- ♡ -
"Sanırım Bay Kim biraz daha bekleyebilir..."
- ♡ -
☆ ; ' ¤ ° Y/N: ° ¤ ' ; ☆
- Bu bölümde full Yoonkook var, kitap geçiş bölümleri aşamasında olduğu için ekledim. İstemeyen okumasın.
- ☆ -
Yoongi, elindeki yabancı telefonu yatağın bir kenarına fırlattı.
Daha yeni ateşli bir seksten çıkmıştı ve entrikalarla uğraşabileceğini şu anlık pek düşünmüyordu.
O sırada banyodan gelen su sesleri kesilirken kapının arkasından yavaşça bir baş belirmişti.
"Yoongi hyung, bornozumu verebilir misin?"
Yoongi yaşına göre oldukça minik olana bakıp sırıtınca, Jungkook utanarak başını yere eğdi. "Biz yatak arkadaşıyız Kook, yanımda çıplak olmaktan utanma." dedi. "Ayrıca bana sesleniş tarzın hakkında konuşmamız gerekecek."
Jungkook yanakları kızarmaya başlayınca kapıyı kapatır gibi oldu. Fakat bir yandan da giyinmek istiyordu. Çünkü banyodan yeni çıkmıştı ve çok üşüyordu. "Üşüyorum hyung. Bornozumu versen olmaz mı?"
Yoongi, küçüğünü korkutacak derecede sinirle bir nefes soluduktan sonra kapı aralığından bakan bedene döndü. Ona kıyasla narin olan çocuk ise bir an için sorunun kendinde olduğunu sanmış, yanlışlıkla ona hyung dediği için kısa süreliğine de olsa korkmuştu.
Korkmuştu hyungunun vereceği tepkiden... tabii bilmiyordu, Yoongi'nin amacı asla böyle olmamıştı.
"Seni ısıtabilirim.
Buraya gel."Jungkook kendisine emredercesine yönelen bakışlar yüzünden çıplak bedeniyle yatağın yanına doğru yavaşça yürüdü.
Yoongi Jungkook'un oturmadığını farkedince, yatmaya devam ederken onu bileğinden çekerek kucağına oturttu.Kucağındaki bedeni incelerken, yüzünü elleriyle avuçladı. Yanaklarını okşarken aniden minik bedeni kendine çekip dudaklarına kapandı. Onu kullanmayı böyle seviyordu. Çünkü kullanmayı ona kucağındaki minik sevdirmişti.
Dudaklarını sesli bir şekilde ayırdıklarında Yoongi'nin aklına biraz önceki mesajlar gelirken sinirle soluduğunu Jungkook'un aksine o fark edememişti.
Jungkook hyungunun ifadesini görünce istemeden surat astı. Yanlış bir şey mi yapmıştı? Enerjisini toplayarak sessizce sordu,
"Ne oldu hyung? Yoksa iyi öpüşemiyor muyum?"
Yoongi duyduğu sözlere karşı gülümsedi. Onu reddeder bir ses çıkarırken belini okşamaya başladı.
Yarından sonra bire bir dersler başlayacaktı ki bir öğretmen olarak Namjoon doğal olarak Jungkook'un küçük kardeşine ders verecekti.
Keşke sadece ona olsaydı.
Son olanlardan sonra NamJoon'un ne kadar çok ileri gidebileceğini kendisi bile merak eder olmuştu. Kardeşiyle beraber Jungkook'un da ondan ders alacağından emindi. Beraber yalnız kalmalarını istemiyordu. Düşüncesi bile delirtmeye yetiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Love Me° ☆》Namkook + M °
أدب الهواةStajyer öğretmen olarak gelen Jeon Jungkook, sorumluluğundaki genç öğretmene bela olur.