Capitolul 16

590 38 8
                                    

Harry's POV

Imi parea atat de rau pentru cum m-am comportat cu Elly. Prea pervers. Stiu ca sunt, dar nu trebuia sa ma comport asa. Iar vestea cum ca trebuie sa plecam peste doua zile, in loc de doua saptamani m-a dat peste cap. Aveam de gand sa  ma revansez cumva, dar nooooo. Trebuie sa intervina Simon... Asa ca m-am dus la ea.

-Elly, vrei ....

-Harry. Scuteste-ma. Daca iar ma iei cu chestii perverse lasa-ma.

-Nu nu nu. Voiam sa te intreb daca vrei sa vii cu noi in turneu.

-Cu o conditie. Daca vine si Molly.

-Orice pentru tine, honey.

-Ma bucur ca ti-ai revenit.

-O sa mai fiu pervers.

Mi-a aruncat o privire ugigatoare.

-Doar in pat. Am continuat, schitand un zambet.

-Asteapta mult si bine, Styles, asteapta.

-Mereu te voi astepta. Spun si ii plasez un sarut scurt pe buze. Acum, hai sa te conduc acasa. Pe tine si pe Molly. Trebuie sa va faceti bagajele.

-Ma dai afara din casa? Spune ea, ridicand o spranceana.

-Vrei sa mergi sau nu? Spun eu serios.

-Asa-i. Molly. Hai acasa.

-Dar nu vreau. Vreau sa raman aici.

-Am o surpriza pentru tine.

-Acum vin.

Din cate am observat, reuseste foarte usor sa influenteza oamenii. Imi place asta.

-Pa, babe. Ii spun eu iubitei mele, si-i mai dau inca un sarut.

-Pa, Harry.

-Sa nu uiti sa te intorci. Spun eu cand ea se pregatea sa iasa pe usa.

-La 5, te sun, iubire.

-Stai! Si eu vreau sa-mi iau "La revedere" de la Lou". Se trezeste dintr-o data Molly.

-Oh, poti sa-i dai un mesaj. Spune Elly.

-Dar...

-Nici un dar. Pa sweety, ne vedem.

-Pa! Spun eu impreuna cu ceilalti.

Molly's POV

Am iesit din casa, inaintand pe cararea din gradina cu flori. Pentru niste baieti, au gusturi foarte bune. Dau la pariu ca e mana lui Zayn aici. Eram prinsa in gandurile mele, despre Louis, etc, cand nu a realizat ca Elise trecuse pe langa mine, intorcandu-se de unde plecase.

-Ce faci? O intreb eu nedumerita.

-Tu ai de gand sa faci 10 kilometrii pe jos? Ma intreaba ea, neuntandu-se in spate, la mine, ci mergand inainte.

-Nu tu ne-ai adus? O intreb eu, chiar inainte ca ea sa bata la usa.

-Mai, sa stii ca ai dreptate. Se indeparteaza de casa, si trece iar pe langa mine, dupa care face cativa pasi, si se opreste.

-Acum, ce mai e?

-Nu stiu unde am pus masina... Spune ea, intorcandu-si capul spre mine, parand total dezorientata.

-Elise, e pe partea cealalta a strazii. Spun eu, aratand spre BMW-ul ei negru.

-Ah, ok. Spune si traverseaza strada, iar eu o urmez. Dar, unde sunt cheile?

Oh, nu cred ca m-a intrebat asta. Ce are? De ce e atat de ametita?

-Le ai in mana. Spun eu deja satula.

One step closer~H.S. | EDITARE |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum