- ☆ -
Küçük çocuk sonunda bitmiş olan yolculuğuyla derin bir nefes aldı.
Ağrıyan bacakları yüzünden gece öğretmeninin evinde kalıp onunla uyumak zorunda kalmıştı.
Tabii, bu biraz işine de gelmişti.
Bu sayede ikisi de birbirine sarılarak huzurlu bir uyku çekebilmiş, ve beraber vakit geçirip rahatça birbirlerini öpebilmişlerdi.
Fakat bu güzel anlar sadece ay kendini saklayana kadar sürmüştü.
Sabah olduğunda, okul yüzünden normalinden de daha erken kalktılar. Çünkü Namjoon'un da en az Jungkook kadar önemli işleri vardı ve bu yüzden olabildiğince çabuk okula, onu bekleyen kağıtlarla dolu masasının başına geçmeliydi.
Bunun da öncesinde eve bırakması gereken küçük bir sevgilisi vardı gencin.
Jungkook derin bir nefes aldı. Yol her ne kadar uzun sürse de sonunda evine varabilmişlerdi.
Artık inmesi gerektiğini düşündüğünde kapıyı açmaya yelteniyordu ki genç adam, durumu farkedip arabanın kapılarını kilitlemiş ve küçük sevgilisinin ona dönmesini sağlamıştı.
Bunun sebebini soran gözlere cevap olarak Namjoon, dolgun dudaklarını büzüp sevgilisine yakınlaştı. "Öpücük?"
Küçük çocuk, öğretmeninin öpücük bekleyen hâline olabildiğince sevimli bir şekilde kıkırdadıktan sonra ona istediğini vermek adına dudaklarına kapanmıştı. Büyük ve şirin gözleri aldığı haz sayesinde kapandığında küçük olan anın tadını çıkarmaya baktı sadece.
Her ne kadar daha önce çok kez öpüşmüş olsalar da, her seferinde heyecanlanmak Jungkook'a has bir şeydi.
Bu hissi seviyordu. Sanki berceste bir aşk şarabını misali dolgun dudakları, ilk ve son defaymış gibi tatmayı seviyordu. En çok da kendi dudaklarının sevdiği adam tarafından kaybolmasını seviyordu. Her dokunuşları birden çok şeyi ifade ediyor ve hissettiriyordu. Bazen kış gününde hiç bulamayacağınız sıcaklığı, bazen de yaz gününde ansızın etrafı saran ürpertici soğukluğu. Bu tüm zıt kavramlar o kadar huzur veriyordu ki, küçük çocuk üzerindeki dokunuşları hiç unutmak istemiyordu.
Nefeslerini dizginlemek için dudaklarını ayırdı genç adam. Öptüğü dudakların tadını derinlerine kazımak için dudaklarının üzerindeki tatlı ıslaklığı yalayıp alnını küçük sevgilisinin alnına yasladı. Nefes alışverişleri arabanın köşeli duvarına çarpıp onlara geri dönmekteydi. Bu, ortamın biraz daha alevlenmesine neden oluyordu.
Namjoon derin bir soluk daha alıp keyifle gözünü açtığı an, camda gördüğü şeyle yerinden sıçramıştı.
Genç adamın görüşünde bulunan yabancı beden içeriyi görebilmek için iki elini yüzünün kenarlarına koyup adeta cama yapışmış bir şekilde ikiliye bakıyordu.
"T-Tanrım!" Genç adamın eli ürkekçe kendi kalbine giderken Jungkook merakına yenik düşerek tarafında bulunduğu cama doğru döndü. Gülümseyerek ona bakan arkadaşını gördüğünde o da kısa çaplı bir şok geçirmişti doğal olarak. Minik, hızla tuşu aşağı kaydırarak camı açtı. Bu yüzden diğerinin cama dayamış olduğu kafası da içeri düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Love Me° ☆》Namkook + M °
FanficStajyer öğretmen olarak gelen Jeon Jungkook, sorumluluğundaki genç öğretmene bela olur.