Pecka

2.9K 181 27
                                    

,,Dobré ráno Alyo!" usmála se Marinette na svou rozespalou kamarádku. ,,Ahoj Marinette... Proč jsi vzhůru tak brzo?" zeptala se unaveně. ,,Aaale... Dobře jsem se vyspala" řekla Marinette a snažila se připadat co nejvíc přirozeně, lhaní jí však nejde. Jak by ale Alyu mohlo napadnout, kdo právě odešel z jejich balkónu..? ,,Někdy by mě zajímalo, na co ty myslíš Marinette" promnula si oči Alya a vstala. Na jednoho úchyla, co se dívá na čínský pohádky. Zasmála se v duchu Marinette a vzpomněla si na to, co jí říkal Adrien, než odešel. Jasně jí vysvětlil, že anime je z Japonska a nejsou to jen pohádky! Když jasně, tak jasně... Na snídani se Adrien na Marinette stále divně tlemil. Marinette se s ním snažila nenavázat oční kontakt, ale pořád na sobě cítila ten jeho výtlem a rudla čím dál víc! Rychle do sebe kopla snídani, aby mohla co nejdřív vypadnout. Při odchodu ji však zarazila jedna z učitelek. ,,Kam si myslíš že jdeš? Neslyšela jsi včera rozkaz?!" vypálila na ni, když se blížila ke dveřím z jídelny. Ummm já na rozkazech nikdy neposlouchám, takže tak... Potom mám akorát debilní otázky na Alyu, kdy co je. ,,Ummmm, asi jsem na něco zapomněla?" poškrábala se Marinette na zátylku. Špatně lžu. Hodně špatně. ,,Máš službu!! Sedni si a zůstaň tu, dokud všichni neodejdou, potom zasuň odsunuté židle a posbírej nepořádek!" řekla učitelka. Sakra! To tu budu muset snášet Agrestův výtlem, dokud neodejde! A k tomu musím uklízet! Může to být horší?! Pomyslela si Marinette. ,,Mimochodem, službu máš s Agrestem" řekla učitelka a odešla. F*CK. Marinette si šla sednout s tím, že jí svět prostě nepřeje. Smířená, že tu prostě umře. Marinette Dupain-Chengová RIP, zemřela na lyžařském kurzu z důvodů idiotského Agrestovského výtlemu. Viděla to přímo před očima. Adrien dojedl, odnesl nádobí a sedl si před Marinette, aneb. na své místo. Alya s Ninem odešli o chvíli později a brzy už byli všichni pryč. To už byla ale Marinette propálena očividně laserovým zrakem. Cheater jeden, taky chci laserovej zrak. Pomyslela si Marinette a dál se snažila nenavázat oční kontakt. Adrien se zvedl a ona hned po něm. ,,Proč se na mě celou dobu tak divně tlemíš? Zase kuješ nějaké pikle!" řekla Marinette, to už se ale Adrien stihl přiblížit. Beze slov jí olízl tvář a Marinette těžce vydechla a zrudla. ,,Měla jsi na tváři drobek" špitl jí Adrien do ucha. Marinette tam jen stála a rudla víc. Co mám teď dělat? Mám mu říct, že ho miluji? Mám si přiznat, co cítím? Nebo mám jen poděkovat? Mám se mile usmát? ,,Jdi do p*dele". WOW MARINETTE WOOOW, to bylo nejlepší řešení, co jiného ode mě čekat, že, WOOOW. ,,Do p*dele klidně, jestli bude tvoje. Ale radši bych zamířil přímo někam jinam" řekl Adrien. ,,Úchyle jeden mimozemskej, vypelichanej, zadělanej, kostkovanej" řekla Marinette. Na to se fakt nic jiného říct nedalo. Adrien zničehonic zahodil svoji blízkost, perverzní úsměv i přízvuk a začal se hlasitě smát. Smál se čím dál víc. ,,Co je?" zabručela Marinette. Nelíbilo se jí, když se tak moc smál a ona nevěděla čemu. ,,Kostkovanej úchyl" řekl Adrien a utřel si slzu od smíchu. Marinette se cítila... Jinak. Bylo to, jakoby viděla Adriena, kterého znala před lety. Smál se... Byl tak roztomilý. Potom se nadechl, že bude zase mluvit. ,,Já nejsem žádnej úchýl z minecraftu má dámo. A pro příště: mám radši puntíky" mrkl Adrien a usmál se. Marinette nevěděla, jestli udělal něco mezi roztomilým a perverzním úsměvem, nebo cokoliv jiného, přišel jí prostě krásný. ,,Asi bychom měli uklízet" řekla Marinette a začervenala se. Bordelu bylo málo, horší je to po oběděch. Měli to za chvilku. ,,Zvládli jsme to docela dobře, nemyslíš?" řekl Adrien, když se na celou místnost podívali. ,,Perfektně!" usmála se Marinette. Potom nastavila zaťatou pěst směrem k Adrienovi. Ten chvíli nic nedělal, protože mu to vyrazilo dech. Potom se začervenal, nastavil pěst taky a usmál se. ,,Pecka" špitli oba a přitom si ťukli pěstmi. Marinette si dala pramen vlasů za ucho a usmívala se dál, najednou však cítila, jak ji Adrien přitáhl k sobě. Políbil ji. Rukama se jí zabořil do vlasů a až se Marinette vzpamatovala, tak se mu obmotala kolem krku. Chvíli tam takhle stáli. Potom Marinette otevřela pusu a vetřela se do Adriena jazykem, z čehož Adrien zrudl nejvíc. Poddal se. Adrien je trochu poposunul a přimáčkl Marinette ke stolu, s čímž se začali líbat ještě víc. ,,Ty kostkovanej úchyle...". ,,Já jsem spíš na puntíky".

Poznámka autorky: puntíky má beruška... Jestli... To někdo nepochopil :'D.

Lyžák (mlbff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat