Capitolul 14

593 41 4
                                    

Molly's POV.

-Harry...

Aud eu o voce, venind din bucatarie, insa nu-mi dau seama cine e.

-Daca imi mai pronunti numele odata asa, o sa inebunesc.

Bine, aici a sunat tare ciudat. Imi deschid ochii incet, si observ ca stau pe pieptul lui Louis (oh, visul meu) iar el ma tine in brate. Pacat ca trebuie sa-l sctric...

-Louis...

-Am, da, ce? Cinci minute, cer prea mult? Spune el iar vocea lui era atat de sexy...

-Asculta. Ii spun eu, punandu-mi mainile pe obrajii lui.

*gemete*

Louis se uita prin camera luminata de o... veioza? Asta cand s-a mai aprins.

-Nu sunt retardatii aia doi. Spune el.

-Care? Cine? Spun eu nedumerita.

-Harry si Elise.

-Oh...

-Niall. Il striga Lou' pe irlandez.

-Da? Ce e? Am ramas cumva fara mancare? Spune-mi ca nu e adevarat frate, spune-mi te rog ca minti... Spune el, smiorcaindu-se.

-Dar mu am spus nimic. Spune el, putand sa observ ca a facut o fata de parca... de parca... una ciudata oricum. E vorba despre Elise. Lipseste. Si ea si Harry.

-Stai, ce? Spune acesta indignat. A patit ceva? Liam! Trezeste-te.

-De ce?

-Asculta.

*gemete*

-Zayn. E important. Ii spune Liam.

-Nuuuu! Nu te uita la mine. Arat oribil! Spune acesta tipand in soapta.

Auch. Cred ca la durut. Daca imca nu v-ati dat seama, Liam i-a tras o palma lui Zayn, pentru a-l trezi.

Incet incet, ne ridicam de pe canapea, indreptandu-ne spre sursa zgomotului.

Louis ma tinea de mana. Aww. Ce dragut.

Zayn cauta interupatorul si aprinde lumina. Cand... Ce sa vezi? Elly avea picioarele incolcite pe abdomenul lui Harry, sarutabdu-se cu foc. Sincera sa fiu, m-am scarbit...

Harry's POV

Deabi se mai relaxase si ea, si aveam de gand sa o duc in camera, pentru ca dadea semne ca voia mai mult, plus ca totul era pregatit. Cand... Momentul nostru a fost intrerupt de tembelul care a aprins lumina. Acela fiind... Zayn.

-Ia mainile de pe ea! Sare Niall repede, venind spre noi.

Elly se da jos, si lasa capul in jos, cred ca stanjenita. Dar ce pot sa spun, si eu eram la fel.

-Te credeam prieten omule. Spune blondul luand-o in brate pe Elly.

-N-am nimic, spune ea, putand observa ca zambea.

Se uita la mine, si instantaneu, incepem sa randem amandoi, in timp ce ceilalti se uitau ciudat la noi.

-Stiti ceva? Suntem majori, putem face ce vrem. Spune Elly, cu autoritate. Hai Harry. Haisa ne culcam. Si voi ati face bine sa faceti la fel. Spune ea si ma ia de mana, tragandu-ma pana in dormitorul meu, lasandu-i pe ceilalti in spate.

Asta a fost foarte ciudat...

Ajungand in camera, nu am putut sa ma abtin din a o intreba:

-Deci, babe. Mai vrei sa continuam? Spun si ma trantesc in pat, facandu-i semn sa vina si ea.

Se apropie incet, si se arunca si ea langa mine.

Ma saruta pe nas si imi sopteste un scurt "Nu".

Da... Mi-a pus-o-n bot...

~Dimineata~

Elise's POV

Imi deschid ochii somnoroasa, si observ ca Harry nu e langa mine. Dar nu bag chestia asta in seama.

Ma ridic din pat si ma indrept spre baie, pentru a-mi face un dus.

Intru repede sub dus, lasand apa sa curga pe pielea mea, eu incercand sa alung gandurile de aseara. Ce era sa fac? Nu cred ca ar fi fost o greseala dar, totusi. Eu inca simt ca nu sunt pregatita. Si acel moment cand ne sarutam in intuneric, iar Zayn s-a gasit sa aprinda lumina, a foat atat de jenant. Mai ales ca erau toti acolo, si se uitau ciudat la noi. E un lucru rau? Eu sincer, nu regret ca eram pe cale sa o fac cu Harry Styles.

Ias de sub dus, infasurandu-mi un prosop in jurul corpului, si iesind din baie.

-Hei babe. De ce nu m-ai chemat si pe mine? Spune Harry, fiind intins pe pat, mie vanindu-mi sa-i arunc cu ceva in fata aia, care in momentul de fata ma irita. Nu ma intrebati de ce.

-Iesi afara. Spun eu, printre dinti.

-La ultima verificare, asta era camera mea. Spune zambind si se apropie incet de mine.

-Te rog. Spun eu. Lasa-ma sa ma imbrac.

-Nu pot sta si eu aici, sa te admir?

-Auzi? Dar tu de cand ai devenit asa pervers?

-Adica?

-Stii ceva? Spun eu deja satula de aceasta discutie. Pana ce nu-ti revii, pentru ca mie nu-mi place de Harry-ul asta de azi, nu mai ai ce discuta cu mine. Spun si imi iau hainele, pregatita sa ies din camera.

-Si unde crezi ca te duci?

-La Niall. El cel putin ma va lasa sa ma schimb.

Heyaaa! Putina tensiune, nu?
Lasa-ti parerile voastre intr-un comentariu, m-ar incuraja. Pupici:**
P.S
Daca sunteti bine-voitori, si eu cred ca sunteti, puteti trece pe la doua carti pe care eu, practic, le iubesc.
Everything for you si Start of something new.
Eu cred ca le veti iubi.

One step closer~H.S. | EDITARE |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum