Do wakacji zostały nam już trochę ponad 2 miesiące. I chyba najwyższa pora wziąść się do roboty.
Bez sensu rzucać się od razu na głęboką wodę. Dlatego chciałam dzisiaj dać wam kilka rad co możecie robić żeby stopniowo zacząć być fit.
1 Poszukaj takiego rodzaju sportu, który sprawia ci przyjemność i wykonuj jeden trening tygodniowo taki przynajmniej 30 minutowy.
2 Rób dziennie przynajmniej 10 tysięcy kroków.
3 Pij odpowiednią ilość wody dziennie. Dzięki temu szybciej schudniesz, poprawi sie jakość twojej cery, dłoni, włosów i będziesz bardziej wypoczęta. Same plusy.
4 Odstaw słodycze. Może nie od razu ale ogranicz je. I przede wszystkim nie jedz fast foodow.
5 Wykonuj ćwiczenia przy każdej okazji. Np. Wieszasz pranie? Połóż kosz z ubraniami na ziemi tak abyś musiała się schylać po każde ubranie. W ten sposób zrobisz kilka przysiadów.
6 Schody zamiast windy, rower zamiast auta. Takie małe zmiany wiele znaczą.
7 Stosuj balsamy ujędrniające. Uwierz mi pomagają.
8 Pij zieloną herbatę ona przyspieszy twój metabolizm.
9 Rano po przebudzeniu wypij szklankę wody. Nawodnisz wtedy organizm.
Okey to już wszystko. Mam nadzieję, że skorzystacie. To takie podstawowe drobnostki. Do następnego rozdziału.
CZYTASZ
Fit ❤
SachbücherChcesz być fit? Ale nie wiesz jak? Tu znajdziesz odpowiedzi na każde pytanie. To fit poradnik.