Všetko sa to opakuje ?

25 2 0
                                    

Po tréningu idem na obed sedím pri Štvorke ,Tris a Christine . V jedle sa prehrabujem a myslím na Lea .Niekto otvorí dvere do jedálne a ja sa tam pozriem je to Leo . Postavím sa sekundu stojím a potom bežím ,vrhnem sa na neho a pobozkám ho „ strašne si mi chýbala modrovláska " pošušká mi a zapletie si prsty do mojich vlasov . „ aj ty mne"
Odšušknem pozriem sa na neho a začnem si obhrýzať peru . Zabudla som ako na to reaguje . Zasyčí a zdvihne ma na ruky ostatný začnú tlieskať ale on len upaľuje preč . Beh sprevádza bozk.

Ostatok dňa len leňošíme v posteli a potom zaspíme jeden v náručí toho druhého . Ocitnem sa v našom dome v harmónii a počujem výkriky mojej mami utekám za ňou sú tam chlapíci s zbraňami a môj ocko už leží na zemi v kaluži krvi „ nechajte ju !" Vykríknem ale oni aj tak zastrelia aj mamu rozbehnem sa k nej „ mani nie neumieraj nenechaj nás tu prosím !" Hovorím presne tie slová ako v tú noc celé je to také ešte aj Lunu vidím ako malé dievčatko . Chlapík má odtiahne od mami „ čo s nimi?" Spýta sa toho druhého „dáme im sérum na vymazanie pamäti " povie a blíži sa ku mne so striekačkou „ NIE NECHAJTE NÁS ! prosím nie nchejte nás !" Kryčím „ Lara , Lara zobuď sa" zobudí ma Leo a ja sa mu rozrevem v náručí „ pšššššt ! Som tu nič sa nedeje"
Upokojuje ma a ja prestanem trvať a zaspím mu v náručí . Ráno ma zobudí výkrik natiahne si nohavice a bežím von a za mnou Leo . Všetci sú pri priekope ako v tedy keď to urobili Lune . Prosím Štyri nie prosím nie Tobias ,Tobi nie je ako môj brat . Myslím si a prederiem sa k priekope je to Al . Veď on nebol divergentný .Cítim ako mi Leo oblieka jeho košeľu neuvedomila som si že som vybehla len v podprsenke . Pozriem sa na neho „ ďakujem " zašepkám a on ma pohladká po chrbte. Hneď potom ideme na raňajky neprekáža mi to že Leo je polonahý a ja som v jeho košeli .Sme predsa v Neohrozenosti aj keď tie baby . „ Krajšia si bez tej košele !" Povie Eryc provokačne a Leo sa stavia že mu ide vraziť ale ja ho chytím za ruku a posadím „ a ty keď máš zavretú svoju zatiaľ nerozbitú hubu " poviem a nevšímam si ho . On nepovie ani slovo lebo vie že by mohol veľmi rýchlo prísť o svoj post .

Neohrozená alebo nie? (pozastavené)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon