Pravdu neskryješ

16 2 0
                                    

„zabila som Willa !" Skrýkne s plačom
„prinášam smrť!" Pokračuje jej slová mi trhajú srdce .Viem aké to je , poznám ten pocit.„ďakujeme za tvoju Otvorenosť !" Povie Janck a ukončí jej trápenie ja utekám za ňou „Nechaj ma !" Odháňa ma odseba keď ju pomalí dobieham „ Tris mali by sme sa porozprávať" povie a chytím ju za predlaktie „a o čom?" Spýta sa ma so slzami. „o mne a o tebe " poviem pokojne „ nikto neprináša smrť !" Pokračujem „ nikto okrem mňa! Mala by si sa odomňa držať ďalej ! " Povie Tris a vytrhne  svoje predlaktie z mojej ruky „ Zabila si niekoho aj keď si nemusela?" Pri tej otázke obe zmrzneme „asi nie "
„vidíš a ja hej! A dokonca tú mne najbližšiu osobu "
„koho?"
„Moju sestru ....dvojičku . A len kôli sprotým simuláciám "
„a.. ako?"
„vymenila som sa s ňou a som divergetná takže ju zabili.... "
„to je jeden človek ja môžem aj za smrť mami a otca"
„mne zomreli už v 8  no teda zabili ich"
„ale nemôžeš za to !"
„tak ako ty , niekedy musíme urobiť veľkú chybu aby sme zachránili seba aj ostatných."  Tris odíde ale tento krát ju nechám .„Tak tu si !" Povie Leo a objíme má za pás .
„Leo ,Leo ,Leo !" Okrýkne sa za ním  malé dievčatko s jeho mamou.
Leo zbledne chytím ho za ruku „Veľmi si mi chýbal !" Povie dievčatko a objíme ho „aj ty mne Elis" povie a stlačí mi ruku . Príde za nami aj jeho mama aj tá ho objíme „Leonardo chýbal si mi !" Povie „len Leo !" Poučí ju . „kto je táto krásna slečna ?" Opýta sa a on sa usmeje „dôvod prečo žijem !" povie a pobozká ma na líce .
„nepovedal si mi že máš sestru !" Poviem s nadvihnutým obočím
„nikdy si sa nepýtala "
„á predsavíš nám tvoju priateľku ?"
„volám sa Lara !" Potrasiem jej rukou .
„Angela tešíma !" Odpovie „a toto je Elis" predstaví mi dievčatko.
„Lara,Leo poďte sem!" Zháňa nás Štyri
„musíme ísť!" Povie Leo  potiahne ma preč.

Neohrozená alebo nie? (pozastavené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang