14

313 27 5
                                    

"Sot kemi dasem.. la la la la,Emiliano do martohet la la la la la la" kisha 2 ore qe po e beja Emilianon qe te vriste veten.

"Teoo mjaft.. dhe pak vjen Sara dhe nese ti ben ndonje budallik serisht,te betohem qe nuk kam per te ta falur."

"Do vi Sara? Ok mos e vra mendjen,nuk do flas fare.."

"Do besh mire nese nuk do flasesh."

"Do kendoj ama." I thash dhe ai me pa me inat.
Dhe sapo nisa un te kendoj ra zilja e deres.. vrapova per ta hapur dhe gjate rruges nxora telefonin dhe vendosa kengen kur vijn kruqshit,juhuu,me kishin munguar Dasmat dhe shyqyr do behej nje dasem e vogel sot.

"Jashaa,hopaa." Bertita dhe hapa deren,por nuk ishte sara,por nje vajze tjeter..

"Na prishe festen shpirto."

"Hapu nga rruga trrap." Me mu e ka kjo? Ktheva njeher koken mbrapa dhe skishte asnje..

"Trrapi te dalt ne balle ishalla.. kush dreqin je ti qe vjen ne shtepin time dhe me thua mua te hapem nga rruga dhe mbi te gjitha te me thuash trrap?" Ngrita zerin pak,por kjo ketu e meritonte.

"Ku eshte shoku jot?" Me pyeti ajo e acaruar dhe zgjati koken per te pare nese dikush ishte mbrenda.

"Ka dale per peshk. Po zuri peshk shume te jesh e sigurt qe do te japim,ama po zuri pak ti do hash vetem ato te mbrendshmet qe ka peshku jashte😂 e kuptove? " e kuptoi me duket,sepse un ja shpjegova sakt dhe qarte.

"Teo kush e..." ta ta Emiliano sapo doli ne dere.

"Ti je pall or pall." I bertita e ndersa kjo vajza po e shikonte me habi..

"Ky nuk eshte djali qe un kerkoj." Tha ajo dhe ngriti koken per te pare nje kat me lart.

"Uff,kam ngaterruar adresen,me falni ju lutem."

"A te mort menjen ishalla,se ne kishim dhe dasem,por ti na e prishe.." i thash asaj para se ti perplasja deren ne fytyre dhe te terhiqja Emilianon pas vetes.

"Gjynaf goca,ajo ngaterroji adres,ti pse e shajte?" Emiliano shenjetori ne dispozicion te vajzave qe ngaterrojn dyert.

"E meritonte.." ra dera prap,kete here do e kap ate vajzen dhe do e fluturoj nga ketu qe te shkoj ne katin tjeter me krah,ose jo,ndryshova ide..
Hapa deren me inat dhe me bidonin e ujit ne duar laga personin qe ishte aty..

"Aaaaaa.. cfare ben ore debil?" Qyqaaa,duhet te largohem para se Emiliano te vij,se perndryshe do fluturoj un tani ne ajer.

"Sara? Ti je?" I thash dhe akoma vazhdoja ti derdhja ujin mbi kok.

"Jam un.. mjaftt." Bertiti ajo dhe Emiliano u shfaq menjeher ne dere,dhe kur pa Saren ashtu u be fiks si nena ime kur me shikonte qe lagesha ne shi.

"Sara. Shpirt je mir?" Zot. Romanticiteti po me mbyt,dua pak ajer.

"Cfare dreqin ben Teo?" Emiliano i acaruar me bertiti.

"He mor burr se bera pak ambjent romantik.."

"Shpirt dua te nderrohem." Degjova Saren qe i tha dhe ups,ai tani do shofi saren nudo. Dhe kjo ndodhi fale meje.

"E shef ca fati te solla ne dere o trrap. Ik tashi dhe bej qef.." i thash dhe u nisa te iki.

"Hap syt rruges,ec ne rrugen tende,mos bej sherr me njeri."

"Emiliano,sa her duhet me ta thon qe jam i rritur?"

"Je i rritur ne moshe,por je kalama ne mendje Teo."

"Ahuu,shifemi ne darke,me krah te leht... pra kalofshi bukur.. dmth nje dite te bukur.. sepse.. pra.. nejse.. uff,.. ika ika.. dhee bummm" dera u perplas ne koken time dhe un vendosa koken te vrima e deres per te degjuar ndonje gje,por lesh.. iken ata,e keshtu qe po iki dhe un.

Nxora telefonin dhe po shikoja per gjerat e fundit qe kishin ndodhur ne rrjetet sociale..
E sapo hyra ne instagram nje foto e Aleksit me doli para.
Aleksi me Argisen e mes tyre Esmeralda dhe Ermiri.
Nuhh. Duart me cuan tek komentet dhe nderkohe qe po i lexoja nisa te shkruaj dhe un nje.

"Ku ka me pjeshk se ti.." ishte ky koment qe do bente shume njerez te pergjigjeshin ne koment..
Juhhaa,dhe un kete doja.

"Kush pjeshk?" Ishte komenti i Ermirit.

E pas tij Aleksi

"Kush je ti mer?"
Dreqin,harrova qe ky dreq instagrami nuk eshte ne emrin tim.

"Esmeralda..." ncuq nuk do e coj.. ose do e coj.. do e coj.. dhe e cova.

"Kushdo qe je me thuaj emrin,dhe po qe aq burre hajde dhe me tako." Ermiri ky? Kur ben dhe ky si i fort,pasha zotin me vra veten,do hidhen nga kati i 3 i nje shtepije 2 kateshe dhe do vdes.

"Shifemi..." i ktheva komentin dhe futa telefonin ne xhep,por nuk ma mori mendja qe kur ta merrja pas fiks 5 minutash te kisha 30 sms dhe te gjitha ishin nga Esmeralda..
Sa me kishte munguar shkrimi i saj.. nje mesazh prej saj e kisha pritur cdo dite.

""Kushdo qofsh. Te lutem fshiji komentet sepse i dashuri im eshte teper xheloz.""

"Heii""

"Shikoi keto dreq sms""

"A je gje budall?""

"Perse ke then ato gjera ne koment"

"Kush je ti?"

"Fol"

"Folll"

Paskan ndikuar aq shume keto komente saqe duhen bere edhe me shpesh.

"Pse te intereson se kush jam? Dhe ato komente nuk i fshi,sepse ti je pjeshk dhe.. dhe kaq."

Nuk vonoi shume dhe ajo u pergjigj.

"Te lutem! Fshi ato komente menjeher,sepse vertet nuk dua ta pesoj un per nje budallik qe ben ti. Te lutem!"

Nuk doja ta zgjasja dhe me shume,keshtu qe shkova dhe bera nje koment tjeter e pas atij komenti me errdhi 1 sms nga ajo.

"Ende e kam ruajtur aromen tende"? "Cfare do te thote kjo?  Kush je? Perse dreqin nuk me len rehat? Cfare do?"

Ndalova per nje moment dhe mora telefonin ne dy duar dhe nisa te shkruaj,nuk do beja roman jo..

"Nuk dua asgje nga ti.. rishkruhemi serisht.. deri ateher kujdesu per veten dhe per te dashurin tend debil.."

E pas atij mesazhi,i futa nje bllok dhe kete here e fika fare telefonin..
..
U ktheva ne shtepi rreth ores 3 te nates,dhe kur hyra mbrenda ishte nje super ama super rremunje,qe nese do e kishte pare mami im,sdo kishte ambulanc spital e doktorr qe do e merrte persiper.

"O ty te vraft naj gjo e mir ishalla,ca i ke ber shpis ore?"

"Shhh,ata po flejn,hajde ulu." Degjova nje ze vajze qe ishte ulur ne divan dhe ferkova syte mos ndoshta jam ne enderr.
"Kur shkruajta kete "Shhh" mu kujtua libri i Egit😂 po me mungon ai liber dhe kot qe e mbaruam aq shpejt."

"Ti? Po ti ca do ketu?" E pyeta vajzen te cilen e kisha takuar sot paradite. Pra ishte pikerisht ajo vajza qe beri sikur kishte ngaterruar adresen.

"Ishte loj?" E pyeta. Dhe ajo pohoi me koke,nahh sikur ta dija,ma tha nje ze mbrenda vetes,por prap si besova.

"A ti ti.." i thash dhe u shtriva ne divan dhe koken e vendosa ne kembet e saj.

"Ups.. avash ore." Tha ajo dhe mbuloi fytyren me duar.. pse ben sikur ka turp njeher.
I hoqa duart nga fytyra dhe e putha,puthje qe nuk po ndalej.. derisa e mora ne krahe dhe po iknim drejt dhomes.

"Ste vjen zor?" E pyeta dhe ajo me pa me disa sy te frikesuar dhe te cuditur.

"Pse?" Me pyeti.

"E ke len shpin ne kete gjendje,te pakten ta kishe pastru icik.." i thash dhe hapa deren e dhomes..

"Je i cmendur per zotin." Tha ajo dhe do ja tregoj tani sa i cmendur jam..
Juhh,tani naten,flini nani..
Ose prisni,sa ta pyes si quhet kjo.. ose jo me mir e pyes neser...

Un bera prap update..😂🤘
Tani mos ktheni me gje permbys.




Perjetesisht Me TyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora