1

1.2K 67 68
                                    

"Kush dreqin eshte ne kete ore o zot." I acaruar dhe me nervat qe me ishin bere kacurrel u nisa drejt deres.

"Cfare dreq.."

"Leje dreqin ne punen e vet,po hec behu gati."

"Un? Te behem gati? Pse?
Do shkojm ne ndonje dasem? Kush martohet?" Po i beja ato pyetje vetes time dhe as se di pse.

"Teoooo,luaj vendin o plak,leji pyetjet." Kush eshte Teo? Un jam e di,por perse duhet me dal nga shtepija tani,un dua vetem gjume,eshte ora 5 e mengjesit.

"Aleks  ku dreqin do na cosh?" E pyeta dhe po e ndiqja pas.

"Do bejm vrap,pastaj ne palester." Ehe paska ik per lesh ky,cne un ne palester sot? Kam 4 muaj qe vetem punoj,kam harruar ca eshte palestra.

"Harroje. Dua te flej sepse pasdite jam ne pune." Ne fakt sot jam pushim,por dua ta heq qafe Aleksin,dhe deshiren e tij per palester.

"Nuk dua asnje justifikim plak,luaj duart dhe vishu,perkundrazi te marr keshtu sic je." I ka disa derrasa manget Aleksi,keshtu qe po nxitoj dhe po behem gati.

"Mbaroveeee." Degjoja zerin e Aleksit nga dhoma tjeter,seriozisht e ka ky? Un akoma nuk kam hyre ne dhome.
..
"Huh,mjaft,nuk dua te vdes ketu,jam keq Aleks,nuk po marr dot fryme." Kot nuk jam diplomuar per aketor,sepse po luaja nje rol aq te bukur tani.

"Sa vite ke pa bere vrap?"

"1 ose 2,pertoj o plak,plus qe ky vrapi nuk eshte aq i mire." I thash dhe u ula ne nje stol,por se di perse perfundova ne toke.

"Hahahah." Po Aleksi ca pati? Mir un rash,po ky? Perse eshte ne toke?

"Lottt,vdiqaa,oii sikur ta kisha filmuar kete momentt." Bastarddd,kafshhh,shok legen.

"O trrap,cohu dhe me jep nje dore te ngrihem,sepse u derrmova nga kurrizi." Po i thosha.

"Aty rri,prit te vij Meli,te ngren ajo." Debili me permend nje vajze,qe un kam 5 vite pa e pare.

"O mellll,hajdee shpetoo Teonnn,hajde melll,hajdeee.." robt,po e degjonin te gjithe ata njerez qe ishin aty afer.

"O pederast muti,mbaje mend ca do te bej." Dhe uou,tashme po e ndiqja pas,por ai vraponte aq shume.
Po e arrija,po e arrija,dhe bummm,mos,e vrava.
Nuk e di perse,por Aleksi perfundoi disa metra me tutje dhe se di perse ishte i shtrire dhe me hunden me gjak.

"Avash o budall se e bere token grop,dhe mjaft e puthe." Uhahuuu tani duhet me e cu ne spital un kete?

"O trrap,o budall,o toc po ca dreqin ben ore?" Un po mendohesha per mire,pra ta coja ne spital,ky debili me shan. Aty rri pra.

"Rri rri,se po vjen Meli." I thash dhe ja plasa te qeshures,sa shpejt e mora hakun tim.

"E kam seriozosht Teo,me jep doren te ngrihem." A ti besoj? Ndoshta do haj ndonje grusht kot,dhe per fatin tim te keq e hengra seriozisht.

"Uhh,po mos gjuaj aq fort o qofte." I bertita dhe perseri e ndihmova qe te cohej nga toka ai debili.

"Ore djema,keni 1 ore qe ziheni,po turp more." Uouuu,nje plake po na bente moral,mos ndoshta eshte Meli kjo? Sa qenka plakur.

"Meliiiii? Uee ja ku eshte meliii,Aleks a nuk te thash qe do vij Meli per ty? "Ca dreqin po them un? Gjithsesi rendesi ka qe errdhi Meli.

"Po nuk jam Meli un ore djale." Joooo,por persee? Edhe un qe mendoja se eshte Meliii.

"O nenaa mos e degjo kete cunin,sepse sot e nxora nga spitali psikiatrik,por akoma nuk eshte mire. " Aleksss do te vras,o legenn.

"Uu qyqya,zot na ruaj,ika un." Plakes i hyri frika,un gjith ky cun i mire ketu.

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora