päť hviezd

16 2 0
                                    

V tetovaciom štúdiu si vyberiem päť hviezdičiek za ucho ako počet mojich fóbií  keď nás dotetujú ideme do spálne cestou stretneme Lea " nechám vás !" Povie Štyri a žmurkne jedným okom keď nám nevidí Leo ma pobozká . " Poď !" Povie a ťahá ma niekam vyndeme von z Jami vonka je teplo a svieti slnko .Leo pozrie na hodinky " priprav sa na vlak !" Ani to nestihne povedať a už ide chytí ma za pás ,zdvihne a tak takto ma naloží to vozňa .Sedíme vedľa seba hlavou sa mu opieram o plece o chvíľu vyskočíme pri niakom lese . Lesom prejdeme na kraj útesu .Leo si sadne a ja ľahne a hlavu mám na jeho nohách ohne sa aby ma pobozkal " mám to brať ako rande ?" Spýtam sa ho on sa usmeje " možno " posadím sa a chvíľu sledujeme  západ slnka a rozpávame sa  potom Leovi dám dlhý bozk on sa pozrie na hodinky "mali by sme asi ísť!"
" Nie ostaneme tu navždy !" Zasmeje sa a zdvihne na ruky a ide k  lesu nekladiem odpor bolo by to zbytočné.
Prejdeme k vlaku stále ma drží na rukách zoskočím dolu a keď ide vlak bežím sama a aj sama naskočím a on taktiež cestou sa rozprávame .A vystupujeme no vyskakujeme tam kde sme obaja  prišli úplne  prvý krát na strechu zo ktorej bude musieť skočiť do dieri Leo ide prvý a ja s rozbehom za ním .Dopadnem na chrbát Leo ma odtiaľ hneď vytiahne posledný krát ho pobozkám a ideme na večeru .

Neohrozená alebo nie? (pozastavené)Onde histórias criam vida. Descubra agora