Ten mizernej prašivák!! Ta úchylná modelka!! To si dovolil moc!!! Marinette přímo šířila vztekem a mezitím co osmáci dělali nějakej ten svůj program (který naše Mari stejně nevnímala) vypadala, jakoby to tu celé chtěla podpálit. A potom všechny vyvraždit. Pak by přiletěli ufouni a chtěli by šaty.
Ok trochu odbočujeme od situace..
Na hru byla z její třídy vybrána Alya, takže ji Marinette upřímně litovala. Ztrapňovat se nějakou hrou pro děcka před skoro celou školou fakt nebyl její sen.. Když hra skončila Alya si za Marinette celá vysmátá sedla. ,,Co se tváříš jako kakabus? Začíná diskotéka pojď si ji užít!" usmála se Alya na svou "chci všechny zabít" kamarádku. ,,Dnes nemám na diskotéku náladu.. Bude tu celé dva týdny, nemusím tu být zrovna dnes" řekla Marinette a vstala ze svého křesílka. ,,A-ale je přece první den! Copak ty se netěšíš? Pokud půjdeš na pokoj, jdu s tebou!" řekla ustaraně Alya a starostlivě se na ni podívala. Zároveň i smutně.. Šlo vidět že tu chce zůstat, ale nechce nechat svou kamarádku na pokoji samotnou. ,,Ale ne, ne zůstaň tu, vím jak tě to tu vždy baví. Není mi nejlíp a chci zůstat sama. Zatím ahoj a netrap se se mnou" mrkla a Alya se usmála. Marinette odešla ze společenské místnosti na pokoj.
Když byla na pokoji, dala si sprchu a poté pila kakao, které si nalila dole v jídelně. Marinette v županu seděla na okenním parapetu, jednou rukou držela hrnek s kakaem a druhou rukou si opírala hlavu. Byla již tma a měsíc jí přes žaluzie svítil do očí. Z vedlejšího okna na ni z ventilace doléhal slabý večerní větřík a pohrával si s jejími vlasy.. V tu chvíli měla hodně času na rozmyšlenou.. Přemýšlela a věcech co se událi poslední dobou i minulosti. Pomalu si uvědomovala, že Adrien byl ten sladký a milý kluk kterého milovala a taky Černý Kocour který tu byl vždy pro ni.. Čím víc si to uvědomovala, tím víc ho nesnášela, protože se tak moc změnil..
Ona se koneckonců také změnila, ale spíše vzhledově. Za ten rok vyspěla a nechávala si rozpuštěné vlasy, drdol a tak. Začala se malovat, ne nijak extrémně, ale bez řasenky ani ránu. Pro zvláštní příležitosti rtěnka, to je vše. Dokonce se i jinak oblékala a vyspěla jí i postava. Sice jí obklopila puberta se snahou vypadat dobře, pár sprostých slov a žraním nuttely.. Ale pořád to byla ta sladká Marinette. Ovšem lidem jako je Adrien by klidně rozkopala ksicht. ,,Došlo mi kakao" zamumlala a zadívala se na prázdné dno bílého hrnku. ,,Půjdu si ho do jídelny dolít" řekla si pro sebe a šla. Pootevřela dveře a rozhlédla se jestli tu nikdo není protože byla jen v županu s doměním, že všichni jsou na diskotéce. Když zjistila že vzduch je čistý, sešla po schodech dolů a vešla do jídelny. Když tam však vešla, zjistila že udělala VELKOU chybu. ,,Zdravím!" mávl pan blonďatá palice s úsměvem a lil si kakao. Marinette totálně zbledla a nejraději by rychle zdrhla zpátky do pokoje a zachumlala se do peřiny. Nohy jí však zdřevěněly a ona tam stála jako zařezaná. ,,Co tu děláš" jediné, co ze sebe dokázala vyplodit. ,,No, jdu si dolít kakao stejně jako ty.. Až na to že já jsem oblečenej" zase se tak divně perverzně usmál.. Marinette zrudla. ,,Hele chci si jen dolít kakao takže mě nech žít jasný?!" vypálila Marinette, odstrčila Adriena od kakaa a začala si nalévat. ,,Jasně beruško.." ,,Neříkej mi tak!!" ,,Proč ne?" ,,Je to dávná minulost!" ,,Nemyslel jsem to jen takhle.. Vždycky budeš moje beruška chápeš?" ,,Máš tři sekundy na to, aby jsi utekl před jistou smrtí!!!" ,,Můžeš mi klidně říkat koťátko~" ,,ZAPOMEŇ!! Sakra když jsi se snažil být roztomilej a nesmělej sral si mě hodně, ale ta tvoje perverznost a tyto podělaný komenty mě štvou ještě víc!!" zakřičela Marinette s již nalitým kakaem. Adrienovi sklesl úsměv. ,,Tak hele už mi docházejí balicí metody co na tebe sakra zabírá?" zakroutil očima. ,,NIC!! Jsem nedostupný zboží chápeš?! Nejsem na skladě! A pro tebe už jsem se přestala vyrábět!!" vyprskla. ,,To jsou moudra, je vidět že máš kořeny v Číně" odfrkl si a naoko se mile usmál. ,,Nech mě na, pokoji!!" vykřikla Marinette a rozběhla se ven z místnosti směrem k pokoji. Cestou rozlila hodně kakaa, ale to jí teď bylo jedno. Když dorazila, zabořila se do peřiny a rozplakala se. Chtěla zpátky toho, koho milovala. Problém však nebyl jaký si myslela. Uvědomila si, že Adrien se chová docela stejně jako kdysi. Problém byl ten jakým trpěla již předtím: nesnesla, když ji měl rád jako berušku.
Po chvíli přišla Alya. ,,Kočko bylo to super! Škoda že jsi tam nebyla.." dál už Alya nemluvila protože slyšela Marinette vzlyknout, ta se potom zvedla a Alya viděla její tvář plnou slz a oči opuchlé a červené. Dál už nic neříkala. Sklesl jí úsměv a rychle si sedla na postel a Marinette obejmula. ,,Nikdy jsem tě neměla nechávat samotnou.." s těmito slovy jí také natekly do očí slzy.
ČTEŠ
Lyžák (mlbff)
Hayran Kurgu,,Já toho arogantního debila cvičit na snowboardu nebudu! Toto je lyžařský výcvik a když si dovezl snowboard měl by na něm snad umět ne?! A když už, najděte si na to někoho jiného!" ,,Chápu, že se ti do toho nechce Marinette.. To co ti udělal se roz...