,,Hele Alyo... To, co jsi udělala bylo od tebe fakt pěkný. Děkuju za nás všechny" řekl Nino, když byl s Alyou na cestě od ředitelny. ,,To je v pohodě... Jsem zvyklá na tahání Marinette z problémů, tak proč ne" usmála se Alya a proklouzla na klučičí chodbu. ,,Fakt moc to pomohlo" začervenal se Nino a úsměv jí opětoval. Pořád se krásně usmívá. Alya a Nino spolu chodili, nebo možná pořád chodí, nikdy se to nevyřešilo. Když se Marinette s Adrienem pohádali, dost je to rozdělilo, protože oba museli stát při svém nejlepším kamarádovi. Potom šli dál a zavládlo trapné ticho. Nino to nechtěl dál odkládat, byli téměř u pokoje, takže teď, nebo nikdy. Chytl Alyu za ruku a přitáhl ji k sobě. Dívali se do očí. ,,Co to-" to už Alya nedořekla, protože ucítila jeho rty na těch svých. Překvapeně vykulila oči, potom povolila, zavřela je a obmotala se mu kolem krku. ,,Čekají na nás" řekl Nino, když se oddělili a Alya s úsměvem přikývla. Je pořád stejný. Když byli asi metr od Adrienova a Ninova pokoje, Nino se zarazil. Něco uslyšel, Nino všechno vycítí, Nino všechno ví. Marinette sténá. ,,Zajímalo by mě, co celou dobu Marinette s Adrienem dělali... Snad to schovali" řekla Alya a chystala se otevřít dveře. Nino zase něco zaregistroval. Adrienův vzdych. ,,Alyo tam bych ne-" začal Nino, ale Alya už otevřela a viděla, co neměla. ,,AAAAAAAAAA" zaječela Alya s Marinette zároveň. ,,Ku*va!!!" zakřičela Alya a rychle zabouchla dveře. ,,Do p*dele!!" zanadávala si Marinette, sundala ze sebe Adriena a rychle se začala oblékat. ,,Vy holky naděláte" řekl Adrien s naprosto "mám v pi*i" výrazem i hlasem a v klidu se začal oblékat taky. Marinette přiběhla ke dveřím, chvíli zaváhala a nakonec dveře pomalu otevřela. ,,Čaaaau" vykoukla zpoza dveří a snažila se nasadit naprosto upřímný úsměv (marně). Alya tam stála s rukou plesknutou o hlavu a Nino se usmíval asi stejně trapně, jako Marinette. ,,Mám takovej pocit, že to vaše ječení bylo slyšet po celém hotelu, takže bych radši zdrhal" zasmál se Adrien, přišel k Marinette a rozdrbal jí vlasy "hlazením po hlavě". Ta vzala Alyou za ruku a pádila s ní nahoru. Když byly na schodech, bylo slyšet vrzání dveří. ,,Děvčata, slyšely jste to ječení?!" ozval se hrubý hlas ředitele. ,,Jooo, slyšely. Asi nějaký kluk viděl limozemského psavouka" zasmála se Marinette a bleskově doběhla do pokoje i s Alyou. Marinette oddychovala vyčerpáním a sedla si na postel. Alya se zachichotala a o chvíli později se začala smát úplně. ,,Co je tu k smíchu?!" pozvedla obočí Marinette. ,,Já jen... Chvíli jsem pryč a když přijdu do pokoje, ty š*káš s Agrestem, potom se tváříš, jako holčička, když máma zjistí, že rozbila vázu, potom řekneš řediteli, že ječeli kluci, protože viděli limozemského psavouka a nakonec seš z toho celá udýchaná a vyčerpaná. Ty se opravdu nikdy nezměníš" zasmála se a utřela si slzu. Marinette na chvíli zrudla, potom se usmála, podívala se na Alyu a začali se smát obě zároveň. ,,Takže? Jaké to bylo? Jaký byl? Musíš mi všechno povědět! Byl dobrej? Ukaž, sedneme si spolu. Povídej, povídej!" usmála se nadšeně Alya, když přestaly mít záchvaty a sedla si vedle Marinette.
Mezitím v pokoji Adriena a Nina
,,Takže jsi ji ojel?". ,,Jop". ,,Tak to by chtělo zachlastat". ,,Čteš mi myšlenky".Krátká kapitola o ničem, ve které autorka obešla psaní o tom, však vy víte a ještě k tomu vydaná pozdě. Řeknu vám to takhle: jsou prázdniny, nemám pojetí o čase, datumu, roku, staletí a nemám čas, takže mě prosím neukřižujte :'). Dostali jste DJwifi scénu, co víc po mně chcete T_T :D.
A ano, ten konec měl být vtipný, kvůli rozdílu mezi holkama a klukama... Pokud vám to vtipné nepřišlo, můžu říct, že máte dobrý vkus a zdravou psychiku. Papa a užívejte prázdniny :D.
ČTEŠ
Lyžák (mlbff)
Fanfiction,,Já toho arogantního debila cvičit na snowboardu nebudu! Toto je lyžařský výcvik a když si dovezl snowboard měl by na něm snad umět ne?! A když už, najděte si na to někoho jiného!" ,,Chápu, že se ti do toho nechce Marinette.. To co ti udělal se roz...