Vytajte!

74 5 2
                                    

Počkáme kým prídu všetci  „Prestúpenci so mnou a odkojenci s ňou " Vykrýkne Max stojí tam vysoká žena s čiernymi vlasmi a modrým melírom ,uši má od hora dole pokryté naušnicami a ruky má prekryté tetovaniami. Max nás prevedie celým sídlom mňa s Tobiasom teda Štyrim zaujme priekopa v Jame a tréningové miesto. Potom ideme do jedálne . Stretneme Lunu ktorá sa mi prehovorí „ako vidím ty už kamoša máš"  „ Oh áno toto je Tob teda Štyri " Úsmejem sa no Štyri si nás len obzerá „vy ste dvojičky čo"  „No nie len sa tak podobáme drevo " Vyštekne Luna „hej lákavo nebuď drzá nehodí sa to k tvojej harmonickosti " Odpovie nahnevane Štyri "a DOSŤ vy dvaja  nemusíte sa hádať o moju pozornosť"obaja mlčia   „Výtam vás v bojovnej frakcii  " Vyhlási jeden z vodcou ktorého meno nepoznám ale som rada že niečo povedal aspoň prerušil to trápne ticho ktoré medzi nami tromi nastalo. „Prepáč " pošuškajú mi obaja naraz zasmejem sa „Ahá vy sa na seba tak podobáte až sa musíte hádať" Zaškeria sa a potom zasmejú oboch ich obímnem a pritlačím k sebe.  „Zajtra sa vám začne prvá fáza tréningu tá fyzická . Za všetko budete bodovaný a zaraďovaný do rebríčka ten kto bude pod čiarou vypadne! Takže sa snažte!" Dohovorí a odýde. Pri dverách už stojí Max ktorý nás odvedie do spálne .  Ja mám posteľ vedľa Luny a Štyriho. Sotva keď oddýde Max všetci sa postavíme a ideme niekam. Prídeme do testovacieho štúdia. "Mám nápad dajte si spoločné tetovanie " vyhŕknem na Štyriho a Lunu oni na mňa len prrkvapene pozrú no ja ich už ťahám k tatérovi. "Dajme si vytetovať na zápestia my dve SIS a ty BRO ako setry a brat prosím" pozriem sa na nich psími očkami "tak fajn " odvetia zase naraz.

Neohrozená alebo nie? (pozastavené)Onde histórias criam vida. Descubra agora