Zase doma

18 2 0
                                    

Keď prídem do Jamy nováčikovia akurát obedujú do oka mi hneď skočí dlhovlasá blondína s tetovaním na kľúčnej kosti niečím mi pripomína Lunu .A po nej mi do očí skočí Štyri bežím k nemu a obimnem ho spoza jeho ramená vidím že nás tá baba sleduje žiarli .Ja ho silno obímam ale on na mňa len položí ruku . Pustím ho a potlapkám po pleci „ niekto nám tu zosilnel ! Ahoj !" poviem a zasmejem sa  nedá mi odpoved „ chýbal si mi !"
„ a ty si sa neozvala !" Povie nahnevane „ nestíhala som prepáč !" Opravedlním sa mu „ v pohode aj ty si mi chýbala " sadnem si k nemu a nenápadne pozriem na to dievča „ to je Tris " povie Štyri „ pekné meno asi zo Sebazaprenia " odpoviem
„ presne tak ale to je tu jedno !"
„ ja viem ako jej to tu ide ?"
„ zlepšuje sa "
„ takže nič moc "
Ostane ticho už sme stihli aj dojesť a tak ideme pokračovať s tréningom .
Ja s Štvorkou sa postavíme do ringu a ostatný okolo nás „ toto je Lara bude mi pomáhať trénovať vás !"
„super !" Povie jeden chalan a žmurkne na mňa
„ keď myslíš budem krutejšia ako Štyri !"
„ to sa dá ?" Spýta sa nižšia a tmavšia baba
„ ako sa voláš ? " Spýtam sa
„ Christina " povie neisto
„ Christina páčiš sa !" Zaškerím sa
„ dosť vykecávania poďme pokračovať!"príde do miestnosti Eryc
„ ďalší sú Peter a Tris !" Nastúpia sa do ringu cestov Tris niečo Štyri pošušká.Zo začiatku jej to ide ale potom jej len kope do hlavi a Štyri odíde „ Dosť !" Poviem „ prečo ?"spýta sa  Eryc „ lebo aj ja sa chcem zabaviť !" Poviem to tak ale len chcem pomôcť Tris . „ dobre teda môžeš odnesie Tris !" Onldneú ju a ja budem do ringu „ Eryc chytaj !" Skýknem a hodím mu opasok z nožom a pištoľou . Začnem úderom do brucha nasledovný kopancom do hrude a hodím ho ozem  chcem ho kopnúť ale uhne sa a postaví  . Vrazí mi až teraz má naštval stiahnem mu ruku k lopatkám hodím ho o zem a kôprom ho do hlavi aby vedel aké to je .Keď už vykašliava krv prestanem a odídem z ringu Eryc mi hodí opasok a idem do nemocnice za Tris .

Neohrozená alebo nie? (pozastavené)Where stories live. Discover now