,,Agreste! Ku*va!" ,,Ale, ale Mari je sprostá, z culíkaté slečny je velká holka~" ,,Drž hubu!!" Už ho mám zase plný zuby!! Pomyslela si Marinette a dál Adriena vedla na snowboardu. ,,Já už na to nemám. Ty na snowboardu, to je jako nuttela na bagru. Stoupne na to a hodí hubu- počkat co?" ,,Ty seš asi hodně hloupá co?" ,,Jsi se vycpat, klidně si můžeš jezdit sám" zavrčela Marinette a Adrien se jen usmíval. ,,Teď zaboč" řekla v klidu Marinette, která držela Adriena za ruce a jela vedle něho. Adrien poslušně a bezchybně zabočil. ,,No vidíš. Možná, že tě z Nuttely povýším na kedlubnu" co jsem to zase vypustila z úst? ,,Kedlubnu?" zasmál se nechápavě Adrien. ,,Drž hubu a dívej se na cestu" sykla Marinette a uraženě nafoukla tváře. ,,Hele Marinette, dneska jsi na mě nějaká sprostá. A to přesto, že už jsme tak dobří přátelé~". C-cože?! BUM! ,,Hele Marinette.. Teď jsi jedno zranění měla.. Jestli ze mě budeš omdlívat, tak to nedotáhneš o moc dál" Adrien si neodpustil debilní otázku. Přátelé?! Dobří?! Kde to nabral?! Ptala se sama sebe v duchu Marinette a mezitím si uvědomila, že i se snowboardem ležela ve sněhu. Adrien jí nabízel pomocnou ruku. ,,My a dobří přátelé?! A to jsi nabral kde?!" vyprskla Marinette, odstrčila Adrienovu ruku a zvedla se sama. ,,A co jiného jsme? Kedlubny?" zakřenil se Adrien. Přesně toto je jeden z několika důvodů, proč ho nesnáším. Kreténský poznámky. ,,Nesnáším tě, nevzpomínáš si?" řekla nepřítomně Marinette. ,,Ale no tak.. I po tomto všem? Vážně Marinette? Seš slepá? Mně to třeba nepřišlo jako rivalství, když jsme spolu byli zavření v té těsné místnůtce v kuchyni, chytali kotě, nebo lezli po namrzlých pouličních lampách" zasmál se Adrien. Marinette pomalu přetékal pohárek trpělivosti. ,,Jestli sis toho nevšiml, tak všechny situace byly důsledkem tvé blbosti! Pomáhala jsem ti v nich jen z dobré vůle!" vykřikla Marinette. ,,Jasně.. A v té místnosti si mě chtěla líbat jen z dobré vůle?" zeptal se s mírným úšklebkem Adrien a pomalu, ale silně Marinette natlačil na vedlejší strom. Marinette zrudla vztekem a i něčím jiným. ,,Idiote!!" zaklela ho potichu a schválně ho žďuchla do svahu. ,,Snowboarduj si sám!! Na takového úchýla jako seš ty se můžu VYS*AT!!" zakřičela na něj a to už Adrien sjížděl dolů. Později si uvědomila, co udělala. Sakra!! On to nezvládne, pak chcípne a já z toho budu mít problém!! Zanadávala si v duchu Marinette a vydala se stezkou za Adrienem. To co viděla ji však rozhodilo. Adrien vzorně zatáčel a jel docela obstojně. Marinette za ním celou cestu jela a on spadl až na konci, když měl brzdit. Když k němu Marinette dojela, Adrien se jelimánsky usmál. ,,Brzdit pořád neumím, tak jsem si musel sednout. Ale jinak to bylo docela fajn, no ne?" usmál se Adrien a ona tam stála jen s otevřenou pusou. ,,Co to mělo ZNAMENAT?!" vykřikl tělocvikář, který stál opodál. Adrien se zvedl a Marinette se mezitím stihla několikrát pomodlit, vzhledem k situaci. Pošlou mě do vězení, za ohrožení zdraví, ba i života?! ,,Marinette Dupain-Chengová?! Máš pana Agresta hlídat a učit ho, tak jakto, že právě sjel dolů sám?!" vykřikl učitel. Noo, to víte.. Ono je to smradlavej úchýl, takže jsem ho zhodila dolů.. Nevadí? :> SAKRA!! To nemůžu říct!!! ,,To je moje chyba pane učiteli" řekl zdvořile Adrien a Marinette se nechápavě podívala. Tělocvikář pozvedl obočí. ,,Marinette mi říkala, ať dolů nejezdím sám, ale já ji neposlechl. Myslel jsem si, že to zvládnu. Omlouvám se, bylo to ode mě nezodpovědné" řekl Adrien a mírně se uklonil. Marinette stála jako zařezaná. ,,No to tedy bylo pane Agreste! Zrovna od vás bych toho čekal víc! Jaká nezodpovědnost! Příště se raději držte slečny Dupain-Chengové! Pro jednou Vám to prominu, ale nezapomeňte, že by jste měl být rád, že jste vůbec tady! A teď pokračujte" pokáral ho učitel a šel si hledět svého. Adrien se otočil na Marinette, která byla stále bez dechu. ,,Teď by jsme si měli být alespoň trochu kvit, nemyslíš?" usmál se Adrien a Marinette tiše kývla. ,,Tak pojďme" mrkl a zařadil se do fronty. Marinette chvíli stála a zadívala se na něj. Vzpomněla si na otázku učitelky Bustierové. Co pro tebe znamená?
ČTEŠ
Lyžák (mlbff)
Fanfiction,,Já toho arogantního debila cvičit na snowboardu nebudu! Toto je lyžařský výcvik a když si dovezl snowboard měl by na něm snad umět ne?! A když už, najděte si na to někoho jiného!" ,,Chápu, že se ti do toho nechce Marinette.. To co ti udělal se roz...