Blízko

2.8K 201 32
                                    

Je podvečer v pokoji Marinette a Alyi. ,,Roztočte flašku!" zvolala Rose a Juleka se tiše zasmála. U nich v kolečku seděli kromě Marinette a Alyi i Mylene, Alix, Rose a Juleka. ,,Alix toč, toč, toč!" radovala se Rose. ,,Sis něco šlehla?" pousmála se Marinette a holky se zasmáli. ,,Já si už dlouho říkám, jestli Rose nemá pod postelí schovánej nějakej alkohol" řekla svým obvyklým tichým tónem Juleka a ostatní se smáli. Roztočila se flaška padlo to na Marinette. ,,Pravda, nebo úkol Mari?" zeptala se vítězoslavně Alix a složila ruce. ,,Třeba úkol" mávla rukou a usmála se. ,,Hmmmmm už vím" zasmála se krutým smíchem Alix a holky se tiše chichotaly. ,,Ta beztak zase přijde s nějakou kravinou" zašeptala Alya Marinette a tiše se zasmály. ,,Ticho tam vzadu! Tentokrát přijdu s něčím, co Marinette nikdy neudělá!" Vypadá to, že se opět snaží zruinovat mou pověst nejlepšího hráče této hry. Vždycky jsem vše splnila, už jsem visela na lustru, skákala ze skříně atd. ,,Musíš se vloupit do pokoje učitelek a ukrást flašku vína" zasmála se zlomyslně Alix a holky se jen zděsily. ,,To nemůže udělat!" šeptaly si mezi sebou, ale Marinette už věděla, co udělá. ,,Máš to mít" usmála se vítězně Marinette a ostatní se zděsily ještě víc. Alix však, Marinettin úsměv opětovala. Vydala se na chodbu a pro její štěstí si učitelky zrovna dávaly kafe v jídelně. Vešla do místnosti a začala hledat. Holky ji sledovaly z povzdálí. ,,Ta má ale kuráž!" špitla Rose. Marinette našla sklenku vína a chtěla rychle zmizet, když v tom do pokoje přišla jedna z učitelek. Marinette se stihla schovat do skříně. ,,Já trubka zapomněla dokončit program na zítřek" zamumlala si pro sebe učitelka a šla do vedlejší místnosti. Byly však otevřené dveře, takže by viděla, kdyby se chtěla Marinette nenápadně vyplížit ven. ,,Může to být ještě horší?" zašeptala si sama pro sebe Marinette. ,,Alespoň, že jsme tady spolu". Marinette sebou škubla a až teď zjistila, že je tu s někým namáčknutá. Když se rozdívala, nemohla uvěřit svým očím. ,,Agreste!!" vykřikla potichu. ,,Zase ve stejné situaci princezno?" usmál se. ,,Co tady děláš?!" zeptala se naštvaně. ,,No, hledal jsem nějakej chlast, kluci mě sem poslali, když jsme u učitelů nic nenašli" pokrčil rameny. ,,Jednoduše zase děláš problémy!" vyhrkla. ,,A neděláš teď to stejné Dupain-Chengová?" zeptal se Adrien, podíval se na flašku vína a trochu se přiblížil. Marinette zrudla. ,,Chceš tím říct, že ty můžeš být zlá a problémová a já mám být jen tiché neviňátko?" začal ji pomalu mačkat ke zdi. Nakonec se přiblížil k jejímu uchu. ,,Pro tvou informaci, jsem radši ten nahoře" špitl. Marinette vydechla a rudla ještě víc. Adrien se vítězoslavně smál, stále s rukama vedle ní a ústy u uší. Chvíli bylo ticho. ,,Nadrženče.." zašeptala naštvaně Marinette a snažila se ho ignorovat. ,,Seš ty.." přiblížil se ještě blíž a skousl jí ucho. Marinette jen stála, rudla a těžce vydechovala. ,,To mi připomíná, že jsme ještě nedokončili, co jsme v kuchyni začali" řekl a pomalu se přesouval od ucha k Marinettiným ústům. Ta zpanikařila, ale po chvilce zavřela oči a pootevřela pusu. ,,Tak, hotovo" ozval se učitelčin hlas a Marinette s Adrienem se pomalu podívali směrem ke dveřím. ,,Dokončíme to jindy.. Učitelky se můžou kdykoliv vrátit a přátelé na nás čekají.. Ale později na tebe budu čekat já, ok?" otočil se Adrien na Marinette a ta jen tiše přikývla. Adrien vyšel ze skříně a seskočil z balkónu k sobě. Marinette vylezla a chvíli stála a dívala se směrem k oknu a dveřím od balkónu, kde před chvílí Adrien zmizel. Co se to teď sakra stalo? Jako zhypnotizovaná vešla do svého pokoje, kde ji čekal velký potlesk od holek. ,,C-co se děje?!". Viděli to snad?! ,,Když tam vešla učitelka, měli jsme o tebe strach, ale teď jsi tu a s flaškou vína! Sláva Marinette!" Rose nadzvedla Marinette ruku, ve které svírala skleněnou lahev. Aha vlastně.. Já šla pro víno. ,,Jak jsi to sakra zvládla?!" ,,No.. Schovala jsem se do skříně-" ,,Wow! To jsi musela být pěkně po*raná co?" ,,Ani ne.. Moc jsem tu učitelku nevnímala...". ,,Vyhrála jsi Marinette.. Seš fakt třída" poplácala ji po rameni Alix a Marinette jí věnovala úsměv. Potom se popíjelo víno. Byla to jedna flaška na 6 lidí, takže opilý naštěstí nikdo nebyl. I když... Rose je možná trochu ze slabšího těsta..
Po rozkazu následoval program žáků. Ten Marinette jako obvykle vůbec nevnímala, zase nějaká soutěž pro páry z každé třídy.. Nadešel čas na její třídu, takže se znuděně podívala na uvaděče. ,,Z prváku jsme vybrali: Marinette Dupain-Chengovou a Adriena Agresta-". No do pr-

Lyžák (mlbff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat