Pichol do mňa ampulku s čipom a dal mi vypiť ocitla som sa na moste vo vysokej výške milujem výšky takže nič ťažké .Hneď skočím dole som na strelnici a stále miniem terč pokrútim hlavou hodím zbraň o zem zdvihnem ju a začnem sa triafať . Stojím oproti starej žene ktorá má prosí o milosť chvíľu na ňu pozerám " prepáčte !" Poviem a zastrelím ju. Som v miestnosti obklopená zrkadlami zasmejem sa žeby sa Max bál zrkadiel vtipné.Pozriem sa do neho a upravím sa .Som v cirkuse a vystupuje klaun ktorý má privolá k nemu a vytiahne na mňa nôž vytrhnem mu ho a podrežem ho s ním. Skočí po mne lev nemám pri sebe žiadnu zbraň a neprebila by som ho tak sa nechám zožrať. Som v niekom laboratóriu a predomnou sú skúmavky " vypi ich !" Povie neznámi hlas a ja ich všetky vygľogcem.Som v mori sú silné vlny snažím sa vyplávať hore a nadýchnúť ale vlna je vždy príliš vysoká .Uvedomím si že sa mám nechať utopiť a tak sa nehýbem. Teraz som v jedálni a všetci po mne kryčia a nadávajú mi obviňujú schúlim sa do klbka " nenechaj sa !" Počujem Lea a tak aj urobím postavím sa " Aby ste ma mohli uraziť musel by ma váš názor najskôr zaujímať " skrýknem a oni zmyznú . Už sa prebudí mi "výborne 3, 12 minúty druhý najlepší čas asi vás už neprekonajú! "
"Aký je normálny čas ?"
" 10 minút"uškrniem sa tak to asi nedajú pomyslím si " a teraz utekaj vidíme sa na obede"
" Papa " odzdravím sa a pošlem mu pusu zasmeje sa keď vyjdem z miestnosti všetci na mňa čumia len Štyri nie . " Poď !" Potľapkám ho po pleci vstane a keď odídeme z čakárne sa má spýta " kam vlastne ideme ?"
" Hmmm poďme si dať súboj !"
" Aký ?"
" Boj , streľba a hádzanie nožov máme čas kým ostatní skončia "
" Ok " ideme do tréningového miestnosti a do ringu.
" Nešetríme sa ok ?"
"Ako chceš " zasmeje sa zhodím zo seba bundu , tričko a Štyri tiež .Udriem prvá a do ohryzku na nič nečakám a hneď ho kopnem do brucha a nasledovne pritiahnem ruku k lopatkám silno mu stačím plecia a on ide k zemi podám mu ruku aby som mu pomohla vstať. Ale on ma stiahne na zem a seba vytiahne sa hore chce na mňa skočiť ale ja sa odkotúľam a kopnem ho čo najsilnejšie ho hrude .Zasyčí a kopanec mi vráti no ja sa ohnem a trafí mi len vlasy znova mu chytím ruka a potohnem k lopatkám .Ide k zemi a ja ho kopnem do krížov a potom do boku a on skončí na lopatkách ." No dobre jedna nula " zahlási a ja sa zasmejem " ok idem hádzať nožmi " "aby si zase vyhrala !"
" Ok budem hádzať len ľavou " usmeje sa
" Super poď " ideme k terčom ja Hádžem tesne vedľa terča a Štyri do stredu skoro vždy " ok vyhral si !"
" Yes !" Zasmejem sa " pod na strelnicu beriem si môj revolver !" A už tam bežím
" Nie to není fér ja tu môj nemám !"
" Smola !" Odkryčím mu a už počujem jeho dupot a smiech .Postavíme sa pred terče a obaja sa triafame vždy do stredu hlavy terču už je v ňom taká veľká diera žeby sa mi tam zmestil palec
„remíza čo povieš ?" Spýta sa Štyri
„ tak tak poďme jesť už tam možno budú aj ostatný. "
Hej tak poď !" A ideme do jedálne už tam niektorý tam už vážne sú ale nwsmejú sa ako my asi im to tak nešlo ." Takže zelenáči dnes ste prešli mojím labyrintom ale zajtra váš čaká ten váš ! To bude o niečo ťažšie ! Ale vy ste dúfam pripravený pôjdete v tom istom poradía rovno sa dnes pobaľte !" Vyhlási Max
" Všetci prečo !" Spýtam sa
" Lebo aj tý čo prejdú sa budú sťahovať"
" Aha "
" Len to som chcel "
Jeme ďalej " Štyri poďme si dať tetovania !" Poviem s plnými ústami a on mi s plnými ústami odpovedá "dobre !"
KAMU SEDANG MEMBACA
Neohrozená alebo nie? (pozastavené)
Fiksi PenggemarAhoj volám sa Lara a toto je príbeh mojej sestry a mňa. Moja sestra no dvojička mi nechce prezradiť kam chce ísť a ja viem že to bez nej nezvládnem. Pochádzame z Harmónie takže sa často nehádame aj keď nemá nás kto nahlásiť pretože nemáme nikoho le...