Keď nás dotetujú vydáme sa späť do spálne ak sa tá miestnosť dá tak nazvať. Len čo si ľahnem hneď zaspím. Asi o jednej ráno má zobudí Štyri „vztávaj ideme trénovať" „Mmm ešte päť minút. " Štyri sa zasmeje a podá mí ruku nech sa posadím. Kdeže som spala v uniforme nemusím sa prezliekať len vztanem a s Štyriho pomocou sa odtackám do trénigovej miestnosti. Cestou som sa prebudila a tak sa hneď priblížim k boxovaciemu vrecu do ktorého múcham tak silno že mám hneď krvavé hánky. Pošúcham si ich a pozriem sa na Štyriho . Udiera tak silno že vrece doslova lieta. Ďalej ho sledujem zo spadnutou sánkou. Obzrie sa na mňa „čo je? Veď si vravela že vyzerám hrozivo." Zasmeje sa „ no to hej ale nie až takto." Odvetím znova sa zasmeje „ Tak sa ukáž ako to ide tebe" prekrýži ruky. Začnem boxovať najsilnejšie ako viem ale vrece sa len trochu posúva. Štyri sa zasmeje a okomentuje „ Na to že si z Harmónie si dosť dobrá ale... " Pristúpi ku mne posunie ma a ukáže mí inú techniku samozrejme že ju skúsim a prekvapivo mi dosť dobre ide. O piatej ideme späť do spálne a ľahneme si ako keby nič. Nespí len rozmýšľam prečo som s nami nevzala aj Lunu asi na to vtedy nenapadlo. O šiestej pre nás príde Max „vztávať mladý ide sa trénovať máte päť minút na to aby ste sa prezliekli a prišli do jedálne " Otočí sa v päte a odpochoduje. Hneď sa postavím a zo Štyrim už sme pri dverách keď po nás skrýkne Luna „no tak počkajte na mňa! " Jasné že ju čakáme keď k nám príde rýchlo bežíme do jedálne tam na nás už čaká Max. „Hmmm nepovedal by som že partička dvoch jablko zbieračiek a drevo prejdú do Neorozrnodti a už vôbec nie že budí prvý skokani " „Každý sa míli " Odštekne Luna „a čo má vlastne naša stará frakcia z postavením v novej? " opýtam sa drzo Štyri iba ticho pozerá. „Sss vy ste fakt nepatrili do Harmónie" Vyhŕkne Max . My sa pustíme do jedla. Zatiaľ čo ostatný len vystrašene pribehávajú. Keď dojeme Max sa postaví a vyhlási „ Tak poďte zelenáči teraz sa začne váš boj!"Arogantne sa zasmeje a pochoduje do trénigovej miestnosti.
YOU ARE READING
Neohrozená alebo nie? (pozastavené)
FanfictionAhoj volám sa Lara a toto je príbeh mojej sestry a mňa. Moja sestra no dvojička mi nechce prezradiť kam chce ísť a ja viem že to bez nej nezvládnem. Pochádzame z Harmónie takže sa často nehádame aj keď nemá nás kto nahlásiť pretože nemáme nikoho le...