Cand iesim, Harry sta in acelasi loc, cu o expresie de parca ar fii fost martor la omorarea unui animal. Vazuldu-l asa, eu il apuc pe Zayn de mana. El se uita la mine, iar eu mimez un "Te rog".
-Deci, cum a fost, nebunilor? Ati stat ceva acolo. Ne intreaba Taylor.
Inainte ca Zayn sa spuna ceva, aud o voce si imi ia cateva secunde sa-mi dau seama ca e a mea.
-A fost minunat. Nu cred ca voi mai avea parte de aceeasi senzatie. A fost cu totul si cu totul uimitor. M-am simtit al naibii de bine. Spun si vreau sa regret, dar nu pot. Atata timp cat stiu ca Harry m-am inselat, nu pot sa trec cu vederea. Daca el vrea sa joace murdar, atunci eu o sa-i fac pe plac.
-Vai de voi! Sunteti niste animale! Spune in badjocura.
Nici nu-mi dadusem seama ca doar noi eram aici. Prin noi vreau sa spun Zayn, eu, Harry si Taylor. Cred ca in timpul meu cu Zayn, si-au mai tras-o de vreo 5-6-7 ori. Orice e posibil.
-Nu va depasim pe voi, stai linistita. Spun fortand un zambet, si vorbind pitigaiat. Um...eu ma duc sa ma culc. Spun si ma ridic pe varfuri pentru a-l pupa pe Zayn pe obraz.
*
Ajung in camera, si o incui, schimbandu-ma in pijamalele mele moi si de care sunt sigura ca nu m-ar insela, si ma pun in pat. Nu trec nici 5 minute, ca aud o bataie in usa. Doua. Trei. Patru. Devin din ce in ce mai puternice.
-Daca esti Harry, poti dormi cu Taylor.
-Nu vreau sa dorm cu ea. Vreau sa dorm cu tine. Vreau pe tine sa te strang in brate. Vreau sa...
-Taci, Harry. Eu nu mai vreau nimic de ce are de a face cu persoana ta! Nici nu vreau sa ma mai gandesc la tine. Esti... esti murdar!
-Stiu iubito dar...
-Nu ma lua cu "iubito". Nu mai insemni nimic pentru mine! Ma rastesc desi stiu ca nu e adevarat. Totul a inceput sa se invarta in jurul baiatului asta enervant.
-Pai si atunci de ce ai venit cu noi? Ma intreaba, si simt cum lacrimile anunta sa curga iar. Stiu ca nu a vorbit serios. Sau asta e doar ceea ce vreau sa cred? Nu. Trebuie sa le fii spus doar ca sa ma faca sa... sa imi ies din minti. Da. Asta e.
-Pentru ca am fost o proasta! Intelegi? Nu am stiu ca tu nu esti... Vocea mea iese mai tremuranda decat intentionam.
-Ca nu sunt ce? El pe de alta parte, e clar iritat.
Ma dau jos din pat si ma intrept spre usa, si inainte sa constientizez, o deschid
-Ca nu esti perfect, Harry. Eu asa credeam. Ca nu ma vri insela. Suntem impreuna de aproape un an, si tu tocmai acum trebuia sa o dai in bara! Dar trebuia sa-mi dau seama ca am gresit. Am gresit ca mi-am pus increderea-n tine. Tot ce am avut, sau ce am crezut ca am avut s-a...s-a... a disparut pur si simplu de sub picioarele mele cand te-am vazut iesind din camera aia cu ea pe urmele tale! Te iubesc, Harry. Mereu o voi face. Dar, chiar ma doare. Spun si inainte sa realizez, plang in hohote.
El ma ia in brate, si eu vreau sa-i spun sa ia mainile de pe mine, dar nu pot.
-Hai... Hai sa ne culcam, si sa trecem peste. Imi spune mult mai bland.
Ce? Sa trecem peste?! Asta s-o crezi tu.
-Nu. Tu nu te culci cu mine in acelasi pat, dupa ce ai facut ceea ce ai facut! Mai ales cu ea! Strig, ducandu-ma inapoi in pat, si imi continui ideea. Ori te culci pe jos, ori te culci ca data trecuta in cada. Tu alegi. Dar cu mine in pat, nu te mai culci.
-Niciodata? Intreaba.
Sincer, as vrea sa-i spun ca nu, dar as minti, ceea ce nu-mi prea sta in caracter.
-Ma culc pe podea. Spune si ma surprinde. Nu in bine, dar nici in rau. Credeam ca o sa fie mai greu. Nu ca o sa se lase atat de usor.
-Ce?
-Asta daca nu vrei sa ma culc cu tine.
-Poti dormi bine-mersi pe jos. Spun si ii arunc paturile de pe pat.
-Nu am nevoie de astea. O sa dorm pe covor.
-Um... poti dormi pe fotoliul ala. Spun si indic spre fotoliul de langa pat.
-Ou, deci vrei sa spui ca vrei sa dorm cat mai aproape de tine.
-Nu. Mint.
-Aha. Da, cum spui tu. Spune si se aseaza in fotoliu.
Oricat de nervoasa sunt pe Harry, nu pot sa fiu suparata. Dar nu o sa recunosc asta. Nu acum. Nu-i momentul. Vreau sa vad ce e in stare sa faca pentru a-mi demonstra ca ma iubeste.
Heyyy! Ce faceti? Vreau si eu cateva mai multe pareri. Va rog?:))
Bine, asta a sunat ceva. Dar sincer, m-ar incuraja mai mult sa scriu. Deci, 10 pareri pentru next.
CITEȘTI
One step closer~H.S. | EDITARE |
Fanfiction"De aceea nu sîntem, în lume, decît ceea ce se întîmplă să fim. Un prieten, o dragoste, cărţile, luna de ieri-noapte, astea toate ne construiesc. Noi ne facem din propria noastră risipire. Fiecare om este dezordinea sa." - Constantin Noica (Mathesi...