5

404 39 19
                                    

Zot! Me te vertet perse do qe te vdes? Ka 6 ore qe ora eshte akoma 3,kur ka ndermend te ike kjo ore?

"Teo,si te duket puna? Cdo gje ok?" Ku ka te mire puna mer amon.

"Po po." Po lesh,por po duhej te thoja,perkundrazi qeran ne fund te muajit do vinte jehovai ta paguante,ose Meli.
Meli? Meliiiiii,kisha kohe qe nuk e mendoja me per melin.

"Ok,mund te ikesh tani,do vi turni tjeter tani." Uhuuu,kjo ora 3 ndejti rreth 7 ore,tani qe errdhi ky iku per 1 minut? Epo u pa puna,duhet ta lidh pronarin me ndonje karrige qe te ikin oret shpejt.
..
Ec vetem ne vizat e bardha. Mos e ngre koken se te ikin kembet keq dhe nese te gjuan ndonje makine,nuk merr asnje lek.

Piiipppppppppppp.
Ropt,veshi im sapo u ca nga nje zhurme.

"Ore ti debil,ik nga rruga." E dini kush me doli para? Edhe nese nuk e dini,do e mesoni tani.

"Prap ti? Gjynaf makina qe te mban ty siper me rop shpije." I bertita dhe u ula ne mes te rruges.

"Ca rrin ne mes te rruges ti ore pall?" Degjova nje ze qe me bertiti nga xhami.

"Po mendoj per ty shpirto,po ik vrit veten." I thash nje vajze qe kaloji afer meje me makine.

"Happpp rrugennnn." Nisi te bertase ajo debilja esdresaderalda,besoj se tani ja thash mir emrin.

"Jam mire.." ups,dikush sapo me dha 20€? Jan 20€ origjinale.

"Jam super mire super mire,sepse tani dikush sapo ma dha 20€. E te rujt zoti ty ishalla,dhe thyfsh qafen,me 20€ me genjeve? A nuk kishe ndonje 2000€?"

"O zot,dua te vdess." Degjova esdermedalden qe po bertiste.
Kaloji ne depresjon me duket.

"Vdis per zotin,do hajm nje drek falas ne restorant me kte rast." Ja ktheva dhe u ngrita ne kemb,sepse ajo iku,nuk e di si kaloi,por iku.
Dhe un tani si trrap do iki ne kemb ne shtepi.

"Mirmbrema djalosh,si je? Mora vesh qe je transferuar ketu?" Kush un? Ktheva njeher koken mbrapa per te pare nese mos ishte ndonje tjeter,por ncuq,skishte asnje.

"Zonje me njihni?" Ku e kam pare un kete grua? Memoria ime e pushtuar nga virusi me cmende,perse i harron njerzit.

"Sigurisht. Je djaloshi qe kalove naten me vajzen time ne polici,po ashtu dhe djali qe ke ftuar dhe vajzen time per darke. E ke seriozisht me Esmeralden? Apo kalim kohe?" Dreqin,un? Po cfare dreqin po thot kjo,cne un te ftoj per darke Esmeralden,un asaj edhe nje gure me ca koken nuk i jap.

"Un? Hmm.. doja ti beja nje surprize te vogel,dhe se di nese do jete i bukur vendi ku do e coj." Jam pak i zgjuar ee? Apo hic fare? Nejse,deshiroja qe ta zbuloja se ku ajo do shkonte.

"Po po,me sa me tregoi Esmeralda ishte lokali me i ri qe ishte hapur tani ne qytet." Lesh,ku di gje un kush eshte  lokali me i ri ne qytet.

"Shpresoj qe edhe asaj ti pelqej,me duhet te iki,do shihemi dite tjeter." U nisa te iki,por fjalet e saj me ndaluan.

"Bej kujdes me Esmeralden,Ajo vertet ben si nje kalama por ka edhe ajo ate anen e saj te mire dhe te sinqerte." Ajo eshte budalle,kjo thot ben si kalama. Zot na ruaj.

"Ajo u be keshtu diten kur humbi babain,dhe qe ate dite nuk i intereson me asgje,por kam ven re qe fale teje ajo buzeqeshi serisht." Dhe ishin ato fjale,ato fjale qe vertet me ben te reagoja pak dhe te isha me normal. Por perseri un nuk kisha te beja fare me Esmeralden,ajo ishte nje e huaj per mua. Dhe keshtu do mbetej.
..
4--5--6--7--8--9--10 bummm
Dreqin,po numeroja dhe po i gjuaja tavolines nga pak,ku dreqin do shkoj Esmeralda sonte,ne fakt ora shenonte 9 dhe ajo tashme do jete ne ate restorant. Po ku dreqin eshte ai.
Pa dashur dhe pa vetedije po telefonoja Aleksin,dhe as vete se di pse.

Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora