Ráno sa zobudíme a upaľujeme na raňajky Leo sa so mnou rozlúčil a išiel na služobku uš teraz mi chýba.
„ fajn nováčikovia choďte k ringu"
Povie Max a mi už pochodujeme.Chvíľu ho tam čakáme keď príde všetci stojíme okolo ringu len on sa postaví do stredu ringu ale nie len tak pod sebou má krabicu.
„ no dnes sa oficiálne stanete členmi Neohrozenosti " povie a mi slávnostné zahulákame je náš tam viac lebo tam sú aj odkojenci. „ dnes si vyberiete svoje zamestnania ktorými budete celý život tak to robte pozorne !Prý si vyberú najlepšie umiestnený a
to sú : Štyri a Lara " spozorniem„ máte ponuku stať sa vodcami prímate ju ?" Sme ticho „ Lara prímaš ?" Spýta sa ma „ nie "
všetci sa prekvapene pozerajú okrem Štvorky a Maxa tý to vedeli „ a čo ty Štyri prímaš ?" Znova hrobové ticho „ nie neprímam " teraz to nie sú len pohľady ale aj šukania „ dobre teda tak kto je tu ďalší ... Eryc prímaš?"
„ Samozrejme !" Povie a škerý sa
„ no poďme ďalej Štyri máš na výber ..." Začne hovoriť ale on mu skočí do reči
„ obraná miestnosť a prípadne tréner nováčikov " povie jasne
„výborne a ty Lara ?"
„ zastupovanie frakcia a tiež prípadné trenérstvo "
„ super vy môžete ísť !" Sotva to odpovie už sme na odchode .
Sedíme pri stole v jedálni a rozprávame sa príde k nám Eryc „ vedel som že ona je blbá a na vodcu nemá ale ty Štyri ? Prečo pripomínalo by ti to tvojho tyranského fotra "povie a Štyri pokojne odpovie „ nie len by ma to nebavilo "
„ Jasné tak ako Sebazaprenie všetci vieme prečo si prešiel sem "
„ prešiel lebo je odvážny a na tvojom mieste by som držala hubu lebo ak aj teraz prídeme k Maxovi a rozmyslíme si to s radosťou to príme " poviem tak trochu výbušne „ ty sa máš čo ozývať vrahyňa vlastých rodičov a sestry " pri tý slovách sa mi začne variť krv pozriem sa na stôl a vidím že na ňom má položenú ruku „ a podľa mňa ani Štyri a tvoj najivný frajer nevydržia dlho " povie a ja mu do ruky zabudnem nož z môjho pravého vracka na nohaviciach on zkýkne od bolesti „ Zopakuj to !" „ načo mám opakovať že si vrahyňa keď to vieš povie s kŕčami a ja na neho zhodím stôl on len kyčí lebo si nevie vytiahnuť ruku zo stola .Ja už idem po chodbe a stretnem Jeany „ á Lara ahoj je mi ľúto to s tvojou sestrou"
„ dobrý nemusí nemôžete za to " poviem ale myslím si opak
„ počula som že si si vybrala zastupovanie frakcie to znamená že sa budeme stretávať častejšie ale prečo si odmietla post vodcu ?"
„zastupovanie frakcie mi príde zaujímavejšie "
„ aha ! A aj o vašom romániku s Leo som počula určite ste pekný pár "
„ďakujem "
„ to nič ale aj s ním sa budete stretávať na súdoch dokonca s ním budete spolupracovať o to lepšie vám to pôjde . No ale ja už musím ísť tak ahoj !"
„ dovi !" Odzdravím sa a v hlave mi behá len jedno slovo no
dva TÁ KU**A! Idem ďalej a stretnem Maxa ok toto už nemôže byť horšie pomyslím si „ Ó ahoj Lara !"
„ ahoj "
„ chcel som ti povedať ani sa nevybaluj "
„ prečo ?"
" Zajtra je tvoj prvý súdny deň"
„ a kto má bude zaúčať?"
„ Leo on vie ako to tam chodí "sotva to dopovie a niekto prebehne „ Max tá nová čo má zastupovať má ísť už dnes !"
„ aká náhoda vidíš práve sa s ňou rozprávam ! Choj si pre veci hore ťa bude čakať auto "
„ ok !" Poviem a upaľujem si pre tašku s vecami má ich v športovej taške od Lea
YOU ARE READING
Neohrozená alebo nie? (pozastavené)
FanfictionAhoj volám sa Lara a toto je príbeh mojej sestry a mňa. Moja sestra no dvojička mi nechce prezradiť kam chce ísť a ja viem že to bez nej nezvládnem. Pochádzame z Harmónie takže sa často nehádame aj keď nemá nás kto nahlásiť pretože nemáme nikoho le...