' ☆ ▪ ° Bölüm 8 ° ▪ ☆ '

2.6K 193 55
                                    

- ♡ -

"Son kez..."

- ☆ -

Kimden: Yoongi hyung
Konu: Kütüphaneye gel.

Jungkook telefonunu hızla cebine koyup hyungunun olduğu yere doğru yöneldi.

Aslında bu konuyu sabahleyin Yoongi'yle konuşmuş olması lazımdı fakat garip bir şekilde hyungu ondan önce uyanıp erkenden okula gitmiş, çıkmadan önceyse miniğinin baş ucuna acil işi çıktığını ve haber vereceği zamanı beklemesiyle alakalı birkaç cümle, yanındaysa birkaç dudak izi bırakmıştı.

Derin nefesler eşliğinde sonunda kütüphaneye ulaştı minik genç. Çantasını bırakıp içeri hızla girdiğinde hyungunun onu beklediğini gördü. Yoongi de aynı şekilde istediğinin ona geldiğini fark edince yanına ağır adımlarla ulaştı.

"Hyung..." dedi Jungkook. "Hemen derse gitmem gerek, bu seferlik sadece seni rahatlatsam olmaz mı?"

Yoongi duyduklarından sonra yumruklarını sıktı. Onu en nefret ettiği insanla baş başa bırakmak istemiyordu.

"Olmaz Jungkook. Seni şu an, tam da burada istiyorum." dedi sakin kalmaya çalışarak.

Büyüğü onu belinden çekip kendi bedenine yapıştırırken son kez mırıldandı,

"Hyung lütfen..."

Yoongi ellerini minik bedenin üzerindeki tişörtün içine yollarken tısladı.

"Hadi bebeğim, sadece 5 dakika."

- ♡ -

Genç öğretmen, önündeki dosyaları sertçe yere fırlatıp kaçıncı turu olduğunu saymaksızın odada dolanmaya devam etti.

Sinirliydi.

Çünkü stajyer öğrencisi dersi asmıştı ve nedenini yan taraftan duyduğu sesler çok net bir şekilde açıklıyordu.

O an ki siniriyle telefonunu hızla açtı ve parmaklarını klavyede gezdirmeye başladı.



whoisjoon:

Jungkook. ( ❌ )

Tam 15 dakikadır seni bekliyorum. ( ❌ )

Ne yaptığını duyuyorum ve tahmin edebiliyorum. ( ❌ )

Ah sikeyim ( ❌ )



Yoongi'nin onu engellediğini hatırlayınca hızla öğretmenler odasından çıktı. Neyseki tahmin ettiği gibi, Jungkook'un olduğunu düşündüğü çanta kapının önünde duruyordu.

Çantayı açıp içinden telefonu alırken bir yandan da kapının camından olanları görebiliyordu.

Telefondan kendi engelini kaldırdı sessizce okumakta olduğu lanetlerle.

°Love Me° ☆》Namkook + M °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin