Žeby nový kamoš?

39 3 0
                                    

Potom ako som sa zasmiala Leo odišiel . Vraj sa ešte stretneme .Potom ako odíde idem spať do jedálne Štyri tam je obklopený babami a nie je mu to trikrát príjemné . " Á tak tu si a kde máš svoju hrdličku ?" Vstane a ide ku mne vďačne sa zaškerí " vďaka Bohu že si tu skoro ma zožrali !"zasmejem sa " zajtra večer si idem dať pirsingi pôjdeš  so mnou?" " Držať ťa za ruku ?" Zasmeje sa " keď chceš " " s radosťou !" " Fajn!" Dohodneme sa a ideme spať .

Ráno sa zobudím skôr a idem k priekope pozerám sa dole Lunino telo tam už nie je ale krv áno. " Hádam nechceš skočiť kráska !"  Obzriem sa je to Leo ide ku mne ." Nie ešte nie " poviem smutne " No dúfam že nikdy bola by to škoda také pekné dievča !"
" Ale prosím ťa čo sa ti na mne páči ?
" Všetko " pohladávká ma po tvári a prstami mi zablúdi do vlasov.
" Čavko Leo !" Pozdraví ho Max odstúpim sa . " Aaa ahoj .... Lara?"
" Ahoj Max !"  Odvetí Leo aby odo mňa  odlákal pozornosť." Nevedel som že si tu " " No tak už vieš "
" Ale počul som že mi budeš pomáhať so zelenáčmi no ale nechám ťa vidím že sa už spoznávaš " odíde
" Takže budeš náš tréner ?"
" No tešíš sa lebo ja áno najme na teba!" Zaškerím sa
" Áno ale na simuláciu nie"
"A to už prečo ? "
" Bojím sa že uvidím Lunu "
" Neboj " chytí ma za ruku a vlečie do jedálne posadí ma donesie veľký kus čokoládovej torty " daj si pomáha na stres !" A podá mi lyžičku dokážem zjesť len štvrťku a som plná už prichádzajú aj ostatný.Štyri pri mne cestou zastane a pošušká mi " bál som sa že si si ublížila " a ide ďalej " hej poď sem sadni si k nám !" Štyri si sadne " Ja som Leo budem vás trénovať spolu s Maxom a ty  si ?"
" Štyri "
" Zaujímavé predpokladám že počet fóbií "
" Čo ako to viete ?"
" Viem tykaj mi ! A som psichológ "
" Takže si z Informovanosti ?"
" Kdeže z Otvorenosti!"
" Ako je možné že sme ťa doteraz neviseli ?" Spýtam sa
" Bol som na vypočúvaniavh istých ľudí"
"Aha prepáč " pozriem sa do zeme
"To nič modrovláska!" usmeje sa na mňa .
" No takže zelenáči máte nového trénera keďže sám by som to nezvládol lebo musíme hodnotiť aj odkojencov ! Leo prosím ťa predstav sa " Leo sa postaví " Ahoj som Leo a budem vás sprevádzať simuláciami a bludiskom strachu dúfam že spolu budeme vychádzať !"
" To budeme pán tréner !" Zjúkne Petra ako keby ho bavila a všetci sa zasmejú všetci okrem mňa a jeho.
" Poď !" Pošuškáva mi a chytí ma za ruku. " Kam ideme ?"
"Na moje obľúbené miesto zavri oči !" A ja tak urobím ako vždy !  Niekam ma vedie otvorý dvere počujem ako vŕzgajú a potom ma chytí za pás a vyloží ma niekam " ešte vydrž!" A urobí to  znova ešte asi päť krát .
" Môžeš !" Otvorím oči a spadne mi sánka sme obklopený sklenenými stenami  a sme  vysoko nad prikopou a pred nami je výhľad na vlakové koľajnice " wau" hlesnem  usmeje sa a obímne mi plecia " Vedel som že sa ti tu bude páčiť."

Neohrozená alebo nie? (pozastavené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora