Epilog

1.2K 140 38
                                    

Yoongi's P.O.V

Uběhlo víc jak půl roku, co od nás odešli naši dva nejmladší členové, Taehyung a Jeongguk. Věděl jsem, že se k nám už nevrátí, především kvůli jejich bezpečí a šanci na společný život.

Nepřál jsem si nic jiného, než aby se jim dařilo a zůstali tak šťastní, jako právě teď. Ovšem ani jeden z nich neznal úplnou pravdu. Nezasloužili si zůstat, tak zvaně, ve tmě. Rozhodl jsem se jim prozradit, co jsem mohl...

Zdravím hrdličky,

přijde mi trapné psát tenhle dopis. Nejradši bych Vám všechno řekl osobně, jenže to nyní nepůjde. Bohužel, tohle bude muset stačit.

Taehyung-ah... Já, Namjoon a Jin jsme k Tobě a Jeonggukovi nebyli úplně upřímní. Hned několik věcí jsme Vám oběma zatajili. Nikdy jsme Vám nepověděli, jak jsem se poznal s Taehyungovo matkou, proč jsme potřebovali, aby Taehyung vedl spolu s Namjoonem BTS, že Jin celou dobu vědět o Jeonggukově identitě a především, jak jsme se vůbec my tři potkali.

Vezmu to od začátku. Tím je Tvoje matka, Tae. Znala se s mými rodiči, a dokonce s Namjoonovo otcem. Moji rodiče jí sháněli zbraně a další kontraband. Namjoonův táta vyhledával zahraniční kupce. Právě přes ně jsem se setkal s Namjoonem a ten znal Jina.

Tvoje mamka rychle zaujala místo leadera v nelegálních obchodech v Jižní Koreji, protože vydělávala na organizaci černého trhu. Obchodovala se zbožím z Číny a Asie celkově a poté ho přes Koreu pašovala do Ameriky a Evropy. Ovšem toho titulu se okamžitě zbavila. Hacknul jsem jí mobil a zjistil o Tobě a později i o Jeonggukovi. K němu se dostanu později.

Tenkrát nám ještě prakticky teklo mlíko po bradě, i tak nám došlo, proč se snažila zůstat v ústraní a anonymní. Chtěla Tě chránit. Rodina pro ni byla na prvním místě. Něco se muselo podělat, protože kontaktovala mé rodiče, chvíli po tom, co jste se přestěhovali do Seoulu. Poprosila je, aby ji pomáhali s obchodem, i my jsme se tedy přemístili do hlavního města.

Před čtyřmi lety mi z ničeho nic zavolala. Tou dobou už tušila, že zemře. Jediné, co po mě chtěla bylo, abych Tě zachránil. Nešlo ji o sebe, natož o jejího manžela. Zajímala ji jen Tvoje bezpečnost.

Moc jsem Ti toho tenkrát neprozradil, vlastně jsi se ani neptal. Nedivím se. Nejdůležitější je, že ti nájemní vrazi jsou mrtví a organizace, která si je najala, dávno neexistuje. Naší zásluhou, samozřejmě. Vystopoval jsem je, a spolu s Jiminem a Hoseokem, kteří u nás tou dobou teprve začínali, jsme je sprovodili z povrchu zemského. To je vlastně jediný důvod, proč Tě Namjoon nenechal pomstít se. Nebylo na kom.

No, ale odbočuju. Tenkrát jsem ani nedoufal, že se s Namjoonem dobrovolně setkáš, ale Ty's sebral všechnu svou sílu a pomohl Namjoonovi získat BTS. Nevědomky jsi převzal obchody Tvé mamky. Seznámil jsem Tě s ním právě z toho důvodu. Zdědil si hned několik vlastností po mamce, především její intuici, což pro nás bylo jako dar z čistého nebe.

Na druhou stranu jsem se bál o Tvé duševní zdraví. Dobře jsem věděl o panických záchvatech i o nočních můrách. Nezmizely, jen jsi je dokázal lépe ovládat. Původně jsem nechtěl, ale nezbylo mi nic jiného, než si zjistil informace o Jeonggukovi. Získal jsem jeho číslo a zavolal mu...

Jeongguk-ah, nyní přejdu k Tobě. Nikdy sis nestěžoval. Prakticky jsem Ti zničil život. Bez zaváhání jsi přijal nabídku na trénink, když ses dozvěděl potenciálním nebezpečí, jenž Taehyungovi hrozilo. Nezajímalo Tě proč, prostě ses vrhnul na přípravu na život jeho ochránce.

Tréninkem jsi prošel bravurně a stal se pro Taehyunga nejen osobním bodyguardem, ale znovu nejlepším přítelem a v tuhle dobu jeho, co jste? Snoubenci? Manželé? Dělám si srandu, je jedno jak si říkáte. Především zůstaň po jeho boku. Bože, začínám být sentimentální a zase odbočuju od tématu.

Zatajili jsme Ti, že Jin také znal Tvou totožnost. I když to jsi podle všeho tak jako tak věděl, nebo aspoň tušil. Jin Tě do tohohle nechtěl tahat. Já s Namjoonem jsme předpokládali, že Tě Taehyung bude potřebovat jako pevný sloup, o který se mohl vždy opřít. My jsme takovou funkci nedokázali zastat tak dobře, jako Ty. Jin nakonec souhlasil, abychom Tě začali připravovat na Tvoje budoucí bytí s Taehyungem.

Nadále nepotřebuješ naši pomoc, natož naše kázání. Nikdo z nás by se o to zbrklé pako nepostaral líp než Ty. Navždy Ti budu vděčný za Tvou oběť. Stejně jako Taehyung jsi ztratil rodinu, ale vy dva jste si našli novou. Nejen sebe navzájem, ale i členy BTS. 

Poslední informace se týká společnosti Tvojí mamky, vlastně Tvojí společnosti, Tae. Momentálně je čistá od ilegálních obchodů. Doopravdy se věnuje jen módě. Nemusíš se obávat problémů se zákonem.

Myslím, že jsem vyčerpal podstatné informace, které jsme Vám zatajili. Nijak prospěšné Vám asi nebudou, ale je lepší být konečně upřímný. Děcka, rostete jako z vody a už jste vylétla z hnízda. Starejte se o sebe navzájem. Nemám ponětí, kdy se znovu ozveme. Situace je pořád hektická, ale jednou se určitě uklidní.

Do té doby na sebe dávejte pozor a se svatbou počkejte, až nás budete moct pozvat. Chybíte nám.

Brzy na viděnou

Min Yoongi

2018-02-22, Seoul



Hello sweethearts!

Páni, je to tady... poslední díl Bunnyho. Tahle povídka pro mě strašně moc znamená a popravdě řečeno mi bude chybět ji psát. Přeci jenom už je to skoro rok, co jsem s ní začala...

Doufám, že jsem odpověděla na všechny otázky, které jste měli a pokud ne, tak je prosím zanechte s komentářích a já se Vám pokusím odpovědět.

Ale teď chci Vám všem moc poděkovat za hvězdičky a komentáře, jenž jste mi věnovali. Především komentáře, některých z Vás mi pokaždé dodali sebedůvěru, abych pokračovala, jelikož se Vám jak téma, tak zpracování alespoň trochu líbilo. Bez Vás by se mi Bunny nepsal tak dobře.

Ještě jednou Vám děkuji za podporu a doufám, že si přečtete i mé další příběhy.

I love you guys~!

Vaše Kim Hagumi

Bunny ||TaeKook||Kde žijí příběhy. Začni objevovat