciala. Nimeni pana acum, dintre baieti nu a tipat sau s-a luat la cearta cu mine. Asta daca nu-l punam pe Harry, cu care ma cert in joaca. Haza e norocos ca o are ca iubita
Cred ca e o noua provocare pentru mine.
Gandurile mi-au fost alungate de fata care a intrat in camera mea, fara sa bata. Ma asteptam sa fie Molly, sa ma intrebe de ce nu vin jis la film, dar... nu era ea.
-Nu stii sa bati? O intreb eu, incercand sa nu par rau, asa ca shitez un zambet.
-Nu. Spune ea, chicotind.
"Da, BooBear, tu ai facut-o sa chicoteasca. Atata timp cat nu te comporti ca un om al grotelor caruia ii plac morcovii, nici ea nu se va comporta urat cu tine."
Urasc cand constiinta mea are dreptate.
-Ei bine, trebuie sa te invat eu.
Ma ridic din pat, si ii arat sa iasa afara, dupa care o urmez si eu, in urma mea inchizand usa.
-Uite. Asa se face. Asculta-ma cu mare atentie, da? Spun eu, zambind.
-Bine. Tu esti seful. Spune ea, incepans sa rada incet.
-Te pozitionezi... Asa, ca iepurele, cu codita-n sus. Ridici o labuta, si bati incet.
-Totul la tine se ruzulta la morcovi?
-Shhh. Fii atenta, pentru ca nu am de gand sa reped de doua ori. Spun asta soptind. Asa. Si astepti ca persoana respectiva sa spuna "Intra!" , iar tu intri. Ai inteles?
-Cred ca da. Dar te anunt, nu sunt o ascultatoare prea buna, asa cz nu te astepta sa-mi iasa bine.
-Bine. O luam de la inceput.
Intru in camera mea, inchid usa in urma, si ma arunc in pat.
E destul de hazlie faza asta.
Elise's POV
E atat de schimbat, fata de cum era acum cateva ore. Poate l-am catalogat gresit.
Ciocan incet in usa, asteptand un "Intra". Dar... Nu. Nu a venit. In schimb, usa mi s-a deschis, Louis stand in fata mea.
-Nu asa mi-ai aratat. Spun eu incercand sa par afectata.
-Eh, schimbare de situatie. Acum... Hai, intra.
Pun un picior in camera, iar cand vreau sa-l pun si pe celalalt, ma impiedic.
Ma asteotam ca fata mea sa faca un contact dur cu podeaua, dar asta nu s-a intamplat. Louis ma prinsese.
-Stii ca nu era nevoie de asta, nu? Intreb eu
-Nu era nevoie de ce. Face el pe neintelegatorul.
-Puteai sa ma lasi sa cad.
-Da, dar, atunci nu puteam face asta.
Si s-a apropiat de mine, si mi-a plasat un sarut scurt pe buze, apoi m-a ridicat, astfel incat sa fiu iar pe picioarele mele.
-Louis, eu...
-Scuze... Nu stiu ce mi-a venit.
-Hai sa ne prefacem ca nimic din toate astea nu s-a intamplat.
-Dar...
-Nici un dar. Nu o lua in nume de rau, dar mie nu-mi place de gine in felul ala. Eu te consider doar un frate, nimic mai mult. Si... Venisem aici cu un scop. Am vrut sa-mi cer scuze pentru ca te-am invinovatit azi-dimineata, in legatura cu mine si cu Harry.
-Oh... Ok.
-Prieteni?
Si ii intind mana, asteotand ca si el sa faca acelasi lucru.
-Prieteni.
-Vii jos?
-Nu... Raman aici. Poate mai tarziu.
-Oh-k.
Si cu asta plec.
Cand ajung jos, il gasesc pe Liam la baza scarilor, si nu mai era mult si ma impiedicam de el.
Vorbea la telefon. Ma asez langa el, asteptand sa termine.
-Cine era? Intreb eu curioasa.
-Simon. Spunand astea, se ridica si se duce la baietii care acum erau la masa din bucatarie, discutand ceva. Baieti... A sunat Simon. Vrea sa plecam peste doua zile in turneu, nu peste doua saptamani.
Nuuu. Stiam ca aceasta zi va veni, dar, chiar au trecut atat de repede 4 luni?
Il vad pe Harry venind spre mine.
-Elly, vrei...Hey! Ce faceti? Eu m-am gandit sa postez mai repede. Adica, Raisa e de vina. Eu postam capitolul acesta saptamana viitoare. Dar, na... Am zis sa-i fac pe plac.
Vreu si eu cateva pareri.
kisses:**
CITEȘTI
One step closer~H.S. | EDITARE |
Fanfic"De aceea nu sîntem, în lume, decît ceea ce se întîmplă să fim. Un prieten, o dragoste, cărţile, luna de ieri-noapte, astea toate ne construiesc. Noi ne facem din propria noastră risipire. Fiecare om este dezordinea sa." - Constantin Noica (Mathesi...