Tris žien skoro celý koláč a potom sa k nám pripoja Leo a Štyri „hľadali sme vás " povedia naraz „ a nebodaj ste sa o nás aj báli ?" Poviem a zasmejem sa
„ jasné že hej !" Povie Leo a pozrie sa na Štvorku„ vy dve pokope HRÔZA !" Povedia naraz „ a vy dvaja ste strašne nudný viete to ?" Povie ,postavím sa obímnem ich „ ale aj tak vás mám rada!"
„ kedy ti dali upokojujúce sérum ?"spýta sa Štyri
„ asi pred rokom prečo ?" Spýtam sa a stále ich objímam zasmejú sa a Štyri sa nenápadne odparí z môjho objatia.
Leo tam ešte chvíľu stojí „ láska aj ja ťa ľübim ale musíme tu takto stáť keď ostatní jedia ?"
„ jaj zabudla som " poviem aj keď som nezabudla testovala som jeho trpezlivosť. Posadíme sa a najeme napokon Eryc vyskočí na jeden zo stolov a začne svoju reč „hej nový dnes je váš najdôležitejší deň života tak to nezkazte !" Upozorní na svoju pozornosť „ dnes vás čaká váš labirint strachu ale simulácia volajte to ako chcete a potom sa láskavo pobalte tý čo nevipadnú už len dostanú čipy a na ďalší deň si vyberú prácu podľa postavenia v rebríčku je to jasné ?"
„ áno !" Povedia nováčikovia naraz
„ výborne a teraz choďte k bludisku !"
Sotva to dopovie a zoskočí zo stola ja s Leom trielime najrýchlejšie už sme tam totiž mali byť Štyri tam už určite je a má všetko pripravené nie ako my dvaja .
Po simuláciach ja ,Leo , Štyri a Eryc sedíme v vodskovskej miestnosti a prepočítavame body. Rebríček vizerá zaujímavo.
1. Tris
2. Peter
3.Lynn
4. Christina
5. Will
6. Marlenen
________________
7. Nora
8. Back
Z rebríčka som pomerne šťastná no okrem Petra . No čo už . Výsledky zverejníme a Nora a Back odídu s plačom a hnevom ostanýsi si
tieskajú , radujú sa a gratulujú si .
Ten pocit si pamätám cítila som sa tak silno ,tak novo a tak nenahraditeľno.
„ no gratulujeme k novej frakcií teraz si vás ešte očipujeme a máte voľno . Podá nám štikačky s čipmi dávam im ich s vinou keď viem čo tie čipy robia . A ešte vinnejšie sa cítim keď viem čo sa stane dnes v noci .Pred tým sme tu neboli tak naše čipy vypli a keď tu sú neočipovaní noví nemôžu ich zapnúť ale dnes to urobia. A my sa zase budeme musieť hrať na papagáje a hrať to čo najlepšie aby nás nezabili . Ale som celkom zvedavá ktorý z nováčikou sú divergentní.
YOU ARE READING
Neohrozená alebo nie? (pozastavené)
FanfictionAhoj volám sa Lara a toto je príbeh mojej sestry a mňa. Moja sestra no dvojička mi nechce prezradiť kam chce ísť a ja viem že to bez nej nezvládnem. Pochádzame z Harmónie takže sa často nehádame aj keď nemá nás kto nahlásiť pretože nemáme nikoho le...