21. Niech ja no tylko wstane !

2.1K 66 5
                                    

-Justin ja... Nie wiem ....-zabrakło mi słów. Z moich oczu leciały łzy ,oczywiście ze szczęścia- Tak ...tak tak tak  -wydusiłam z siebie i uśmiechnęłam sie .
Justin również sie uśmiechnął założył na mój palec piękny pierścionek i podniósł mnie i obkręcił dookoła.
-Nawet nie wiesz jak bardzo sie cieszę . Kocham cię.
-Kocham cię.

Otworzyłam powoli oczy i spojrzałam obok na łóżko gdzie spał Justin. To był sen....spojrzałam na moją dłoń i naszczęście nie . Na palcu był pierścionek. Uśmiechnęłam sie sama do siebie po czym po cichu by nie obudzić mojego narzeczonego wstałam z łóżka. Z szafy wciągnęłam  ubrania i udałam sie do łazienki.

Wzięłam szybki prysznic ,ubrałam się uczesałam a potem zeszłam na dół do kuchni by zrobić śniadanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wzięłam szybki prysznic ,ubrałam się uczesałam a potem zeszłam na dół do kuchni by zrobić śniadanie.

Wzięłam szybki prysznic ,ubrałam się uczesałam a potem zeszłam na dół do kuchni by zrobić śniadanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


1h później

Położyłam wszystko na tace napiłam się jeszcze soku po czym ruszyłam na górę do sypialni. Całe szczęście Justin jeszcze spał . Tace odłożyłam obok na szafkę , wdrapałam się na łóżko.

-Justin kochanie..- szepnęłam ale to nic nie dało.
-Justin nooo- powiedziałam trochę głośniej.
-Justin ! - krzyknęłam przez co chłopak wylądował na podłodze a ja zaczęłam sie śmiać.
-Kobieto niech ja no tylko wstanę-  nie za bardzo wiedziałam o co mu chodzi dlatego i tak wstałam szybko z łóżka i pobiegłam do łazienki by sie schować. Niestety Justin był szybszy ode mnie więc nic z tego. Przerzucił mnie sobie za ramie  a potem usiadł na łóżku kładąc mnie na swoje kolana .

-I co teraz - szepnął mi do ucha przez co dostałam ciarek, chłopak to zauważył i zaśmiał sie pod nosem .
-I co ja mam z tobą zrobić hmmm - udawał że myśli ...
Dostałam od niego 5 mocnych klapsów i już wiedziałam że moja pupa była fioletowa.
Justin pocałował mnie czule i spojrzał na tace leżącą na szafce.
-Zrobiłam śniadanie .
-Och kochanie moje chodz tu do mnie -Położyłam sie obok niego na łóżku biorąc tace ze sobą . Po zjedzonym śniadaniu posprzątałam trochę dom. Justin w tym czasie oglądał telewizję.
Trzy godziny później. Usiadłam obok chłopaka i zaczęłam go całować po szyji. Na początku ignorował to. Po dłuższej chwili oboje już całowaliśmy się namiętnie . Justin podniósł mnie na ręce przez co musiałam opleść wokół jego bioder moje nogi. Weszliśmy na górę do sypialni po drodze rozbierając się. Rzucił mnie na łóżko ściągając moją i swoją bielizne.  Całował mnie wszędzie po piersiach,brzuchu, nogach,udach aż dotarł do mojej kobiecości. Zaczął ją drażnić językiem i palcami. Pocierał sie o mnie całując moją szyję . Robił mi malinki. A ja czułam że jestem już cała mokra. Założył na swojego członka prezerwatywę i wszedł we mnie . Dał mi chwilę przyzwyczajenia sie do jego długości po czym zaczął sie we mnie poruszać najpierw wolno a potem co raz mocniej i szybciej . Jego ruchy stawały sie co raz bardziej stanowcze i mocniejsze a ja wiłam sie pod nim . Gdy po chwili poszliśmy razem obróciłam nas tak że teraz ja byłam na górze . Nakierowałam jego penisa w stronę mojego wejścia. Zaczęłam poruszać sie w górę i w dół w miarę szybkim tępie. W sypialni było słychać tylko nasze głośne jęki. Pocałowałam go mocno i namiętnie dochodząc kilka sekund później Justin zrobił to samo. Ściągając z jego członka prezerwatywę Pocałowałam jego prącie a następnie zaczęłam ssać jego żołądz. Spojrzałam chwile na niego spotykając nasz wzrok razem . Ręką poruszałam nim w górę i w dół. Co raz wolniej a  potem co raz szybciej . Gdy zauważyłam że jest prawie blisko włożyłam go do ust. Ssając i całując go na zmianę . Po tym jak tylko Justin doszedł połknęłam wszysko. Wzięliśmy razem prysznic uprawiając jeszcze szybki seks. Umyliśmy zęby i poszliśmy spać.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

  Jutro Wieczorem rozdział !

Piszcie komentarze i nie zapominajcie o gwiazdkach. 💋

My LittleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz