Kuchyně

3.2K 214 41
                                    

,,Jsi si jistá, že to zvládneš?" ,,Jo!" ,,Chceš aspoň pepřák? Ó sakra, já nemám pepřák.. Ale mám žvýkačku, když tě bude srát, můžeš mu ji fláknout do huby a udusit ho, no ne? Nechám ti ji na parapetu, zatím pa!" aneb. Alya a její starosti o tom, že Marinette bude v jednom velkém hotelu sama s Agrestem. ,,Ani se s ním neuvidím, věř mi: o to se postarám.. Ale díky za žvejku" řekla Marinette a mávala na Alyu, která už po chodbě běžela do lyžárny. Marinette sebou švihla na postel a naštvaně se zadívala na zavázaný kotník. ,,Co teď budu jako dělat?! Za to všechno může ten blbej Agreste..." zamrmlala si a vzala do ruky mobil. Pustila si svůj oblíbený seriál a pokojně při tom jedla chipsy. Po půl hodině se z dolního patra ozvala rána a dále zvuk padajících věcí. Co tam kdo sakra dělá?! Zanadávala si Marinette a dobelhala se do jídelny. ,,Au.." ozvalo se z vedlejší místnosti, alá kuchyně. Marinette tam vešla a uviděla blonďáka ležícího na zemi a na něm hromadu pánviček, kastrolů a pokliček. ,,Au! Sakra!! Jé ahoj Marinette, přišla jsi mě zachránit?" řekl Adrien a debilně se zazubil. ,,Ne, přišla jsem se dívat jak chcípneš" řekla Marinette a nepřítomně si sedla na židli vedle ní ,,Pokračuj". ,,Ty seš mrcha.. Prosiiim dostal jsem pánvičkou do břicha, asi dodělala to, co začala ta větev" řekl. ,,Blbče, můžeš si za to sám! Co jsi sakra dělal?!" vykřikla Marinette a samým vztekem se zvedla a zaťala pěsti. ,,Um.. Hledal jsem jídlo. Mimochodem, až mě zachráníš, nemáš chipsy?". ,,Zahráváš si s ohněm". ,,Ne, jenom s Marinette" usmál se Adrien a mrkl jedním okem. Marinette jen protočila zorničkami. ,,A-" začala, ale rychle zase stichla. ,,Ty dnešní děcka skoro nic nejí! Včera se nám vrátila polovina rizota co jsme dali! Neskutečné!" z vedlejší místnosti se ozývaly hlasy kuchařek. Až nebezpečně moc se blížily. Marinette si zachovala chladnou hlavu a hned popadla Adriena ze země a oba je strčila do nejbližších dveří. ,,Pravda.. Všichni chtějí být štíhlý a při tom se zapomenou pořádně najíst a my tu máme potom vyvařovat! Mimochodem, co dneska vlastně vaříme?" zeptala se jedna z bábinek kuchařek. ,,Páni Marinette.. Vypadá to, že jdou vařit oběd. To bylo moc chytrý nás strčit sem, teď tu se mnou budeš muset být takhle tělem namačkaná ve tmě než to uvaří" zašeptal Adrien a vítězoslavně a perverzně zároveň se usmál. Tentokrát měl pravdu.. Zatáhla je do nějaké ani ne místnosti, spíš jen odkládací místo na mop a koště zavřené dveřmi.. Byli tu namáčknutí jak obličejem, tak i vším ostatním. ,,Drž hubu Agreste, všechno je to chyba tebe a tvé nenažranosti" zavrčela Marinette a koukla se ven klíčovou dírkou. Kuchařky létaly sem a tam a drbaly. ,,Nesnaž se odsud dostat, nepůjde ti to.. Prostě to přijmi" zašeptal Adrien Marinette do ucha a té přeběhl mráz po zádech. ,,Chceš abych se tu na tebe pozvracela?!" špitla potichu Marinette a pokusila se Adriena odstrčit, ale bohužel, dál než 5 centimetrů od sebe obličeji to nešlo.. Byla v pasti. ,,Já věděla že jsem měla zůstat nahoře a kousat pokojně chipsy.." zasténala potichu. ,,Můžeš kousat něco jiného.. Nebo někoho" zašeptal Adrien a jednu ruku dal Marinette kolem pasu, druhou za hlavu. Chvíli se dívali do očí. Když má pootevřenou pusu bez úšklebku a přivřené oči, k tomu takhle ve tmě.. A blízko.. Vypadá úplně jinak.. Pomyslela si Marinette. Adrien zavřel oči a Marinette taky. Pomalu se k sobě blížili. ,,CO TO TADY JE ZA POR*O?! A VEN!!" zničehonic se otevřely dveře, místnůstku zaplavilo světlo kuchyně a na ty dva zírala velká stará kuchařka (zřejmě ne moc nadšená..). Marinette chytla Adriena za ruku a rychle s ním utíkala pryč (i přes bolest v kotníku). Adrien se jenom nahlas smál jak debil a kuchařka za nimi ještě chvíli běžela s koštětem. Když uznala, že má jasnou nevýhodu v postavě i věku, radši zalezla zpátky do kuchyně. Adrien s Marinette už byli zatím na chodbě. Marinette vyplašeně lapala po dechu a Adrien se dál smál. ,,Čemu se směješ idiote?! Mohli jsme mít pěknej průser!!" vykřikla na něj, když se trochu uklidnila. ,,To nic já jen.." řekl a utřel si slzu ,,Chtěla jsi mě políbit" dořekl, usmál se a oči se mu rozzářily. ,,C-cože?! Ne!! N-něco se ti zdálo!" vypálila Marinette a totálně zrudla. ,,Přiznej to" Adrien komicky naklonil hlavu. ,,B-byla to jen chvilková slabost, nic víc!!" zakoktala. ,,Takže to přiznáváš" řekl, nasadil svůj úchylný úsměv a chytl ji za bradu. ,,Nešahej na mě!!" pleskla ho a rychle vyběhla do druhého patra, kde se zavřela na pokoji. Vzdechla si a padla do postele. ,,Už z pokoje nevyjdu.." řekla Marinette a vzala si hrst chipsů.

Lyžák (mlbff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat