Selhání plánu

2.6K 187 53
                                    

,,Pusť mě!" zamumlala Marinette přes Adrienovu ruku a odthrla ji od svých úst. ,,Nemůžu uvěřit, že můj kluk hulí!" vyprskla na Adriena Marinette. ,,Nemyslete si, že jsme nějaké feťácké trosky... To my jen teď jen tak z p*dele" poznamenal Nino. Marinette si povzdechla. ,,Na toto teď není čas!!! Pokud nám pomůžete, tak tu trávu stihneme ukrýt!" řekl Adrien. ,,Si děláš srandu ne?! Proč bych to měla dělat?!" odfrkla si Marinette. ,,Za pusu!". ,,Zapomeň!". ,,Vyspím se s tebou!". ,,To uděláš i tak blbečku". ,,Když hezky poprosím?". ,,Dobrej pokus". ,,Tak co sakra?!" Adrien už začal být zoufalý. Neměli moc času. ,,Co takhle, kdybych potom dostala trochu té trávy?" zamyslela se nahlas Marinette. ,,Máš ji mít!" zakřenil se Adrien. ,,Marinette! Nějaká náhlá změna názoru ne?!" zbledla Alya. ,,V klídku, to já jen tak z p*dele" pokročila rameny Marinette. ,,Mezitím, co se tu vybavujeme se učitelé už můžou pomalu blížit k našemu pokoji!" panikařil Nino a tak všichni vyběhli ze společenské místnosti. Alya a Marinette se za klukama proplížily do klučičí chodby, naštěstí tam ještě učitelé nebyli. V pokoji Nina a Adriena Nino rozevřel svoji postel a tam, mezi povlečením na peřiny a polštáře, ležel poměrně velký pytlík s marihuanou. ,,Kde jste jí vzali tolik?!" vykulila oči Alya. ,,Neuvádíme zdroje. Navíc, na to teď není čas. Marinette, dej si to pod tričko. Běžte nahoru do svého pokoje a tam ji schovejte pod postel. I kdyby kontrolovali ve stejnou dobu i u vás, tak to tam bude v bezpečí, protože holky nebudou podezřívat a nebudou vás tolik prohledávat, zato tady s Ninem mají zkušenosti takže... No každopádně, bydlíte hned nad námi, takže až ti Marinette napíšu zprávu, hodíš pytlík dolů na náš balkón" řekl Adrien a Marinette kývla. ,,A co s tímhle?" poškrábal se na zátylku Nino a ukazoval do otevřené skříně, kde byla bedna skoro plná lahvemi s alkoholem. ,,Zavři to!! Někdo sem jde!!" křikla Marinette, když uslyšela kroky. V tu chvíli zavládla největší panika. Alya zalezla pod stůl, Nino zabouchl skříň, Marinette vzala trávu a skočila s ní do otevřeného prostoru v posteli a Adrien zpanikařil, tak tam skočil za Marinette a povlečením a zabouchl postel. ,,Blbečku, co tady děláš?!" vyprskla Marinette, protože Adrien se nemusel schovávat... Byl to kluk ve svém pokoji. Byli hrozně namačkaní, sotva se tam vlezli a všechno jí bolelo, jak na ni Adrien skočil. ,,Panikařil jsem! A pšt!" opět zacpal Marinette pusu a mezitím se ozvalo vrzání otvírajících se dveří. ,,Pane Lahiffe, proč se tak tváříte a držíte ty dveře od skříně? A proč tak bouchla ta postel?!" řekla fialovovlasá učitelka. Chystala se všechno prozkoumat. Všichni byli totálně podělaní a ztuhlí, Adrien s Marinette se na sebe lepili v prostoru pod postelí a Nino se držel skříně a snažil se, aby se do ní učitelka nedostala, ale Alya zachovala chladnou hlavu. ,,Omlouvám se paní učitelko!" řekla a vylezla zpod stolu. ,,Slečno Césarie! Co tu děláte v klučičím pokoji s panem Lahiffem?! Okamžitě se mnou jdete oba k řediteli!!" křikla učitelka. Potom spolu všichni tři odešli. Marinette žasla, co to slyšela. Alya to udělala, aby kluky zachránila, protože za tohle bude jen napomenutí, za trávu a alkohol by to bylo daleko horší... Teď zavládlo mezi Adrienem a Marinette ticho a pořádně si uvědomili, že tu leží totálně blízko sebe. Oba zrudli. ,,Měli bychom to schovat, aby ta Alyina odvaha měla nějaký smysl" řekla Marinette do Adrienovi hrudi, kde se teď obličejem nacházela a zaryla se mu do trička. Ten jen tiše kývl. Vylezli ven a nakonec obojí hodili pod balkón, což byla vlastně nejchytřejší a nejrychlejší možnost. Potom si Marinette lehla na Adrienovu postel a oddechla si, že už to mají za sebou. Adrien si sedl k ní a oddechl si taky. ,,Máte tu ještě něco?" zeptala se Marinette po chvíli ticha. ,,Kondomy. Ale ty jsou teď potřeba" řekl Adrien a najednou se objevil nad ní.

Proč já musím vydávat kapitoly, po kterých se chci jít zahrabat?

Lyžák (mlbff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat